از دیجی کالا خرید کن، تا 80 درصد تخفیف بگیر

مزیت­های متعددی که خرید اینترنتی در اختیار کاربران قرار می­دهد، باعث شده تا به مرور زمان شاهد جایگزین شدن آن با خرید­های حضوری باشیم. یکی از بزرگ ترین مزیت‌هایی که این روش خرید نسبت به خرید‌های حضوری دارد، امکان سفارش محصولات با تخفیف‌های ویژه است. به طور مثال، کد‌ تخفیف می‌‌تواند خریدی مقرون به صرفه را برای شما به ارمغان بیاورد. هر کد تخفیف، یک عبارت مشخص است که توسط فروشگاه‌های بزرگی مانند دیجی کالا و از طریق سایت‌های معتبر فعال در این حوزه مانند کانال تخفیف در اختیار کاربران قرار می‌‌گیرد. تنها کاری که برای خرید ارزان تر باید انجام دهید این است که کد تخفیف مورد نظر خود را انتخاب کرده و هنگام ثبت سفارش خود آن را در بخش مشخص شده اعمال کنید. البته، در دیجی کالا با شیوه‌های دیگری که به صورت موقت در دسترس شما قرار می‌گیرند هم می‌توانید ارزان تر خرید کنید. تخفیف 80 درصدی دیجی کالا یکی از این نمونه‌ها است.

تخفیف 80 درصدی دیجی کالا بدون شک یکی از تخفیف‌های جذاب این مجموعه است. این تخفیف به خرید محصول خاصی اختصاص ندارد و کالا های زیادی را می توانید با استفاده از آن تهیه کنید. این تخفیف هیجان انگیز برای خرید انواع محصولات دیجیتال، لوازم آرایشی، پوشاک، لوازم ورزشی، کالای منزل، کفش، لوازم تحریر و بسیاری از محصولات دیگر این فروشگاه قابل استفاده است. مزیت این تخفیف به وضوح درصد بالای آن است که باعث می‌شود کالاهایی که نیاز دارید را با پرداخت کمترین هزینه ممکن دریافت کنید.

حراج دیجی کالا

خرید در حراج دیجی کالا، انتخاب از میان کالا های شگفت انگیز و استفاده از جشنواره های ویژه نیز از دیگر راه های تخفیف گرفتن از دیجی کالا هستند. حراجی‌های دیجی کالا ممکن است به مناسبت‌های خاص یا به صورت دوره‌ای برگزار شود. در این حراج‌ها معمولاً اغلب محصولات به خصوص اجناس پرفروش و پرطرفدار با تخفیف‌های ویژه و تکرار نشدنی عرضه می‌شوند. البته حراج‌ها نسبت به کدهای تخفیف از نظر زمانی محدودتر هستند. برای خرید ارزان تر از دیجی کالا در هر زمانی می توانید از کد تخفیف‌ استفاده کنید.

کد‌ تخفیف دیجی کالا، خریدی ارزان و متفاوت

دیجی کالا به عنوان اولین و بزرگ ترین فروشگاه آنلاین ایرانی شناخته می‌‌شود. این مجموعه در طول سال‌ها تلاش، موفق شده است به یک مرجع خرید مطمئن و محبوب در ایران تبدیل شود. یکی از فاکتور‌های تأثیر گذار در محبوبیت این مجموعه را می‌‌توان تعیین قیمت‌های مناسب و ارائه کد تخفیف مختلف برای خرید ارزان تر معرفی کرد. این تخفیف‌ها از طریق کانال تخفیف در دسترس شما قرار می‌‌گیرند.

دیجی کالا یک فروشگاه بسیار گسترده است و در همه حوزه‌ها فعالیت می‌‌کند. بنابراین، کد‌های تخفیف ارائه شده در این مجموعه بسیار متنوع خواهد بود. هر کد تخفیف برای استفاده در شرایط خاصی تعریف شده است. بنابراین، برای استفاده بهینه از آن‌ها باید این شرایط را با دقت مطالعه کنید. تعدادی کد تخفیف دیجی کالا همراه با شرایط و میزان تخفیف آن‌ها در جدول زیر قابل مشاهده اند.

نوع کد تخفیف دیجی کالا حداقل مقدار سبد خرید میزان مبلغ تخفیف
کد تخفیف ارسال رایگان دیجی کالا WETGD 200 هزار تومان 100 درصد
کد تخفیف اولین خرید دیجی کالا FRDKL 100 هزار تومان 50 هزار تومان
کد تخفیف اولین خرید دیجی کالا جت FFCHNC88 120 هزار تومان 40 هزار تومان
کد تخفیف سوپرمارکت دیجی کالا BRS7 200 هزار تومان 50 هزار تومان
کد تخفیف دیجی کالا بالای 500 تومان BEDKT 500 هزار تومان 100 هزار تومان

چه محصولاتی را با کد تخفیف دیجی کالا بخریم؟

دیجی کالا را می‌‌توان به یک فروشگاه بزرگ چند طبقه تشبیه کرد که از مغازه‌های متنوع برای فروش محصولات مختلف تشکیل شده است. در واقع، در دیجی کالا می‌‌توانید هر محصولی که نیاز دارید را پیدا کنید. نکته جذاب تر این است که همه این محصولات را می‌‌توانید با کد تخفیف و صرف هزینه کم تر تهیه کنید. در ادامه، به برخی از مهمترین دسته بندی‌های دیجی کالا برای خرید با تخفیف نگاهی می‌‌اندازیم.

  • اقلام سوپر مارکتی

در ابتدا به سراغ پر مصرف ترین محصولات موجود در این فروشگاه می‌‌رویم. اقلام سوپر مارکتی از جمله گوشت و فرآورده‌های گوشتی، لبنیات، پروتئین، تنقلات، نان و غلات، میوه وسبزی، آجیل و خشکبار و محصولات بهداشتی و شوینده‌ها جزو نیاز‌های ضروری ما محسوب می‌‌شوند. به همین خاطر است که خرید آنلاین این محصولات می‌‌تواند به صرفه جویی در زمان و انرژی ما بسیار کمک کند. بخش سوپر مارکتی دیجی کالا همه این محصولات را در دسترس کاربران قرار می‌‌دهد.

به علاوه، برای خرید آنلاین سوپر مارکتی با سرعت بالا می‌‌توانید از دیجی کالا جت نیز کمک بگیرید. از طریق این پلتفرم قادر خواهید بود محصولات مورد نیاز خود را از نزدیک ترین سوپر مارکت‌ها و فروشگاه‌های اطراف خود به صورت اینترنتی سفارش داده و در کم تر از 45 دقیقه درب منزل خود تحویل بگیرید. همچنین، کد تخفیف دیجی کالا جت نیز برای خرید مقرون به صرفه تر از این مجموعه در اختیار شما قرار می‌‌گیرد.

  • محصولات دیجیتال

از دیگر محصولاتی که خرید آن‌ها از دیجی کالا خالی از لطف نیست می‌‌توان به محصولات و لوازم دیجیتالی مثل تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ، ساعت هوشمند، انواع هدفون و هندزفری اشاره کرد. دو ویژگی مهم که خرید این محصول از دیجی کالا را به یک پیشنهاد جذاب تبدیل می‌‌کند، تنوع محصولات از تمام برند‌ها و امکان خرید با تخفیف‌های ویژه است.

  • مد و پوشاک

یکی از پر طرفدار ترین محصولاتی که می‌‌توان در دیجی کالا خریداری کرد، به این دسته مربوط می‌‌شود. انواع پوشاک، کیف و کفش، اکسسوری و … برای سنین و سلیقه‌های مختلف در دیجی کالا پیدا می‌‌شود. فرقی نمی‌‌کند که محصول مد نظر شما از کدام برند ایرانی یا خارجی باشد، در هر صورتT دیجی کالا یک انتخاب صحیح خواهد بود.

اگر خوش شانس باشید می‌‌توانید محصول مورد نیاز خود را در بخش تخفیف‌های شگفت انگیز یا تخفیف 80 درصدی دیجی کالا پیدا کرده و با قیمتی باور نکردنی خریداری کنید. البته، فراموش نکنید که دریافت کد تخفیف مناسب نیز همواره به عنوان یک گزینه معقول و البته ساده برای خرید ارزان مطرح می‌‌شود.

  • لوازم آرایشی و بهداشتی

در ادامه، به محصولاتی می‌‌رسیم که این روز‌ها بسیار پر طرفدار هستند، لوازم آرایشی و بهداشتی. برای یک خریدار واقعی این نوع محصولات هیچ چیز نمی‌‌تواند به اندازه تنوع بالا و کد تخفیف زیاد رضایت بخش باشد. دیجی کالا هر دو مورد را برای کاربران خود تأمین می‌‌کند. لوازم آرایشی، بهداشتی، مراقبت از پوست و مو و انواع عطر و ادکلن از بهترین برند‌های ایرانی و خارجی در این فروشگاه آنلاین وجود دارند. با مراجعه به دیجی کالا ضمن مشاهده و مقایسه این محصولات متنوع این امکان نیز برای شما فراهم است که به وسیله کد تخفیف دیجی کالا خرید ارزان تری را تجربه کنید.

  • لوازم خانه و آشپزخانه

از دیگر محصولاتی که امکان خرید آن‌ها با تخفیف و قیمت‌های ویژه از طریق دیجی کالا برای شما وجود دارد، می‌‌توان به لوازم خانه و آشپزخانه اشاره کرد. از کوچک ترین محصولاتی که در خانه مورد استفاده قرار می‌‌گیرد تا مبلمان و تخت و یخچال، کلیه لوازم برقی، چوبی و پلاستیکی، همه چیز در دیجی کالا قابل خریداری است. نکته جذاب تر این است که برای خرید لوازم خانگی، تنوع بالای دیجی کالا دست شما را کاملاً باز می‌‌گذارد و از طرف دیگر کد تخفیف‌های مختلف نیز در اختیار شما خواهد بود.

انتهای رپورتاژ آگهی/

سبک زندگیکسب و کار
رپورتاژ

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی