بازاریابی دیجیتالی باهزینه کمتر و سرعت بیشتر سبب شکوفایی اقتصاد می‌شود

کامران کیانی منش روز دوشنبه در آیین افتتاحیه دبیرخانه نخستین کنگره بین المللی صنعت و بازارسازهای نوین افزود: یکی از اهداف برگزاری این کنگره که اسفند ماه امسال با حضور کشورهای همسایه و برخی از کشورهای اروپایی در جزیره کیش برگزار می شود، ارایه آگاهی و اطلاع رسانی در زمینه بهره مندی هر چه بیشتر از فضای مجازی در زمینه بازاریابی های دیجیتالی است.

وی اظهار داشت: ارایه راهکارهای پژوهشی و دانشگاهی برای افزایش فروش‌های آنلاین و توسعه و رونق اقتصاد کشور و تعامل با دیگر کشورهای هدف برای شکوفایی این مهم از دیگر اهداف برگزاری این کنگره است.

کیانی منش با بیان اینکه هم اکنون برخی از صنایع کشور با بهره مندی از فضای مجازی گام‌های خوبی را در جهت افزایش فروش خود شروع کرده اند، تصریح کرد: در این کنگره سه روزه با هدف آگاهی بخشی، کارگاه های آموزشی و نمایشگاه جنبی در حوزه دیجیتال به صورت علمی و عملی برگزار می شود.

 وی خاطرنشان کرد: در این کنگره ۱۵ رشته از صنایع کوچک، متوسط و بزرگ به عنوان جامعه هدف ما هستند. صنایع پزشکی، کشاورزی، معدنی، فلزی و غیرفلزی، صنعت بانک و بیمه و ساختمان از جمله رشته های صنایع هدف در این کنگره است.

کیانی منش گفت: امید است این کنگره شروع خوبی برای توجه هرچه بیشتر به بهره مندی از بازارهای دیجیتالی در کشور باشد. در این عرصه به دنبال ارتباطات با کیفیت بیشتر با دنیا و ایجاد برنامه های کوتاه مدت و پس از آن با اهداف کاربردی و زیرساختی هستیم.

سارا شفیعی، دبیر اجرایی کنگره نیز با اشاره به اینکه نخستین نمایشگاه صنعت و بازارسازهای نوین ۱۵ تا ۱۸ اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد، گفت: این کنگره به صورت بین‌المللی و با حضور فعالانی از صنایع کشورهای همسایه و نیز اروپایی به صورت مجازی و حضوری برپا می شود.

شروین مسگرها، دبیر نخستین کنگره بین المللی صنعت و بازار سازهای نوین نیز گفت: این کنگره با حمایت وزارت خانه های صنعت، معدن و تجارت، وزارت علوم، وزارت امور خارجه، اتاق بازرگانی ایران و همچنین دانشگاه های علوم پزشکی، شرکت شهرک‌های صنعتی، سازمان محیط زیست و توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی انفورماتیک ایران و موسسه آموزش عالی ادیبان در جزیره کیش برگزار می شود.

مرتضی اسلام زاده عضو شورای عالی کنگره و نمایشگاه بین المللی صنعت و بازارسازهای نوین، دستاورد این کنگره را توسعه و رونق تولید، جهش صادرات عنوان کرد گفت: نتیجه این رویداد گامی موثر در تبدیل علم به ثروت با اثربخشی ارتباط صنعت و دانشگاه است.  

در ادامه این نشست از پوستر کنگره و نمایشگاه صنعت و بازارسازهای نوین رونمایی شد.  

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی