واکنش جالب جوانترین عضو تیم پرسپولیس پس از 5 تایی شدن + عکس

واکنش جالب جوانترین عضو تیم پرسپولیس پس از 5 تایی شدن + عکس

سهیل صحرایی نامی جدید برای هواداران پرسپولیس است در حالی که پرسپولیس فصل را با حضور گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی و مرتضی پورعلی در مرکز خط دفاع آغاز کرده بود اما در اردوی زمستانی به زوج فرشاد فرجی و سهیل صحرایی رو آورد تا با این دو بازیکن مقابل خط حمله آتشین شباب الاهلی ایستادگی کنند.

سهیل صحرایی یکی از جوانترین بازیکنان پرسپولیس است که از آکادمی این تیم به تیم بزرگسالان رسیده است. او البته فوتبال خود را از نونهالان مقاومت آغاز کرد و در پست هافبک مرکزی و دفاعی به میدان رفت اما کم کم عقبتر رفت و به عنوان مدافع مرکزی در ترکیب سرخپوشان بازی کرد.

او در این مدت دو بار هم روی نیمکت پرسپولیس نشست تا نمایش ستاره‌ها مقابل مس رفسنجان و هوادار را از نزدیکترین محل ممکن تماشا کند. اما اولین حضورش در یک بازی بین‌المللی برای پرسپولیس، ناکامی بزرگی برای او بود.

البته بازی دوستانه برای افزایش تجربه و نمایش ضعف‌هاست و این بازی هم برای صحرایی تجربه جالبی خواهد بود و شاید در آینده او را به مدافع موردنظر هواداران پرسپولیس تبدیل کند.

پرسپولیس ؛ بهت سهیل صحرایی بازیکن جوان پرسپولیس پس از دریافت گل پنجم

او به همراه امیر رضا رفیعی، تنها بازیکنان غیر بزرگسال ترکیب اصلی پرسپولیس بودند که هر دو عملکردی ضعیف را از خود نشان دادند و حالا باید به استقبال دور جدید تمرینات و بازیهای دوستانه تیم بروند.

اخبارورزش
پرسپولیس

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی