اوسمار نفس استقلالی ها را گرفت / یک شاه ماهی دیگر در تور پرسپولیس

1 دیدگاه

به گزارش ساناپرس؛ اوسمار نفس استقلالی ها را گرفت / یک شاه ماهی دیگر در تور پرسپولیس

گفته می‌شود باشگاه‌ پرسپولیس با مهاجم برزیلی مدنظر اوسمار بر سر مسائل مالی به توافق مالی رسیده و در صورت توافق بر سر جزئیات این بازیکن برای پشت سر گذاشتن تست های پزشکی به زودی وارد ایران خواهد شد.

ویلن موتا کیست؟

بازیکنی ۳۲ ساله، راست پا با قامت ۱۸۴ سانتی‌متر که رزومه چندان جالبی ندارد اما در فصل جاری آمار گلزنی قابل توجهی داشته است.

این بازیکن که ۷ بازی در تیم زیر ۱۷ سال برزیل انجام داده و یک جام قهرمانی مربوط به ۱۵ سال قبل در سری ب لیگ برزیل دارد در تیم‌های کوچک و کم نام نشان برزیلی مثل تومبنسه، آوای، بانگو، کاپیواریانو و البته پورتوگیسا دارد که تقریبا همه آنها در سری ب برزیل حضور داشته‌اند.

این مهاجم در دوران جوانی مدتی در لیگ پرتغال و سوئد هم کار کرده ضمن اینکه حالا دومین مقطع حضورش در تایلند را پشت سر می‌گذارد.

ویلن موتا در لیگ دسته دوم عربستان برای تیم‌های البطیح و هاجر بازی کرده و حتی سابقه حضور در تیم صحم عمان را دارد. او در حال حاضر مهاجم تیم بانکوک یونایتد تایلند است که پنجمین تیمش در این کشور به حساب می‌آید ضمن اینکه مقطعی در دسته دوم لیگ تایلند حضور داشته است.

او در این فصل در تمام مسابقات ۲۲ مسابقه برای تیمش به میدان رفته که تقریبا همه آنها ۹۰ دقیقه‌ای بود است. در این تعداد بازی او ۱۳ گل زده و ۵ پاس گل داده است .جالب اینکه در لیگ قهرمانان آسیا و در مرحله گروهی نیز او در هر شش بازی تیمش به میدان رفته که سه گل زده و ۲ پاس گل داده است.

اخبارورزش
اوسمارپربازدیدپرسپولیس

آخرین اخبار

1 دیدگاه.

  • رامین گودرزی
    2024-02-09 13:34

    درود-
    شما داری میگی بی نام و نشان-کجاش شاه ماهیه؟

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی