ضربه مهلک یاغی پرسپولیسی به اوسمار / تیم قرمزها از خودی خورد

ضربه مهلک یاغی پرسپولیسی به اوسمار / تیم قرمزها از خودی خورد

کاپیتان تراکتور بازی با پرسپولیس را مهم‌ترین بازی فصل تراکتور می‌داند.

شجاع خلیل‌زاده از ویژه‌ترین چهره‌های بازی این هفته پرسپولیس و تراکتور است. کاپیتان تی‌تی‌ها پس از بازگشت مجدد به لیگ برتر ایران باید برای اولین بار در ورزشگاه آزادی برابر تیم سابقش قرار گیرد و این در حالی است که هواداران دو تیم با توجه به حکم کمیته انضباطی امکان حضور در استادیوم را ندارند. به مناسبت این رویارویی بزرگ، مدافع باتجربه تراکتور گفت‌وگویی داشته که در ادامه می‌خوانید:

باید دور از هر بهانه‌ای به فکر برد پرسپولیس باشیم

کاپیتان تراکتور در ابتدای صحبت‌هایش مدعی است باید دور از بهانه‌ها به فکر برد پرسپولیس باشند: «من با اینکه در تمرینات ترکیه نبودم ولی شرایط تیم را دنبال می‌کردم. نیم فصل دوم امتیازگیری سخت‌تر از نیم فصل اول است و امیدوارم بازی با پرسپولیس را خوب شروع کنیم و استارت کار را خوب بزنیم و انشاالله بتوانیم با نتایجمان دل هواداران تراکتور را شاد کنیم. اگر بازی با سپاهان برگزار می‌شد، خیلی به نفع ما می‌شد و پرسپولیس از نظر بدنی از ما جلوتر است و بازیکنان ما در شرایط مسابقه نیستند ولی این‌ها بهانه است و تیمی که می‌خواهد برای قهرمانی بجنگد، نباید به این موارد فکر کند و انشاالله که می‌رویم تا برنده باشیم.»

باخت پرسپولیس شرایط را سخت‌تر می‌کند

خلیل‌زاده می‌گوید باخت هفته گذشته پرسپولیس به آلومینیوم شرایط بازی را سخت‌تر می‌کند: «پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان خوبی دارد و همیشه بازی‌های تراکتور و پرسپولیس حساس بوده است. به نظر من کار سخت‌تر می‌شود چرا که پرسپولیس بازی قبلی را باخته و برای برد می‌آید ولی ما نیاز مبرم به برد داریم تا بتوانیم خودمان را بالای جدول نگه داریم و بازی شش امتیازی است. یکی از کلیدی‌ترین بازی‌های تراکتور است و انشاالله دست به دست هم دهیم و یک قدم بزرگ به سمت بالای جدول برداریم.»

مدافع سابق پرسپولیس در واکنش به عدم حضور طرفداران در این مسابقه هم چنین واکنشی داشت: «فوتبال بدون هوادار لذتی ندارد و شما استادیوم تراکتور را ببینید که چقدر با حضور هوادار لذت‌بخش است. با این حال امیدوارم ما بتوانیم از این موضوع استفاده کرده و نتیجه خوبی بگیریم.»

پرسپولیس مهم‌ترین بازی فصل ماست

از نظر کاپیتان سرخ‌های تبریزی این بازی مهم‌ترین بازی فصل تراکتور است: «صد در صد با شما موافقم که اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید بازی‌های بزرگ را مقابل تیم‌های مدعی ببریم. ما اول فصل تیممان ناهماهنگ بود و بدشانسی آوردیم و به تیم‌های بزرگ برخورد کردیم ولی الان شرایط ما خیلی بهتر است. بازیکنان ما باید بدانند چه بازی سخت و مهمی داریم و به نظرم این بازی مهم‌ترین بازی فصل ماست. من به شخصه با هدف قهرمانی به تراکتور آمدم و نیامدم برای دوم، سومی بازی کنم. امیدوارم بازیکنان بدانند برای چه تیمی بازی می‌کنند و باید همه تلاش ما برای بالا نگه داشتن پرچم تراکتور با کمک همدیگر باشد.»

حاج‌صفی و انصاری‌فرد از دلیتیچ تعریف کردند

شجاع می‌گوید دو بازیکن تیم ملی درباره خرید خارجی این تیم نظر مثبتی داشتند: «قبل اینکه بازیکن جذب شود با کریم انصاری‌فرد و احسان حاج‌صفی راجع به دلیتیچ صحبت کردم چرا که با هر دو آن‌ها هم‌بازی بوده است. خیلی از او تعریف کردند و گفتند می‌تواند کمک کند و این به من امیدواری داد. بازیکنان خارجی تا بازی نکنند چیزی مشخص نیست ولی بازیکنانی هم مثل ریکاردو آلوز داریم که از بهترین خارجی‌هایی است که به ایران آمده و من از بازی وی لذت می‌برم. ما خارجی‌های خوبی داریم و می‌دانند در چه تیمی بازی می‌کنند و به دلیتیچ هم گفتم که به چه تیمی آمده‌ای و انتظارات از تو بالاست و او هم گفت می‌داند و با کریم انصاری‌فرد صحبت کرده و کریم هم به وی راجع به تراکتور گفته بود. در یک جلسه‌ای که شرایطش را دیدم، شرایط خوبی داشت و امیدوارم به تیم کمک کند.»

راه برد پرسپولیس؟ تمرکز و تمرکز!

کاپیتان پرشورها در پایان راه کسب برتری مقابل پرسپولیس را تمرکز اعضای تیم عنوان کرد: «باز هم دوست دارم تاکید کنم که ما برای برد می‌رویم و انشاالله دست پر از زمین خارج شویم. بازیکنان تراکتور باید تمرکز کنند و بدانند چه بازی بزرگی داریم. من و آقای خمز هم به آن‌ها راجع به این موارد گفته‌ایم و من می‌خواهم امسال هواداران تراکتور را شاد ببینم و یکدل هستیم تا بهترین نتایج را بگیریم و آخر فصل هدیه خوبی به آن‌ها دهیم. دلم برای هواداران هم خیلی تنگ شده و در بازی استقلال خوزستان در تبریز منتظرشان هستم.»

اخبارورزش
اوسمارپربازدیدپرسپولیس

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی