بهترین رژ لب نود برای پوست گندمی و سبزه روشن

رژ لب نود یکی از رژهای ترند روز است که در کیت آرایشی هر خانمی پیدا می شود. این رژ طیف رنگی بی نظیری دارد که می تواند ظاهری طبیعی و جذاب برایتان بسازد. شما برای خرید این محصول به بودجه زیادی نیاز ندارید، زیرا قیمت رژ لب چندان بالا نبوده و می توان آن را از فروشگاه های معتبری چون کاج شاپ تهیه کرد.

هنگام خرید رژ بهتر است به رنگ پوستتان دقت کنید، این موضوع کمک می کند تا آرایش تان همخوانی بیشتری داشته باشد، شاید به همین دلیل است که پیدا کردن رژ لب نود برای پوست گندمی کار آسانی نبوده، اما چرا؟

یکی از دلایل آن، این می باشد که رژلب نود رنگ پوست شما را برجسته نمی کند و تنها ظاهری طبیعی به صورتتان می بخشد. اما جایی برای نگرانی نیست چرا که در ادامه چند مورد از بهترین رژهای رنگ نودی که می تواند برای این رنگ پوست شما مناسب باشند را معرفی کرده ایم.

معرفی 8 رژ لب نود برای پوست گندمی

به هنگام تهیه رژ نود برای رنگ پوست گندمی، باید به قیمت آن توجه کنید معمولا خرید رژ مک نسبت به سایر رژها به صرفه تر است. علاوه بر این شما باید در زمان خرید این محصولات به مواردی همچون رنگ بندی، سایه ها، بافت ها و ته‌رنگ‌ها توجه نمایید، چون در رنگ رژ لب موثر هستند. رژهایی که برای رنگ پوست مناسب هستند عبارت اند از:

1. رژ لب مخملی آسترا

رژ لب آسترا کد 08 رژ لب نود برای پوست گندمی است که با رنگدانه های غنی و ماندگاری بالا، ظاهری جذاب بر روی لب های شما ایجاد می کند. این رژ لب مخملی فاقد پارابن بوده و توسط متخصصان پوستی مورد بررسی و تست قرار گرفته است.

این رژ لب بافت غنی، نرم و کرمی داشته، همچنین پوشانندگی بسیار خوبی روی لب دارد. اگر به دنبال یک رژ لب نود روزانه برای استفاده در محل کار هستید، رژ لب نود آسترا به شما کمک می کند تا ظاهری جسور و طبیعی داشته باشید. این رژ لب به دلیل داشتن مشخصات زیر از محبوبیت بالایی برخوردار است:

  • بافت نرم و مخملی
  • حجیم تر کردن لب ها
  • ماندگاری بسیار بالا
  • ساخت ایتالیا
  • بدون پاربن

2. رژلب نود لوک گلدن رز

رژ لب جامد مات گلدن رز مدل Nude Look رژی با ماندگاری بالا و خاصیت رطوبت رسانی به لب است. این محصول بی نظیر حاوی ویتامین E بوده که باعث حفظ لطافت و نرمی لب ها شده و از ترک خوردن آن جلوگیری می کند.

شماره 03 این رژ انتخاب مناسبی برای پوست گندمی بوده و به دلیل رنگدانه های قوی و جذاب، رنگی طبیعی به لب‌ های شما می‌بخشد. از دیگر ویژگی های این رژ لب می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دارای بافت مخملی و مات
  • مناسب آرایش نود و روزانه و یا برنز و اسموکی
  • آبرسان
  • ساخت کشور ترکیه

3. رژ نود مک لاستر (mac Lustre) برای پوست گندمی

خرید رژ مک به دلیل کیفیت و طیف رنگی بی نظیری که دارد به همه خانم ها پیشنهاد می شود. رژ لب مک لاستر دارای 25 رنگ جذاب می باشد که از میان آن ها رنگ نود می تواند جلوه ای براق و نچرال روی لب های شما ایجاد کند.

این رژ لب نود برای پوست گندمی بهترین گزینه خواهد بود و مناسب افرادی است که به دنبال رژی با پیگمنت و ماندگاری بالا هستند. ماندگاری 8 ساعته بر روی لب، درخشندگی طولانی مدت (6 ساعته)، پرتر و سالم تر نشان دادن لب ها و پوشش سبک از دیگر ویژگی های این رژ لب است.

4. رژ لب نود برند کالیستا

رژ لب جامد کالیستا مدل Color Rich شماره L53 گزینه ای دیگر برای پوست های گندمی است که فاقد سرب و پارابن می باشد و به پوست لب های شما آسیبی وارد نمی کند. این رژ لب به دلیل پوشش یکنواخت و استفاده از موم عسل در ترکیبات آن، توجه بسیاری از بانوان را به خود جلب کرده است. موارد زیر از دیگر ویژگی های این رژ لب نود برای پوست گندمی است:

  • بافت نرم و روان
  • رنگدانه های غنی
  • پوشش دهی کامل و یکنواخت
  • ماندگاری بالا
  • پخش آسان بر روی لب ها
  • عدم ایجاد حساسیت

5. رژ لب نود ALLURE Luminous شنل برای پوست گندمی

رژ لب ALLURE Luminous شنل کد 209 یک محصول منحصر به فرد ساخته شده در فرانسه است که پیگمنت بالایی داشته و از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است. ALLURE Luminous شنل، رژ نود برای پوست گندمی بوده و لب هایی لطیف و درخشانی را برایتان به ارمغان می آورد.

طبق گفته مصرف کنندگان این رژ، ترکیبات به کار رفته در آن، لب ها را آبرسانی کرده و تسکین می بخشد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • رنگدانه هایی با اندازه ی بی نهایت کوچک و در عین حال با شدت رنگ بالا
  • حاوی عصاره ی گیاه ساپان
  • آبرسانی عمقی لب ها

6. کوکو شنل، رژ لب نود برای پوست گندمی

کد 434 و 402 رژ لب کوکو شنل دارای رنگ نود بوده که جلوه ی درخشان و زیبایی به صورت شما می بخشد. این رژلب علاوه بر پیگمنت بالا، لب ها را به طور کامل می پوشاند. فرمولاسیون استفاده شده در این رژ، به مرطوب سازی و آبرسانی لب ها کمک کرده و از خشکی لب ها در طول روز جلوگیری می کند.

در واقع جوجوبا، کره ی میموسا، موم دانه ی آفتابگردان و سیلیکون به کار رفته در ساخت این رژ، لب ها را آبرسانی می کند.

7. رژ لب مایع مات Nude Look گلدن رز

رژلب مایع نود لوک گلدن رز، از جمله محصولات پرطرفدار برند گلدن رز بوده که بافتی لطیف با ماندگاری طولانی، همچنین رنگهای جدید و متنوع دارد. این رژلب به دلیل فرمولاسیون غیر چسبنده ای که دارد، در طول روز به حالت اولیه خود باقی می ماند و پوششی یکدست خواهد داشت.

این رژلب حاوی روغن جوجوبا و آووکادو بوده به همین جهت از خشکی و ترک خوردن لب ها جلوگیری می کند و ظاهری مات و جذاب به لب های شما می بخشد.

8. رژلب نود هدی بیوتی برای پوست گندمی

استفاده از رازیانه دریایی در رژلب های نود هدی بیوتی می تواند به تغذیه لب های شما کمک کند. این رژ لب علاوه بر بافت بسیار نرم و سبک، پوشش کاملی روی لب ها ایجاد می کند. رژلب نود هدی بیوتی ممکن است از لحاظ قیمت بصرفه نباشد، اما فراموش نکنید که کیفیت فوق العاده ای دارد.

چرا توجه به رنگ پوست در خرید رژلب مهم است؟

هر چقدر آرایش شما با رنگ پوستتان همخوانی بیشتری داشته باشد، زیبایی تان طبیعی تر جلوه می نماید. به طور مثال اگر پوست روشن ندارید، خوب است که برای آرایش لب ها از رژ لب نود برای پوست گندمی استفاده نمایید.

سبک آرایشی نود را در همه مراسمات رسمی و دورهمی های دوستانه می توانید استفاده کنید، انتخاب محصولات آرایشی بر اساس رنگ پوست کمک می کند تا آرایش شما بسیار دلنشین تر بنظر برسد و زیبایی تان دو چندان شود.

انتهای رپورتاژ آگهی/

کسب و کارمد و زیبایی
رپورتاژ

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی