ناله های کلیزمن بعد از اخراج کره جنوبی / تو را به خدا من را بی تیم نکنید / درسته آلمانی هستم ولی ..

24 دیدگاه

ناله های کلیزمن بعد از اخراج کره جنوبی / تو را به خدا من را بی تیم نکنید / درسته آلمانی هستم ولی ..
سرمربی کره عنوان کرد قصد دادن استعفا ندارد و به کارش در این تیم ادامه خواهد داد.
کره جنوبی در نیمه نهایی جام ملتهای آسیا با نتیجه ۲ بر صفر مقابل اردن شکست خورد و انتظار آن‌ها برای قهرمانی در آسیا ادامه خواهد داشت.

یورگن کلینزمن گفت که با رییسان اتحادیه فوتبال کره صحبت کرده و عملکرد تیمش را تجزیه و تحلیل خواهد کرد. او گفت که رسیدن به نیمه نهایی باعث شد تا آن‌ها جام خوبی داشته باشند اما اعتراف کرد که تیمش مقابل اردن کم آورد.

سرمربی آلمانی کره گفت: از لحاظ تاریخی تیم‌های شرق آسیا همیشه در دیدار با کشورهای عربی کار دشواری داشتند. برای آن‌ها این رقابت‌ها مثل بازی خانگی بود، آنها بسیار احساساتی هستند و از ثانیه اول می‌جنگند و تیمم در بازی آخر شاید برخلاف اردن خیلی عطش زیادی برای موفقیت نداشت.

منابع کره‌ای امروز ادعا کردند که سون هیونگ مین قصد خداحافظی از بازی‌های ملی را ندارد. سرمربی کره نیز گفت: با سون در ارتباط هستیم و او به هیچ وجه قصد خداحافظی از تیم ملی کشورش را ندارد. هدف بعدی که او می‌تواند در کنار ما داشته باشد جام جهانی آمریکا است. او قطعا در آینده با ما خواهد بود.

یکی از انتقادهایی که از یورگن کلینزمن شده بود این بود که او در این کشور زندگی نمی‌کند و تنها برای رقابت‌ها وارد کره می‌شود و به اصطلاح مربی پروازی است. او درباره انتقادهایی که از این موضوع در رسانه‌های کره‌ای شده است افزود: می‌دانم که هر وقت بخواهید می‌توانید از این تصمیم انتقاد کنید اما این زندگی من است و قرار است به همین شکل ادامه یابد.

اخبارورزش
پربازدید

آخرین اخبار

24 دیدگاه.

  • خیلی اصن تابلو نبود عرب ها موفق شدن با نفوذ پول و قدرت تیم های قدرت مند را روبروی یکدیگر قرار دهند و با حذف یکدیگر و تخلیه انرژی و ریکاوری مجدد نهایتا فینال را به اعراب واگذار کنند ، وقتی کشورهای حاشیه خلیج فارس از ریشه خانوادگی عربستانی دارند ، جام باشگاهها به عربستان و جام ملت ها به قطر خواهد رسید

  • رضا آبادانی
    2024-02-10 00:24

    به رئیس فدراسیون کره بگید کلینزمن رو نگه دارن چون قلعه نوعی کره بیا نیست .

  • فیروز
    2024-02-10 01:49

    واقعا چشم اسکوچیچ دنبال تیم ملی ایران است مسعولین فوتبال ایران به نامردی او را قبل ازجام جهانی ازفوتبال ایران بیرون کردن

  • سامان
    2024-02-10 05:54

    بیاییم بحث فوتبای بکنیم این که ضعف تیممان رو گردن گردن این واون بیندازیم کار درست نمیشه اتقاقا گروه ما خیلی هم آسونتر بود بعدش هم به سوریه ضعیف هم رسیدیم پس بیخودی نگیم تیموهای بزرگ رو روبروی هم قرادر دادند.

  • ناشناس
    2024-02-10 08:02

    این نظر شماست ولی اصلا اینطور نیست نه پولی در کار بوده نه تبانی.این تیم ایران رو با این همه بازیکن اگه دست اکبر میثاقیان میدادن تیم رو قهرمان میکرد

  • امین
    2024-02-10 08:02

    این نظر شماست ولی اصلا اینطور نیست نه پولی در کار بوده نه تبانی.این تیم ایران رو با این همه بازیکن اگه دست اکبر میثاقیان میدادن تیم رو قهرمان میکرد

  • امین
    2024-02-10 08:12

    این نظر شماست ولی اصلا اینطور نیست نه پولی در کار بوده نه تبانی نه چیدمان جدول.این تیم ایران رو با این همه بازیکن اگه دست اکبر میثاقیان میدادن تیم رو قهرمان میکرد

  • لیلا
    2024-02-10 08:32

    واقعا از بی عدالتی همیشه همین بوده

  • بی گناه
    2024-02-10 09:21

    شاشیدن تو این تیتر زدنت اوزگل

  • وقتی کره یایا رو می خواد کلینزمن کیلویی چند

  • ناصر
    2024-02-10 12:15

    این قلعه نویی بدردقابلمه سازی رشت هم نمیخوره.بعدبردنش تیم ملی.کلا فوتبال تعطیل بشه بخدابهتره.بودجه این فدراسیون بدردنخورراخرج ورزش پایه کنید.اگه واقعا دلتون برای جوانهامیسوزه

  • علیرضا
    2024-02-10 12:23

    کلیزمن تیم خوب و با برنامه ای ساخته ، برخلاف چیزی که تیم ملی ایران نداشت . تازه قلعه نویی رسیده بود به زیر توپ زدن علی پروین . واضح می گم قلعه نویی باخت و بی برنامه گی هاش . چند بار بایستی سردار آزمون و دیگران به داد مربی برسند ؟ کلیزمن می مونه چون برنامه داره ، عربستان هم داشت ، اردن هم داره ، قطر فقط سه تا بازیکنه و نه بیشتر . با تاکتیک های خوب به راحتی می شد پنج تا به قطر میزبان زد و اگه کره بود یا ژاپن و عربستان ، الان فینالیست بودند . قلعه نویی اینقدر فهم فوتبالی نداشت که وقتی جنگ روانی راه انداختند قطری ها ، مصاحبه و فضای مجازی و … ممنوع کنه برای بازیکنان … اون هم بازیکنانی که سر فتنه زن زندگی آزادی ، اون طور توی جام جهانی بودند و خر کیف ها هم دیدند و فهمیدند که چقدر این بازیکنان حساس اند . به هر حال این قلعه نویی ماند و بازی های « تاج » و « تخت » ، از فدراسیون فوتبال بگیر تا … اصلا همه چیز خوب بود و اون پانزده تا کت و شلوار پوش با کاپ قهرمانی می خواند برگردند ایران .
    راستی از از چند میلیارد دلاری که آمریکا گذاشته قطر چه خبر ؟

  • ناشناس
    2024-02-10 14:02

    موقعی ک تیم میبازه هر ننه قمری کارشناس فوتبالو مربی میشن.الان اینایی ک میان از سر مربی ایراد میگیرن چی از فوتبال میدونن .باید کار شناس باشی وگرنه همه میتونن انتقاد کنن..

  • قلعه نوعی برنامه نداشت و اتکایش فقط به مهره ها بود و تغییر روش بازی نداد همینطور برای اکرم عفیف هیچ استراتژی تعریف نکرده بود در صورتیکه بازیکنان سرعتی مثل محمدی و قلی زاده براحتی می تونستن با برنامه ریزی مربی اونو مهار و محو کنند.

  • قلعه نوعی برنامه نداشت و اتکایش فقط به مهره ها بود و تغییر روش بازی نداد همینطور برای اکرم عفیف هیچ استراتژی تعریف نکرده بود در صورتیکه بازیکنان سرعتی مثل محمدی و قلی زاده براحتی می تونستن با برنامه ریزی مربی اونو مهار و محو کنند.اکرم عفیف در زمین بدون مزاحمت هر کاری خواست انجام داد!

  • علی محب
    2024-02-11 05:59

    آقا ول کنید تا تاج هست هیچ چی درست نمیشه فوتبال علی اصغری بهتر از این نمیشه تاج فوتبال ایران را ملک پدری میدونه نابود میکنه یه فرد ….

  • ناشناس
    2024-02-11 09:23

    يك كلام اقای قلعه نوعی باید اخراج‌ شود. شما مربيگري اقاي كلينر من را با قلعه نوعي مقايسه ميكنيد؟ اجنبي و ايراني نداريم هر كس شايسته است بايد تيم را هدايت كند همين اجنبي ها امارات را ساخنه اند چون خلیفه امارات میدانست چکار دارد میکند.

  • محمدرضا
    2024-02-11 10:15

    سلام، کارشناسان، صاحب نظران، مسئولین فوتبال چرااینقدرچاپلوسی واقعآ متوجه یانمی دانیدیااصلانمی خواهیدبفهمیداین آقای سرمربی یک تیم باشگاهی رانمی تونه بدون فحاشی ودادوبیدادمدیریت کنه وجدانی جلوی کدام تیم های گروه باقابلیت وقاطعانه بازی کردیم باکدام تاکتیک به روزدنیای فوتبال،خودتان ومردم راگول نزنید.

  • سید محسن عسکری
    2024-02-11 14:41

    اسکوچیچ همانند دیگر مربیان کروات جزو بهترین سرمربیان در رده ملی هست. همانند مرحوم تومیسلاو ایویچ . یا بِلاژوویچ و بگوویچ . مسئولان فدراسیون با نهایت نامردی برکنارش کردند .

  • سید محسن عسکری
    2024-02-11 14:42

    اسکوچیچ همانند دیگر مربیان کروات جزو بهترین سرمربیان در رده ملی هست. همانند مرحوم تومیسلاو ایویچ . یا بِلاژوویچ و بگوویچ . مسئولان فدراسیون با نهایت نامردی برکنارش کردند . تنها دادکان بهترین رییس فدراسیون فوتبال ایران بود

  • سید محسن عسکری
    2024-02-11 14:44

    اگر بازی ها رو دیده باشید سیستم بازی تیم ملی بزن زیر توپ بود و بلد نبودن روی زمین و از دفاع بازی سازی رو شروع کنند

  • آبودان
    2024-02-13 21:27

    باقلعه نویی جام‌جهانی آبروریزی بزرگ خواهیم داشت.این آدم بابهترین بازیکنان بدترین ترکیب روبه میدون فرستاد.جام جهانی آمریکا حیثیتی است.مردم ایران روجلوی آمریکاتحقیرنکنید.

  • محمود
    2024-02-14 20:09

    بهترین تیم تاریخ فوتبال ایران در سال های اخیر بود دمشون گرم

  • ایران مانند کره وزاپن نمیتونه روی زمین پاسکاری سریع داشته باشه قطعا با پاس دوم توپ رو لو میدن تا برنامه ایران ارسال ازجناحین وپرتاب اوت باشه ما ب هبچ کجا نمیرسیم تمام

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی