کف حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری در سال ۱۴۰۳ اعلام شد!

2 دیدگاه

به گزارش ساناپرس ،کف حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری در سال ۱۴۰۳ اعلام شد!
با مصوبه اعضای کمیسیون کف حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری در سال ۱۴۰۳، ماهانه ۹ میلیون تومان خواهد بود. سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان را در سال آینده تشریح کرد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق با اشاره به دیگر مصوبه اعضای کمیسیون متبوعش، بیان کرد: همچنین بر اساس مصوبه اعضا ، حقوق تا سقف ۱۱۲ میلیون تومان از پرداخت مالیات معاف است.

بنابر اعلام رئیس کمیته حقوق و دستمزد کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳، متوسط افزایش حقوق کارمندان به ۲۰ درصد افزایش یافت و حداقل کف حقوق کارمندان در سال آینده ۱۰ میلیون تصویب شد.

مصوبات اعضای کمیسیون تلفیق برای تبدیل شدن به قانون نیاز به موافقت نمایندگان در جلسه علنی و تایید شورای نگهبان دارد.

اخباراقتصاد
افزایش حقوقپربازدید

آخرین اخبار

2 دیدگاه.

  • دست شما درد نکند با این مصوبه افزایش حقوق آدم مونده چطور این پول ها را خرج کند بابا زحمت نکشید تو را خدا البته می دانم شما به خدا هم ایمان و اعتقاد ندارید خلاصه در این چند سال بالاخره به یاد افتادید اما هنوز یاد نگرفتید که معیشت مردم با این حقوق ها هم خوانی ندارد هیچ ،افتضاح هم است اگر با آمار و ارقام شما البته اگر درست باشد باید و باید حقوقها لااقل کمتر از پنجاه میلیون تومان نباشد . خدا به داد مردم برسد و خدا شما را نبخشد که باعث بدبختی مردم ایران شدید .

  • فریار سلطانی
    2024-01-26 21:34

    باشه، اینبار منظورم به مسئولین کشورهستش درطول تاریخ حکومت هامیایندومیروندازقوی ترین شان وظیف شان. اماکشورباقی میماندمن همیشه گفتم بعدازانقراض هرحکومتی نبایدبخاطرکارهای بدشان انهاراکشت چون دوباره با این چرخه ادامه خواهدداشت مثل سال 57اگرسال 57 باافرادهای خاطی رانمیکشتیم البته نبایدانهاروبخشیدبایدزندانیشان کردبخاطرکارهای زشتی که اگرانجام دادن. بقیه مطلبم دربرنامه دراگ اتفاقی نیافت خواهم کفت

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی