دانشجویان دانشگاه خوارزمی حتما در سامانه وزارت بهداشت ثبت‌نام کنند

به گزارش گروه دانشگاه و آموزش ایرنا از دانشگاه خوارزمی، عصمت آموزگار روز دوشنبه گفت: شاید به دلیل ترافیک سایت و تکمیل بودن ظرفیت پایگاه‌ها دانشجویان دفعه اول موفق به ثبت نام نشوند و نیاز است که مجدداً تلاش کنند.

وی تصریح کرد: طبق اعلام مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا برای دانشجویان فعال  است و دانشجویان سراسر کشور می‌توانند به سایت salamat.gov.ir مراجعه و با ورود کد ملی، تاریخ تولد و شماره همراه ثبت‌نام و بلافاصله زمان و مکان تزریق واکسن را انتخاب کنند.

به گزارش ایرنا، علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا روز گذشته درخصوص واکسن دانشجویان گفت: واکسیناسیون دانشجویان شروع شده است و با توجه به اینکه ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر دانشجو داریم باید همه این دانشجویان در سامانه مربوطه ثبت نام کنند تا به تدریج بتوانیم واکسن مورد نیاز دانشجویان را تزریق کنیم هرچند که واکسن اساتید پیشتر از این تزریق شده است.

مرکز مدیریت آمار وزارت بهداشت روز جمعه ۱۹ شهریور ماه از آغاز ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا برای دانشجویان زیرمجموعه وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد و طلاب حوزه‌های‌ علمیه سراسر کشور خبر داد.

بر اساس این اطلاعیه دانشجویان زیرمجموعه وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد و طلاب حوزه‌های‌ علمیه سراسر کشور می‌توانند به سایت salamat.gov.ir مراجعه و با وارد کردن کد ملی، تاریخ تولد و شماره همراه، ثبت نام و بلافاصله زمان و مکان تزریق واکسن را انتخاب کنند.

البته برخی از دانشگاه ها پیش از این واکسیناسیون دانشجویان خود را آغاز کرده بودند.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی