الهام پاوه نژاد از دختر زیبای 22 ساله اش رونمایی کرد / یکی از یکی زیباتر/ کردیا کامکاری کیست؟ + بیوگرافی و عکس و ویدیو

به گزارش ساناپرس، الهام پاوه نژاد از دختر زیبای 22 ساله اش رونمایی کرد / یکی از یکی زیباتر/ کردیا پاوه نژاد کیست؟ + بیوگرافی و عکس
(ویدئو) توضیحات الهام پاوه‌نژاد درباره دخترش و تعجب علی ضیا

الهام پاوه نژاد و دخترش کردیا +عکس
الهام پاوه نژاد در برنامه علی ضیا درباره دختر 22 ساله‌اش که برای تحصیل به خارج از ایران رفته، سخن گفت.

الهام پاوه نژاد بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه علی ضیا درباره دختر 22 ساله‌اش که برای تحصیل به خارج از ایران رفته، سخن گفت و تاکید کرد: «پدر کردیا خارج از ایران زندگی می‌کند و دخترمان هم پیش او زندگی می‌کند. او از دبیرستان از پیشم رفت و تحصیلش را خارج از کشور ادامه داد.» حرف‌های این بازیگر که با علی ضیا در میان گذاشت را می‌بینید و می‌شنوید.

الهام پاوه نژاد

بیوگرافی کامل الهام پاوه نژاد/عکس از امیررضا رعیتی

زندگی شخصی الهام پاوه نژاد

الهام پاوه‌نژاد بازیگر سینما و تئاتر کشورمان متولد 27 شهریور 1350 در تهران است اما اصالتا کرمانشاهی می باشد.

خانواده الهام پاوه نژاد

الهام پاوه نژاد در خانواده ای کرمانشاهی در تهران به دنیا آمد، پدرش بهمن پاوه نژاد ارتشی اهل پاوه( شهرستان پاوه یکی از شهرستان‌های استان کرمانشاه) و مادرش کرمانشاهی و معلم بازنشسته است. پدر خانم بازیگر در سال 93 فوت کرده و او یک خواهر به نام پریسا پاوه نژاد دارد. خانواده مادر و پدر خانم پاوه نژاد از خاندان بزرگ کرمانشاه هستند.

کودکی الهام پاوه نژاد

عکس کودکی الهام پاوه نژاد

ازدواج الهام پاوه نژاد

الهام پاوه‌ نژاد اواخر دهه 70 با فریبرز کامکاری ازدواج کرد اما اطلاعات زیادی از همسر الهام پاوه نژاد و یا جدایی الهام پاوه نژاد از همسرش در دسترس نیست. در برخی منابع اعلام شده همسر الهام پاوه نژاد، فریبرز کامکاری کارگردان و نویسنده می باشد.

بیوگرافی کردیا کامکاری فرند الهام پاوه نژاد

الهام پاوه نژاد دختری به نام کردیا کامکاری دارد که متولد سال 1379 می باشد. کردیا محجوب و آرام است و رابطه ی خوبی با مادرش داشته و وارد کار بازیگری نشده و به رشته ی معماری و طراحی دکوراسیون داخلی علاقمند است.

الهام پاوه نژاد و دخترش

الهام پاوه نژاد و دخترش کردیا/عکس از پیام ایرایی

تحصیلات الهام پاوه نژاد

پاوه نژاد دارای دیپلم تجربی از دبیرستان نوشیروان و فوق دیپلم بازیگری و کارگردانی از دانشگاه نیاوران (دانشکده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) در سال 1371 می‌باشد.

آغاز فعالیت هنری الهام پاوه نژاد

الهام پاوه نژاد بازیگری را بصورت آکادمیک زیر نظر اساتیدی چون رکن الدین خسروی و اکبر زنجان پور گذرانده و از سال 1369 بصورت حرفه‌ای وارد حرفه بازیگری شد و فعالیتش را با تئاتر آغاز کرد.

الهام پاوه نژاد در تئاتر

الهام پاوه‌نژاد در سال 1370 با بازی در نمایش ساحره سوزان به کارگردانی اکبر زنجانپور در سالن تئاتر سنگلچ به روی صحنه رفت و در نمایش های چیستا، شاه لیر، مرغابی وحشی، فراموش نامه، کافه پولشری و….بازی کرده است.

الهام پاوه نژاد در صحنه تئاتر/عکس از کیارش مسیبی
اولین حضور الهام پاوه نژاد در سینما

نخستین تجربه سینمائی الهام پاوه نژاد بازی در فیلم سینمایی ” دیشب باباتو دیدم آیدا ” به کارگردانی رسول صدر عاملی در سال 1383 بود.

الهام پاوه نژاد در تلویزیون

اولین بازی کار تصویری الهام پاوه نژاد مربوط به بازی در سریال همسران در سال 1373 است که خیلی مورد استقبال قرار گرفت. الهام پاوه نژاد در سریال های دیگری چون مدرسه مادربزرگ ها، ترانه مادری، یلدا، هفت سنگ و…نیز بازی کرده است.

الهام پاوه نژاد در نمایی از سریال یلدا /عکس از مسعود پاکدل
شهرت الهام پاوه نژاد

الهام پاوه نژاد از همان ابتدا با بازی در نقش مریم در سریال همسران به شهرت رسید و با نقش آفرینی در مدرسه مادربزرگ ها، یلدا، سریال بیداری، دفتر یادداشت و…توانایی های خود را در عرصه هنر بروز داد.

الهام پاوه نژاد در سینمای خانگی

الهام پاوه نژاد به تازگی در سریال دفتریادداشت ایفای نقش نموده است، او تجربه بازی در سریال های نمایش خانگی مانکن، شاهگوش،آسه آسه قصه قصه را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

الهام پاوه نژاد در پوستر سریال مانکن
الهام پاوه نژاد در نویسندگی

الهام پاوه نژاد در نویسندگی نیز فعالیت دارد او کتاب اولش را با نام هشت صبح در هشت اسفند رونمایی کرد و سپس کتاب دوم را با نام قطعه 94 ردیف 7 دو سال بعد در نمایشگاه کتاب منتشر کرد.

تدریس بازیگری الهام پاوه نژاد

الهام پاوه نژاد سال هاست در تدریس بازیگری فعالیت می کند، چندین سال از حوزه تدریس فاصله گرفت اما دوباره فعالیتش را آغاز کرد.

اخباربازیگران و هنرمندانچند رسانه ای
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

وبگردی