دو بازیکن در مسیر پرسپولیسی شدن / حرکت درویش به سمت گزینه‌های استقلال

4 دیدگاه

دو بازیکن در مسیر پرسپولیسی شدن / حرکت درویش به سمت گزینه‌های استقلال
مدیران باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا دو بازیکن مس رفسنجان را جذب کنند . باشگاه پرسپولیس و استقلال به دنبال جذب بازیکنان مورد نظر سرمربیان خود هستند.

تیم‌های پرسپولیس و استقلال به دنبال جذب ۲ بازیکن مس رفسنجان هستند، اما تا این لحظه مذاکرات سرخابی‌ها مبنی بر پیشنهاد معاوضه بازیکنان دو تیم به نتیجه نرسیده است.

محمد خدابنده‌لو در لیست زمستانی پرسپولیس قرار دارد سرخ‌ها در ابتدا به نتایج خوبی برای جذب این بازیکن با باشگاه مس رفسنجان رسیده بودند، اما با آمدن محرم نویدکیا این مربی شرط جدایی را معاضه مسعود ریگی اعلام کرد.

تیم استقلال نیز فرشید باقری را مدنظر دارد، اما سرمربی مس رفسنجان برای این انتقال هم پیشنهاد معاوضه با زبیر نیک‌نفس و ارسلان مطهری مطرح کرده است که تا این لحظه پاسخ مثبتی از آبی‌پوشان دریافت نشده است.

به نقل از ورزش سه اکنون محرم نویدکیا اعلام کرده با توجه به محدودیت زمانی به منظور مشخص شدن وضعیت فهرست تیم در نیم فصل دوم، باشگاه مس تا ساعت ٢٤ روز چهارشنبه پیرامون معاوضه بازیکن با سایر باشگاه‌ها مذاکره خواهد کرد و از روز پنج شنبه مجوز جدایی برای هیچ بازیکنی صادر نخواهد شد.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس

آخرین اخبار

4 دیدگاه.

  • کیون
    2024-02-08 07:27

    این چه تیتر مسخره ای زدی کدام بازیکن استقلالی خوب استقلال بازیکن مورد نظرش و درخواست داده وپرسپولیس هم همینطور دگه این تیتر بی محتوا چیه

  • پرسپولیس بدون یحیی
    2024-02-08 13:30

    ریگی مگه بازیکنه.؟معلوم نیست یحیی از اوردن ریگی بخاطر لجبازی با کمال چقدگیرش امد؟لعنت بر یحیی که داش کمال وسیامک و عبدی و رامین رو داد.الان هم ریگی در برابر خدابنده هیچ چی نیست

  • علی آل طعمه
    2024-02-09 01:10

    من از این تیترهای رنگارنگ که هر روز در مورد خرید بازیکن فلان باشگاه توسط تیم بزرگ پرسپولیس می زنند و فرداش یه چیز دیگه میشه و اصلاً معلوم میشه همه اینا دروغ بوده خسته شدم. تیم ملی ما خوب بودوو فقط از فرصت هاش بخاطر بدشانسی و عدم تمرکز روی توپ های آخر موفق به گل زدن نمی شد. من پرسپولیسی هستم و یک موی گندیده قرمز رو به صد تا تیم آبی کیسه نمی دهم ولی متعصب الکی نیستم حق را ناحق نمی کنم. واقعیت اینه که امیرقلعه نوئی مربی کار بلدی است و کارنامه خوبی داره ایکاش فقط استقلالی نبود. الان نظرم این بود یه جوری یا گل محمدی برمی گشت یا می گذاشتند ددو سه فصل آقایان مطهری، تارتار و یا حسین عبدی خوش فکر و دارای مدرک مربیگری از خارج از کشور تیم را دست می گرفت.
    وقتش هم باشه نوبت همین آقایان است.
    ارادتمند- علی

  • علی آل طعمه
    2024-02-09 01:13

    بنده نظری که یک دقیقه پیش ارسال کردم، تکراری نبود. چطور خود من نظری قبلی که چند وقت پیش اظهار می کنید ارسال کرده ام، ندیده ام؟

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی