علیرضا جهانبخش در آغوش یک زن بعد از بازی مقابل ژاپن!+ بیوگرافی + عکس

علیرضا جهانبخش پیروزی ایران مقابل ژاپن و صعود به نیمه نهایی جام ملت های آسیا را با پدر و مادرش جشن گرفت. تصویری از علیرضا جهانبخش و مادرش در فضای مجازی منتشر شده است.

علیرضا جهانبخش فوتبالیست ایرانی یکی از گرانترین بازیکنان فوتبال ایران است که تجربه برترین فوتبالیست در هلند را نیز در کارنامه حرفه ای خود داراست. او اکنون در باشگاه فاینورد و تیم ملی ایران بازی می کند. در این مطلب ما به بیوگرافی علیرضا جهانبخش، کارنامه حرفه‌ای و زندگی شخصیش پرداخته ایم.

بیوگرافی علیرضا جهانبخش و همسرش

بیوگرافی علیرضا جهانبخش و همسرش

مطابق با ویکی پدیا، علیرضا جهانبخش فوتبالیست در 20 مرداد 1372 بازیکن فوتبال ایرانی است که در حال حاضر در پست هافبک هجومی برای باشگاه فاینورد و تیم ملی ایران بازی می‌کند. او دیپلم رشته مکانیک خودرو دارد و مشغول رشته زبان انگلیسی در شهر قزوین نیز بوده است. همچنین این بازیگن فوتبال تجربه حضور در لیگ برتر هلند و انگلیس را در کارنامه حرفه ایش دارد.

علیرضا جهانبخش دارای 180 سانتی متر قد و 78 کیلوگرم وزن دارد که در پست وینگر، هافبک هجومی بازی می‌کند

اصالت خانوادگی

علیرضا جهانبخش در روستای جیرنده در مرکز بخش عمارلو شهر رودبار گیلان به دنیا آمده است. او فرزند دوم خانواده است و یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خود دارد.

زندگی در قزوین

بیوگرافی علیرضا جهانبخش

او در شهر قزوین بزرگ شده و فوتبال را از همین شهر و در 11 سالگی با زمین های خاکی و سالون های فوتسال شروع کرد. در فوتسال تا رده نوجوانان به تیم ملی نیز دعوت شد، اما بعدها فقط فوتبال را دنبال کرد.

تجربه حرفه ای جهانبخش از پیام البرز تا بازی های ملی

تجربه حرفه ای جهانبخش از پیام البرز تا بازی های ملی

آقای جهانبخش در سال 1384 وقتی تنها 12 سال داشت با جوانان تیم پیام البرز قزوین شروع به بازی کرد و بعد از دو سال به تیم پرشین قزوین پیوست. او سه سال بعد در سال 1387 وارد تیم باشگاه داماش شد و دو سال موفقانه در این رده سنی بازی کرد تا وارد تیم رده بزرگسالان شد.

علیرضا جهانبخش اولین بار در سال 1390 در سن 18 سالگی در تیم بزرگسالان داماش گیلان در لیگ برتر مقابل تیم مس کرمانی به عنوان جوان ترین بازیکن انجام داد. او در طول 2 سال بازی در این تیم 42 بازی و 10 گل به ثمر رساند.

بعد از این مدت سردار رویانیان مدیرعامل پرسپولیس و امیر عابدینی مدیرعامل داماش بر سر انتقال این بازیکن به توافق رسیدند. هم زمان با این توافق، تیم دسته اولی ان ئی سی نایمخن هلند وارد میدان شد و با علیرضا جهانبخش قراردادی 3 ساله بست. به این ترتیب او در خرداد 1392 راهی این باشگاه شد.

اخبارورزش
پربازدید

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی