هدیه بازوند ، بازیگر سریال نون خ عکس جدیدی از خودش دراینستاگرام منتشر کرد.هدیه بازوند (زادهٔ ۲۷ مرداد ۱۳۶۶ در بندرعباس ) بازیگر اهل ایران است. او با بازی در نقش «روژان» در مجموعه نون خ به شهرت رسیده‌ است.

هدیه بازوند

فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی معماری می باشد که با گذراندن دوره های بازیگری از تلویزیون بصورت جدی وارد این عرصه شد و حالا در سینما حضور دارد

خانواده
در بندرعباس متولد شده اما اصالتا کورد کرمانشاهی بوده و دو برادر هم دارد ، می گوید با اینکه اصالتا کورد است اما به شدت شهر خود بندرعباس را دوست دارد.

هدیه بازوند عزادار شد

دوره های بازیگری
در ابتدا در کلاس های امین تارخ و بعد از در کلاس پسرش نیما تارخ شرکت کردم و در واقع معلم اول من نیما تارخ بودند و بعد از آن در ورکشاپ های مختلف شرکت کردم.

بیوگرافی هدیه بازوند؛ زندگی شخصی، کارنامه کاری و حواشی | پلازا

شروع فعالیت
در سال 97 وقتی 31 ساله بود با سریال هشتگ خاله سوسکه به کارگردانی محمد مسلمی اولین تجربه بازیگری خود در جلوی دوربین را بدست آورد.

او سپس نقش کوتاهی در فیلم سینمایی آنجا همین ساعت بکارگردانی سیروس الوند؛ کنار چهره هایی چون پرویز پرستویی و ماهور الوند ایفاکرد.

هدیه بازوند و همسرش در اینستاگرام (عکس بی حجاب) | بورگ سالن

نقش روژان در سریال نون خ
خانم هدیه بازوند در نوروز 98 با سریال نون خ به کارگردانی آقاخانی در نقش روژان به قاب تلویزیون بازگشت و در فصل دوم و سوم این سریال از بازیگران نقش اصلی بود.

ندا قاسمی ، شقایق دهقان ، صهبا شرافتی و نسرین مرادی نیز در کنار هدیه بازوند در سریال نون خ حضور پررنگ دارند.