برای خرید مطمئن ، فوری و قانونی اکانت یوتیوب از کدام فروشگاه اقدام کنیم؟

یوتیوب یکی از عظیم ترین و قدرتمند ترین پلتفرم های بارگذاری و انتشار تولید محتوای ویدئویی در جهان است که میلیون ها کاربر در آن به اشتراک گذاری ویدئوهای مطلوب خود با سایر کاربران این سرویس ویدئویی فعالیت دارند. اشتراک گذاران این ویدئوها در یوتیوب افراد عادی، هنرمندان، نهاد های آموزشی و علمی، سازمان های خبری و رسانه ای و شرکت های بزرگ فیلم سازی و تفریحی را شامل می شوند. وب سایت یوتیوب برای اولین بار در سال 2005 میلادی توسط سه کارمند شرکت پی پال (PayPal) به نام های چاد هرلی، جاوید کریم و استیو چن راه اندازی شد و حدود یک سال و نیم فعالیت کرد. شرکت گوگل ایده این پلتفرم را پسندید و یوتیوب را 1.65 میلیارد دلار از آنان خرید و آن را توسعه بخشید. اکنون یوتیوب پس از گوگل، پر بازدیدترین سایت جهان برشمرده می شود. ماهانه حدود 3 میلیارد کاربر جهانی به یوتیوب مراجعه می کنند و به تماشای ویدئو می پردازند. روزانه بیش از 700 هزار ساعت ویدئوی جدید در یوتیوب بارگذاری می شود که آماری خیره کننده است. کاربران یوتیوب روزانه بیش از 5 میلیارد ویدئو می بینند و بیشترین کاربران یوتیوب را هندی ها شامل می شوند.

C:\Users\RizRayaneh2\Desktop\ba9bf05693b9fa202d922dd43a08f281.jpg

اکانت یوتیوب چیست؟

عمده ویدئوها در یوتیوب رایگان منتشر می شوند و یوتیوب از طریق تبلیغات درون ویدئوها سالانه بیش از 7 میلیارد دلار درآمد کسب می کند. بسیاری از کاربران این تبلیغات را نمی پسندند و وجود آن را در بین ویدئوها آزاردهنده ارزیابی می کنند. اکانت یوتیوب یک اشتراک پولی برای آن دسته از مخاطبانی است که می خواهند ویدئوهای یوتیوب را بدون تبلیغات آزاردهنده تماشا کنند. همچنین با خرید اکانت یوتیوب می توانید ویدئوها را با کیفیت بالاتر تماشا کنید یا آن ها را دانلود کنید. خرید اکانت youtube همچنین به شما اجازه می دهد تا به صورت آفلاین به تماشای فیلم بپردازید یا فیلم ها را در بک گراند دستگاه خود به نمایش بگذارید. در یوتیوب برخی کانال ها و فیلم ها اختصاصی یا پولی هستند و نمی توان به صورت رایگان آن ها را تماشا کرد. با خرید اکانت یوتیوب به تمامی کانال های اختصاصی و ویدئوهای پولی دسترسی نامحدود خواهید داشت.

دسترسی همزمان به youtube Music

با خرید اکانت یوتیوب می توانید همزمان به اکانت یوتیوب موزیک نیز دسترسی داشته و از موسیقی های جذاب آن لذت ببرید. امکان پخش آفلاین و دانلود موزیک ها در سرویس یوتیوب موزیک برای شما فراهم است. همچنین با خرید اکانت youtube می توانید موسیقی های دلخواه خود را در بک گراند گوشی و دستگاه خود بشنوید.

خرید مطمئن ، فوری و قانونی اکانت یوتیوب را از کجا انجام دهیم؟

فروشگاه اکانت مکسیمم شاپ با 5 سال سابقه موثر توانسته حداکثر رضایت کاربران خود را بدست آورد. در این فروشگاه علاوه بر خرید اکانت یوتیوب به صورت کاملا قانونی و مجاز می توانید خرید اکانت انواتو و همچنین اشتراک های مفید دیگری مثل خرید اکانت گرامرلی را انجام دهید. مکسیمم شاپ در زمینه اشتراک بیش از 35 اکانت سایت های خارجی پر طرفدار فعال است و امکان خرید گرامرلی و همچنین خرید اکانت انواتو المنت را با قیمتی بسیار مناسب و ارزان برای شما فراهم کرده است. با مکسیمم شاپ خیالتان از پشتیبانی منحصر به فرد این خدمات آسوده خواهد بود.

انتهای رپورتاژ آگهی/

فناوریکسب و کار
رپورتاژ
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی