تصویر جدید لیندا کیانی روبروی موزه لوور فرانسه + عکس و بیوگرافی

2 دیدگاه

تصویری از لیندا کیانی که سفری تفریحی به فرانسه داشته است

لیندا کیانی بازیگر سینما و تلویزیون هم جزو بازیگرانی است که دوره های بازیگری اش را زیر نظر آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا گذرانده است. شریفی نیا وقتی لیندا 27 ساله بود او را به سریال ساعت شنی معرفی کرد و با نقش مهتاب مورد توجه قرار گرفت. او یک تجربه هم در سینما داشت تا اینکه با سریال «روز حسرت» سیروس مقدم چهره اش دیده تر شد.

در تصویری که به تازگی لیندا کیانی از خود منتشر کرده، او در برابر موزه لوور فرانسه حضور دارد.

لیندا کیانی

لیندا کیانی عمده شهرتش را مدیون بازی در سریل وضعیت سفید است. این بازیگر زیبا بسیار کم حاشیه است و فعالیت زیادی در فضای مجازی ندارد. این بازیگر عکس جدیدی با استایل زمستانی منتشر کرده است که بسیار پر بازدید شده است.

لیندا کیانی

لیندا کیانی با این استایلش در فیلم ضد غوغا به پا کرد درادامه مشاهده خواهید کرد.

لیندا کیانی

او از سال ۱۳۸۴ در عرصه بازیگری فعالیت می کند. در قسمت زیر تصویر جالب از ژست لیندا کیانی با جواهرات شیک و زیبایش را قرار داده ایم.

لیندا کیانی

لیندا کیانی

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدید

آخرین اخبار

2 دیدگاه.

  • یک ایرانی
    2024-02-12 02:29

    هیچوقت هیچوقت نفهمیدم چرابازیگران زن حتما حتمابایدبدنشان اندامشان ولخت بودنشان بیشتر از هنربازیگریشان باشدایا وقتیکه معروف نبودیدبا بازیگری یامدل بودن معروف و مشهور شدید واقعا شرم اوره بحساب ما مسلمانیم وشیعه هستیم من همیشه باخودم میگم اگه اینکشور قانون حجاب را برداره این بازیگران زن ایرانی حتما حتما لخت ترين بازیگران زن جهان میشوند

  • ناشناس
    2024-02-12 07:49

    همشون به برکت جمهوری اسلامی به پول رسیدن بی شرف شدن

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی