ویشکا آسایش و ویدا جوان هر دو از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون هستند که در حرکت جالبی آنان بودند که از همسر خود خواستگاری کردند.

ویدا جوان و ویشکا آسایش

 

ویدا جوان متولد 31 مرداد 1365 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. ویدا جوان فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابدار می باشد که در 26 سالگی جلوی دوربین رفت و حالا کار طراحی لباس می کند و در عرصه فتو مدلینگ نیز حضور دارد.

شباهت ویدا جوان به خانم بازیگر+عکس

ویدا جوان بازیگری را با حضور در کانون آموزشی حمید سمندریان شروع کرد تا اینکه سال 1391 وقتی 26 ساله بود با سریال زمانه به کارگردانی حسن فتحی جلوی دوربین رفت.

بیوگرافی کامل ویدا جوان بازیگر محبوب و خوش چهره ایرانی - ✔️ فوتوسلفی

ویدا جوان در دومین تجربه بازیگری اش سال 1392 در سریال پژمان به کارگردانی سروش صحت و در نقش مقابل پژمان جمشیدی چهره اش شناخته تر شد،

اما بیشتر شهرت او در سال 94 از سریال «شمعدونی» سروش صحت شروع شد. ویدا جوان چند سالیست با آقای آیلا تهرانی ازدواج کرده است.

ویشکا آسایش بدون حجاب در پاریس

بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون تصویری از خودش که او را «بدون حجاب» نشان می‌دهد در حساب اینستاگرامش منتشر

ویشکا آسایش با انتشار یک عکس از خودش در فرانسه اینستاگرامش را بروز کرد.

بیوگرافی ویشکا آسایش و عکسهای همسر و پسرش+ فیلمها

وی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۱۶ آبان ۱۳۵۱ در تهران متولد شد و یک خواهر بزرگتر به نام آویسا دارد. ویشکا آسایش ازدواج کرده و همسر رضا قبادی است.

ویشکا آسایش خواهرزاده “مازیار پرتو” فیلمبردار سرشناس سینما و نوه “شین پرتو” نویسنده و شاعر کشورمان است. او تحصیلات خود را در رشته طراحی صحنه در کشور انگلستان به پایان رساند و علاوه بر بازیگری در زمینه طراحی لباس و صحنه نیز فعالیت می‌کند.

انتهای پیام