پیش فروش تورهای نوروزی(هوایی، ریلی) از چه تاریخی است؟

در اولین جلسه ستاد سفرهای نوروزی، برنامه‌های ویژه‌ای برای سفرهای نوروز ۱۴۰۳ مورد بررسی قرار گرفت. در این جلسه برنامه‌ریزی برای پیش فروش تورهای نوروزی ۱۴۰۳ در دستور کار قرار گرفت تا هم‌وطنان عزیز بتوانند سفری باکیفیت را تجربه کنند. علاوه بر این به دلیل همزمانی تعطیلات نوروزی با ایام ماه مبارک رمضان، پیش‌بینی می‌شود بسیاری از افراد سفرهای خود را به اسفند ماه موکول کنند که باید اقدامات لازم برای تورهای مسافرتی پرطرفدار نظیر تورهای کیش از مبادی مختلف هرچه سریع‌تر انجام شود.

برای رزرو تور کیش از هرجایی که شما هستید، کافیست روی لینک مورد نظر کلیک کنید تا انواع پکیج‌های تورهای نوروزی را مشاهده کرده و تا ظرفیت آن‌ها تکمیل نشده، خرید خود را انجام دهید.

شروع تاریخ پیش فروش تورهای نوروز ۱۴۰۳

به دلیل تقاضای بالای سفر در ایام نوروز، مسافران عزیز باید بدانند هرچه به فروردین و تعطیلات عید نزدیک می‌شوند، با کمبود بلیط و اقامتگاه‌ها مواجه خواهند شد. پس باید هرچه زودتر مقدمات سفر را برای مقاصد محبوب فراهم کنند.

پیش فروش تورهای نوروزی حدودا از هفته آخر بهمن ماه ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد. البته آغاز پیش فروش این تورها به شرکت‌های گردشگری و آژانس‌های مسافرتی نیز بستگی دارد.

شرکت تورگردان به عنوان یکی از بهترین مجریان مستقیم تورهای داخلی و خارجی، بهترین تورهای مسافرتی را برای تعطیلات نوروز در نظر گرفته است. پیش فروش تورهای نوروزی سال ۱۴۰۳ توسط تورگردان از اواخر بهمن ماه و اوایل اسفند شروع می‌شود و شما می‌توانید نسبت به خرید پکیج‌های مختلف تور قشم، تور کیش و دیگر مقاصد اقدام نمایید.

همچنین علاوه بر کیش و قشم که در فصل زمستان و بهار به دلیل آب و هوای عالی مورد توجه قرار می‌گیرند، شهر چابهار نیز از پرطرفدارترین شهرها برای سفرهای نوروز است. شما می‌توانید برای رزرو تور چابهار، کیش و قشم در اسفند ماه و تعطیلات نوروز به سایت تورگردان مراجعه کنید و پس از بررسی امکانات و خدمات تور مورد نظر، برای خرید با کارشناسان این مجموعه به شماره 02147627800 تماس بگیرید.

تورهای داخلی نوروز ۱۴۰۳

با آغاز سال نو و تعطیلات عید، بیشتر افراد آماده سفر می‌شوند تا خستگی سال قبل را از تن بیرون کرده و با انرژی بیشتر برای سال جدید آماده شوند. اگر تجربه‌اش را داشته باشید، می‌دانید که در این ایام به دلیل حجم عظیم مسافران، ترافیک جاده‌ای کشور به اوج خود می‌رسد و شاید آن‌طور که باید، از سفر لذت نخواهید برد.

به همین دلیل سفر با تورهای هوایی و ریلی در نوروز بهترین گزینه است. البته کسانی که اواخر سال و نزدیک به سال جدید برای رزرو تور اقدام می‌کنند، اغلب به درهای بسته می‌خورند و معمولا بلیط هواپیما، قطار یا هتل برای اقامت به علت تکمیل ظرفیت گیرشان نمی‌آید.

در نتیجه توصیه جدی ما به افرادی که قصد سفر در ایام عید را دارند این است که با باز شدن پیش فروش تورهای تورهای نوروزی ۱۴۰۳، خرید تور خود را در روزهای اول انجام دهید.

آمار نیز نشان می‌دهد مقاصدی که پذیرای بیشترین تعداد مسافر در تعطیلات نوروز هستند، شهرهای کیش، مشهد، قشم و چابهار هستند. پس چنانچه مقصد سفر شما نیز یکی از این شهرهای محبوب و پرطرفدار است، به دلیل تقاضای زیاد افراد باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشید.

تورهای خارجی نوروز ۱۴۰۳

چنانچه می‌خواهید در سال نو به جای تورهای داخلی، سفر با تورهای خارجی را تجربه کنید، تصمیم جذاب و درستی گرفته‌اید. چراکه گاها هزینه تورهای خارجی نظیر تورهای ترکیه از برخی تورهای لوکس داخلی کمتر می‌شود. بهترین مقاصد خارجی نیز که ایرانیان در تعطیلات نوروز توجه ویژه‌ای به آن‌ها دارند، کشورهای ترکیه، دبی و ارمنستان هستند.

شما می‌توانید بهترین تورهای استانبول، آنتالیا، وان، کوش آداسی، آنکارا، تورهای دبی و تورهای ارمنستان را در تورگردان با مناسب‌ترین قیمت‌ها رزرو نمایید و خاطره‌ای فراموش نشدنی در تعطیلات نوروز را برای خود رقم بزنید.

همچنین با رزرو تورهای داخلی و خارجی از تورگردان خدمات ویژه‌ای دریافت می‌کنید که عبارت‌اند از:

  • بلیط رفت و برگشت هوایی یا زمینی
  • سرو صبحانه بوفه، ناهار و شام بر اساس خدمات هتل
  • ارائه آفرهای ویژه گردشگری و تخیف تفریحات برای تورهای کیش
  • خدمات مشاوره رایگان و تخصصی قبل از سفر
  • پشتیبانی 24 ساعته قبل از سفر
  • خدمات ویزا و تور لیدر فارسی زبان در تورهای خارجی
  • بیمه مسافرتی (اختیاری)

قیمت تورهای مسافرتی در ایام نوروز

با نزدیک شدن به تعطیلات عید و بازار داغ سفرهای نوروزی، مهم‌ترین دغدغه افراد هزینه سفر در این ایام است. قیمت تورهای نوروزی به دلیل حجم مسافران و افزایش عرضه و تقاضا، معمولا ۲ تا ۳ برابر بیشتر از ایام دیگر سال است. این اختلاف قیمت به دلیل بالا رفتن قیمت بلیط‌های هواپیما و قطار، هتل‌ها و اقامتگاه‌ها، تفریحات و جاذبه‌های گردشگری است. موارد دیگری نیز که در قیمت تورها دخیل‌اند، عبارت‌اند از:

  • مدت زمان اقامت: طبیعی است که هرچه مدت زمان اقامت شما در شهر مقصد بیشتر شود، قیمت تور نیز افزایش می‌یابد.
  • تاریخ تور: به طبع هرچه به اواخر اسفند و تعطیلات عید نزدیک می‌شویم، قیمت تورهای نوروزی نیز بیشتر خواهد شد.
  • کلاس سفر: قیمت تور به اینکه کلاس پروازی شما چه باشد نیز بستگی دارد. اکونومی، بیزینس و فرست کلاس از جمله کلاس‌های سفر هستند که اکونومی ارزان‌ترین و فرست کلاس گران‌ترین آن‌هاست. در نتیجه هنگام رزرو تور، به نوع کلاس پروازی تور مورد نظرتان توجه کنید.
  • خدمات جانبی تور: خدماتی همچون ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و… از خدمات اضافی تور به شمار می‌روند که در برخی تورها به صورت رایگان و در برخی دیگر به صورت اختیاری و با هزینه اضافی ارائه می‌شود. پس هنگام رزرو تورهای نوروزی نیز به این مورد توجه داشته باشید.
  • رده سنی مسافران: هزینه بلیط و هزینه هتل محل اقامت با توجه به سن افراد متفاوت است. به عنوان مثال هزینه بلیط پرواز برای کودکان 50 درصد یا 75 درصد بلیط بزرگسال است. هزینه اقامت برای سنین مختلف نیز با توجه به قوانین هتل مورد نظر شما متغییر است که باید هنگام رزرو تور به آن دقت کنید.

نکات مهم هنگام رزرو تورهای نوروزی

  1. به دلیل تقاضای بالا برای تورهای داخلی و خارجی در نوروز، به هیچ وجه خرید تور مورد نظر خود را به روزهای پایانی سال موکول نکنید.
  2. اگر قصد رزرو تور برای کشورهای اروپایی و آسیایی را دارید، هرچه زودتر برای خرید تور اقدام کنید؛ چراکه پروسه اخذ ویزا برای بعضی کشورها بسیار زمان‌بر و طولانی است.
  3. حتما در بازه زمانی که برای پیش فروش تورهای نوروز اعلام می‌شود، اقدام به خرید نمایید؛ زیرا پس از پایان بازه مشخص شده، خرید تور به علت تکمیل ظرفیت پروازها، قطارها و هتل‌ها بسیار مشکل است.
  4. چنانچه به دنبال تورهایی با قیمت ارزان‌تر هستید، از تورهای لحظه آخری نوروزی غافل نشوید. برخی از تورهای نوروزی لحظه آخری به علت عدم تکمیل ظرفیت سهمیه آژانس‌های مسافرتی، با ۱۰ تا ۶۰ درصد تخفیف، ۴۸ ساعت قبل از تاریخ شروع تور به فروش می‌رسند که می‌توان با رزرو به موقع آن‌ها سفری قیمت مناسب را در این ایام تجربه کرد.

کلام پایانی

در پایان باید گفت که سفر در نوروز فرصتی است که اغلب افراد آن را غنیمت می‌دانند و انرژی مضاعفی را برای ادامه سال به افراد تزریق می‌کند. گرچه در این ایام حجم مسافران چندین برابر می‌شود؛ اما می‌توان با برنامه‌ریزی درست و اقدام به موقع برای خرید تورهای نوروزی، از این فرصت به بهترین شکل استفاده کرد و خاطره‌ای ماندگار را به ثبت رسانید.

کسب و کارگردشگری
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی