حرکت جنجالی اکرم عفیف بر علیه ایران / به من می گویند ستاره نه طارمی که ..

حرکت جنجالی اکرم عفیف بر علیه ایران / به من می گویند ستاره نه طارمی که ..

خیلی از کاربران نوشتند اکرم عفیف با بازی های خیره کننده حقش فینال است و در مقابل طارمی خودمان بسیار ضعیف عصبی بدون تمرکز ظاهر شد و نتوانست لیاقت خود را نشان دهد.

اکرم عفیف پس از پیروزی ۳ بر ۲ قطر مقابل ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ پس از بازی به رسانه‌ها گفت: هواداران ما شایسته شادی هستند و این پیروزی ارزشمند را به آنها تبریک می گوییم. ما مقابل تیم بزرگی که نامزد قهرمانی و راهیابی به فینال بود، به یک پیروزی شایسته رسیدیم.

وی ادامه داد: هیچکس تیم قطری را مدعی نمی‌دانست و همین روی ما تاثیر منفی گذاشت. قبل از مسابقات هیچکس انتظار نداشت قطر به فینال برسد. قبل از بازی امروز همه ایران را به دلیل حضور بازیکنانی که در اروپا بازی می‌کنند، پیروز می‌دانستند اما نتایج فوتبال با این مسائل مشخص نمی‌شود، بلکه با روحیه و مبارزه در زمین مشخص می‌شود.

عفیف درباره صعود دو تیم اردن و قطر به فینال گفت: اردن و قطر به بدبینی‌ها پاسخ دادند؛ هیچکس هیچ کدام از این دو تیم را برای رسیدن به فینال نامزد نکرده بودند.
عفیف در مورد فشارهایی که در بازی امروز روی آنها وارد شد، اظهار داشت: هیچ فشاری روی ما نبود. فشار روی تیم ایران بود که همه آنها را مدعی صعود می‌دانستند.

هدیه ویژه به اکرم عفیف به خاطر درخشش مقابل ایران

یک هوادار قطری که از علاقمندان اکرم عفیف است به خاطر درخشش این بازیکن در دیدار برابر ایران یک هدیه خاص را برای او در نظر گرفت.

هدیه ویژه به اکرم عفیف به خاطر درخشش مقابل ایران

به نقل از الشرق، تیم ملی فوتبال قطر در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف ایران رفت.

قطر در این بازی سخت توانست با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کند تا راهی فینال شود. ستاره این بازی اکرم عفیف بود که توانست یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم بدهد و البته باعث اخراج مدافع ایران هم شد.

عنان الجذنه، هوادار قطری دست به اقدام جالبی زد و یک شتر از نژاد«قحیدیة» را  که از بهترین نژادهای شتر در قطر  است به خاطر نمایش خیره کننده اکرم عفیف در دیدار برابر ایران به این بازیکن هدیه داد.

تیم ملی فوتبال قطر با پیروزی که در دیدار برابر ایران به دست آورد راهی فینال شد و این فرصت را دارد که امشب با پیروزی برابر اردن برای دومین بار پیاپی به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا دست پیدا کند.

اخبارجامعه
پربازدیدتیم ملیطارمی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی