نکونام، خواهان جذب قاتل پرسپولیس شد/در حال رایزنی و مذاکره با باشگاه‌

1 دیدگاه

یکی از برنامه‌های باشگاه استقلال برای نیم‌فصل دوم جذب بازیکنان مدنظر جواد نکونام است و مدیران این باشگاه در این راستا در حال رایزنی و مذاکره با باشگاه‌های مختلف هستند.

بر اساس این گزارش، یکی از بازیکنانی که مدنظر آبی‌پوشان است، حسین گودرزی  مدافع چپ تیم فوتبال شمس آذر قزوین است که در همین رابطه مذاکراتی با باشگاه قزوینی صورت گرفته است.

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته چهاردهم لیگ برتر، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان شمس آذر قزوین بود. این مسابقه در نیمه اول با گل گولسیانی به سود پرسپولیس به پایان رسیده بود، اما تیم شمس آذر قزوین در ابتدای نیمه دوم با انگیزه بسیار زیاد به زمین آمد.

آنها در اولین حمله خود موفق شدند به تیم پرسپولیس ضربه بزنند. پنالتی‌ای که از علی نعمتی گرفته شد زمینه‌ساز گل تساوی شمس آذر قزوین شد.

پوریا سرآبادانی پشت ضربه پنالتی ایستاد، ولی بیرانوند دست او را خواند و با تشخیص جهت توپ اجازه باز شدن دروازه از روی نقطه پنالتی را نداد. با این حال، در ریباند حسین گودرزی زودتر از مدافعان پرسپولیس به توپ رسید و دروازه علیرضا بیرانوند را باز کرد.

گودرزی پیش‌تر در قزوین به استقلال تهران هم گل زده بود و حالا در نیم فصل اول تجربه گلزنی به دو تیم بزرگ تهرانی را به دست آورده است.

ورزش
استقلالپربازدیدپرسپولیس

آخرین اخبار

1 دیدگاه.

  • پیلتن
    2024-01-29 20:48

    🤣🤣🤣🤣
    تیم حکومت بازیکن سال اسیا رو میخره استقلال تلاش میکنه بازیکن شمس آذر شاید بگیره ،،،،،،،، 🤣🤣🤣🤣

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی