پیام عاشقانه جدید یکتا ناصر برای منوچهر هادی پس از طلاق/ من فقط تو رو دوست دارم عزیزم هادی/ تصاویر خصوصی

پیام عاشقانه جدید یکتا ناصر برای منوچهر هادی پس از طلاق/ من فقط تو رو دوست دارم عزیزم هادی

برخی کاربران نوشتند همچنان یکتا ناصر و منوچهر هادی همچنیان همدیگر را دوست دارند اما به خاطر لج و لج بازی از هم دیگر جدا شده اند.

خبرآنلاین - ببینید | واکنش و پاسخ منوچهر هادی به استوری شب ...

منوچهر هادی با انتشار تصویری از دخترش در صفحه اینستاگرامش از همسر سابقش خانم یکتا ناصر به خاطر حال خوش دخترش از او تشکر کرد.

منوچهر هادی

استایل های لاکچری یکتا ناصر پس از طلاق

عکس | پست جنجالی یکتا ناصر؛ جدایی از منوچهر هادی یا مهاجرت؟

خاص ترین مانتوهای یکتا ناصر چشم آهویی که لاغرتر نشانتان میدهد.

​مانتوهای یکتا ناصر : پوشیدن یک مانتوی شیک با تن خور عالی، مسئله ای است که خانوم ها باید به آن توجه داشته باشند. به خصوص برای مناسب های مهم از جمله مهمانی، جشن و عروسی، ما ترجیح می دهیم در مانتویمان لاغر و کشیده تر دیده شویم. جنس پارچه، نوع مدل و آرایش تاثیر مستقیمی در چاق یا لاغرتر نشان دادنتان دارند. در ادامه از بخش بخش زیبایی مجله گفتنی اطلاعات بیشتر به شما ارائه می کنیم.

یکتا ناصر

یکتا ناصریکتا ناصر

 

به همین دلیل است که شینیون مو طرفدار دارد؛ چون صورتتان را قلبی شکل نشان میدهد. خط چشم و سایه رو به بالا باعث لیفت صورت شده و مانتوهای ژاکارد یا مخمل با تم تیره و مدل آزاد این ترکیب را تکمیل و زیبا می کنند. اگر عادت دارید قد مانتوهایتان بلندتر باشد، می توانید یک کمربند نیز به آن اضافه کنید.

یکتا ناصر

یکتا ناصر

یکتا ناصر

مانتوهای یکتا ناصر، پیشنهاد رسانه گفتنی برای بانوانی است که قصد دارند خوش اندام و باریک تر دیده شوند. خانم یکتا ناصر نکات آرایشی صورت و مو و همچنین مدل مانتوهایش را به خوبی با همین اصول تنظیم کرده است.

یکتا ناصر بعد از طلاق باردار شد

عکسی از یکتا ناصر و مادرشوهرش در فضای مجازی وایرال شد در حالی طلاق گرفت که فرزند دوم را در راه داشت.

یکتا ناصر بازیگر با انتشار تصویری از خود و نوشته‌ای غمگین، خبر از رفتن داد. در این بین گمانه‌زنی‌ها در خصوص هدف پشت این پست همچنان ادامه دارد.

برخی این پست را نشانه جدایی او از منوچهر هادی دانسته‌اند و برخی دیگر پیغام «مهاجرت» از آن دریافت کرده‌اند. البته هیچ یک از این ظن‌ها توسط یکتا ناصر تایید یا تکذیب نشده است.

Untitled

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدید

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی