سیاوش خیرابی یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون است که در بیست و نهمین روز از آذرماه 1363 در تهران متولد شد. او لیسانس کامپیوتر دارد و دوره های بازیگری را در کانون سینماگران گذرانده است. سیاوش خیرابی با بازیگرانی مثل سحر قریشی، نیما شاهرخ شاهی، سمانه پاکدل و محسن افشانی دوره های بازیگری را گذرانده و به طور همزمان وارد دنیای بازیگری شده اند.تصویری از سیاوش خیرابی در کنار مادرش را مشاهده می کنید.

عکس| سیاوش خیرابی، بازیگر سینما در کنار مادرش

سیاوش خیرابی تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است. او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۶ آغاز کرده و بازی در سریال آوای باران، سر به راه و فیلم سینمایی حس پنهان را در کارنامه هنری خود دارد. در قسمت زیر تصویری از مادر سیاوش خیرابی و تبریک تولد آقای بازیگر به ایشان را قرار داده ایم. برای مشاهده این عکس در نیک صالحی همراه ما باشید.

مادر سیاوش خیرابی

سیاوش خیرابی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:

مادرم،قشنگم ،عمرم ، روحم عزیز دلم میدونید‌که عاشقانه دوستون دارم تولدتون مبارک باشه امیدوارم ۱۲۰ سال سایتون بالا سر ما باشه

رستوران داری آقای بازیگر

سیاوش خیرابی دارای دو رستوران در تهران با شعبه‌ای در رشت است. به گفته خود او اولین رستوران را با تولد اولین برادرزاده‌اش زد تا کاری برای او کرده باشد و با دو برادر دیگرش رستوران اداره می‌شد.

بازیگران مشهور

تا اینکه برادرزاده دوم هم دنیا آمده و تصمیم می‌گیرد رستوران دیگری را هم در رشت دایر کند. در رستوران سیاوش خیرابی بااینکه نوع غذاها فست فود است اما سبک پخته شدن غذاها متفاوت بوده و کاملاً به سبک پخت خانگی است.

تصویری از مادر سیاوش خیرابی

سؤالی در مورد اسم رستورانش به ذهنمان رسید و از وی پرسیدیم که چرا اسم رستوران خود را کنجد گذاشتید؟ در جواب گفت من با برادرهایم خیلی فکر کردیم که اسمی تک سیلابی و خوب بگذاریم، چند تا اسم هم موردنظر ما بود ولی خب جاهای دیگری به این نام بود.

بازیگر معروف سینما

اورنگ داداشم اون موقع بچه‌دار شده بود، برادرم آرش هنوز بچه نداشت، تأکید داشتم اسمش را بگذاریم «برسام» (نام بچه اورنگ)، دیدیم، نه بعد می‌گویند اسم برادرزاده‌اش را گذاشت، برای همین بود که «کنجد» یکهو به ذهن من رسید و به برادرهایم گفتم و آن‌ها هم قبول کردند.