علیرضا خمسه از همسر جوانش رونمایی کرد/ مروارید پور شفیقی کیست؟ + بیوگرافی و عکس

علیرضا خمسه از همسر جوانش رونمایی کرد/ مروارید پور شفیقی کیست؟

 

مطلب پربازدید: خط و نشان رقیب جدید هادی چوپان برای گرگ ایرانی / رقیب جدید هادی چوپان کیست؟ +عکس

ویدئویی از سورپرایز بی‌نظیر سالگرد ازدواج علیرضا خمسه و همسرش در یکی از کافه‌های تهران را ببینید. خمسه در سال 1372 در 41 سالگی برای دومین بار با مروارید پور شفیقی ازدواج کرد که ثمره این زندگی دو دختر بنام های درسا و گلسا می باشد.

علیرضا خمسه با ۶۴ سال سن، حدود ۴۷ سال است که در عرصه هنر بازیگری، ایفاگر نقش های متعدد و ماندگار بوده است. وی دو مرتبه ازدواج کرده است، ازدواج اول او در سال ۶۲ بود که این ازدواج پس از چند سال به طلاق انجامید. ازدواج دوم علیرضا خمسه با مروارید پور شفیقی گریمور سینما و تلویزیون در سال ۷۲ بود، که در ادامه این بخش با بیوگرافی مروارید پورشفیقی بیشتر آشنا خواهید شد.

عکس های خانوادگی و زیبای مروارید پورشفیقی

بیوگرافی مروارید پور شفیقی
مروارید پورشفیقی همسر دوم علیرضا خمسه است.

وی گریمور تلویزیون و سینما می باشد.

او در سال ۱۳۷۲ با علیرضا خمسه ازدواج کرد و حاصل این ازدواج ۲ دختر به نام های درسا و گلسا می باشند، البته این دو خواهر یک برادر ناتنی به نام احمدرضا خمسه دارند، که از همسر اول علیرضا خمسه می باشد و سال های زیادی است که احمدرضا به همراه مادرش در اسپانیا زندگی می کنند. در حال حاضر درسا در رشته سخت افزار کامپیوتر فارغ التحصیل شده است و گلسا دختر کوچک علیرضا خمسه نیز محصل می باشد.

مروارید پور شفیقی به مدت چند سال به عنوان گریمور و چهره پرداز در سینما و تلویزیون مشغول به فعالیت بود اما به دلیل تربیت فرزندانش، حرفه گریموری را رها کرد. وی در حال حاضر خانه دار می باشد.

مبل و میز

آرون گروپس
نحوه آشنایی وی با علیرضا خمسه اینگونه بوده است که همسایه یکدیگر بوده اند و پدر هر دوی آن ها با هم دوست بوده اند. اما با این حال در زمان خواستگاری علیرضا خمسه، ابتدا پدر مروارید پورشفیقی با ازواج آن ها مخالف بوده است، ولی بعدها راضی شده و ارتباط بسیار خوبی باهم دارند.

تیرماه سال ۱۳۸۷ اکران فیلم سینمایی هزارپا ساخته ابوالحسن داوودی که تهیه کنندگی آن بر عهده رضا درخشان بود نخستین حضور مشترک علیرضا خمسه و همسرش در انظار عمومی بود که با بازخوردهای زیادی همراه شد.

اکران این فیلم با برگزاری مراسم جشنی همراه بود عوامل سازنده فیلم به همراه بازیگران در آن حضور داشتند و مهیمان ویژه این جشن اکران علاوه ب رعلیرضا خمسه و همسرش، مهران مدیری بود.

بازیگرانی زیادی همچون رضا عطاران، مهران احمدی، جواد عزتی، سارا بهرامی، شهره لرستانی، حسین سلیمانی و سپند امیر سلیمانی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته بودند. نویسندگی این اثر سینمایی بر عهده مصطفی زندی، امیر برادران و پیمان حزینی بود.

مطلب پربازدید: خط و نشان رقیب جدید هادی چوپان برای گرگ ایرانی / رقیب جدید هادی چوپان کیست؟ +عکس

اخباربازیگران و هنرمندانچند رسانه ای
پربازدید
 

3 دیدگاه.

  • ناشناس
    2024-02-11 21:06

    عشق پیر گر بجنبد گر به رسوایی زند علیرضا دماغ

  • عیسی امدادی
    2024-02-12 13:28

    آخه خمسه غیافه اش به چی میخوره .خدایا اینها کین

  • حشمتی سبزوار
    2024-02-12 23:58

    سلام
    برایشان آرزوی سلامتی داریم وبه پای هم پیر شوند
    عمری باکمال وتقوی خداپسندانه داشته باشند
    باتوجه به اینکه خمسه شادی مردم را دوست دا رد
    خداوند هم خمسه را خندان آفریده است

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

وبگردی