شفافیت حرف اول را در شهر لوازم‌خانگی می‌زند!

شورای رقابت در نامه‌ای به اتحادیه لوازم‌خانگی از بررسی موضوع اخلال در رقابت توسط فروشگاه‌های شهر لوازم‌خانگی و سرای ایرانی خبر داد. این شورا از اتحادیه لوازم‌خانگی خواست، اسناد و اطلاعات مربوط به اعطای تسهیلات کلان از طرف برخی بانک‌ها به شهر لوازم‌خانگی و سرای ایرانی را ظرف ۱۰ روز برای شورای رقابت ارسال کند.

خبر بررسی عملکرد شهر لوازم‌خانگی توسط شورای رقابت خبر خوشایندی است، زیرا در نهایت به اثبات قانون‌مداری و صداقت رفتار این فروشگاه منتهی می‌شود. بااین‌حال سؤالی که اینجا مطرح است، این است که آیا اصناف و صنایع از این فرصت به نفع رشد و توسعه خود استفاده می‌کنند یا با حسدورزی آن را دستاویز غرض‌ورزی و دشمنی قرار می‌دهند؟!

عیار شهر لوازم‌خانگی مشخص است!

آنچه که تا امروز درباره شهر لوازم‌خانگی می‌دانیم، این است که این فروشگاه همیشه طرف‌دار شفافیت بوده و شفافیت را در گفتار و عمل اجرا کرده است. به‌عنوان‌مثال:

  • قیمت‌ها در شهر لوازم‌خانگی تحت نظارت سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان تعیین می‌شود. مشتریان می‌توانند قیمت محصولات این فروشگاه را با سایت 124.ir مقایسه کنند و در صورت مغایرت و گران‌فروشی به نهادهای ذی‌ربط گزارش دهند.
  • قیمت‌ها در شهر لوازم‌خانگی قیمت کف بازار است و مشتریان تا ۷۲ ساعت بعد از خرید، اگر همان جنس را در فروشگاه فیزیکی معتبر دیگری پیدا کنند می‌توانند از فروشگاه خسارت بگیرند.
  • وب‌سایت شهر لوازم‌خانگی مجهز به محاسبه‌گر آنلاین خرید اقساطی است و مشتریان می‌توانند مبلغ اقساط را به‌راحتی با آن محاسبه کنند.

شهر لوازم‌خانگی، نام بزرگ و معتبر خودش را به دلیل ارائه خدمات باکیفیت و صادقانه به هم‌وطنان عزیز دست آورده است. بنابراین بدیهی است که این فروشگاه از هرگونه تحقیق درباره عملکرد خود استقبال کند و آماده پاسخ‌گویی به نهادهای ذی‌ربط باشد.

باید از شهر لوازم‌خانگی درس گرفت

باید فرصتی که برای تحقیق و پرسش از شهر لوازم‌خانگی به وجود آمده را قدر دانست. درس‌های زیادی در عملکرد شهر لوازم‌خانگی وجود دارد که نه‌تنها از آن می‌توان به نفع صنف لوازم‌خانگی؛ بلکه می‌توان به نفع سایر اصناف و صنایع نیز استفاده کرد.

قطعاً در صنف لوازم‌خانگی نیز همچون بسیاری از اصناف، احتمال وجود افراد متخلف و سودجو وجود دارد؛ بااین‌حال برچسب تخلف به برند معتبری همچون شهر لوازم‌خانگی نمی‌چسبد.

دلسوزان صنف لوازم‌خانگی اگر از وضعیت کساد بازار گله دارند باید به دنبال راه‌حل باشند؛ نه اینکه در پی اتهام‌زنی‌های بی‌پایه‌واساس باشند. رسیدن به جایگاه فروشگاه بزرگی همچون شهر لوازم‌خانگی غیرممکن نیست اما برای آن میزان زیادی تلاش، خلاقیت، کار جمعی و صداقت لازم است.

دکوراسیونکسب و کار
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی