فروش فوری ایران خودرو ویژه دهه فجر با تحویل ۳ روزه | حراج امروز ایران خودرو را از دست ندهید

76 دیدگاه

به گزارش ساناپرس؛ فروش فوری ایران خودرو ویژه دهه فجر با تحویل ۳ روزه | حراج امروز ایران خودرو را از دست ندهید

در ادامه جزئیات نهایی از فروش فوری ایران خودرو را بخخوانید.

با نزدیک شدن به دهه فجر ایران خودرو طی اطلاعیه ای از آغاز ثبت نام خودروهای پرفروش بازار با قیمت کارخانه خبر داد. در ادامه جزییات فروش فوری ایران خودرو را بخوانید.

طبق اطلاعیه ثبت‌ نام ایران خودرو، برای خرید خودروی رانا پلاس با قیمت کارخانه، مشتریان باید مبلغ ۱۸۰ الی ۲۲۵ میلیون تومان را به عنوان پیش پرداخت واریز نمایند. همچنین، درخواست‌کنندگان ثبت‌نام برای خودروی پژو ۲۰۷ دستی باید مبلغ حدود ۲۴۹ میلیون تومان را واریز کنند

بر اساس اطلاعیه ثبت نام ایران خودرو ، برای خرید سورن پلاس به قیمت کارخانه باید حوالی ۴۵۹ میلیون تومان واریز کنید و ۹۰روز دیگر خودرو را تحویل بگیرید. همچنین می توانید فروش اقساطی ایران خودرو را انتخاب کنید که در این صورت موعد تحویل سمند سورن پلاس سال آینده خواهد شد. جزییات بیشتر را در تصویر زیر بخوانید.

تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو به مناسبت روز پدر تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

فراخوان ثبت نام ایران خودرو ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه است که اسامی آنها از سوی وزارت صمت به عنوان اولویت های زمستان ۱۴۰۲ اعلام شده است.

بر اساس اطلاعیه ثبت نام ایران خودرو، برای خرید رانا پلاس به قیمت کارخانه باید ۱۸۰ الی ۲۲۵ میلیون تومان را به عنوان پیش پرداخت واریز کنید. متقاضیان ثبت نام پژو ۲۰۷ دستی باید حوالی ۲۴۹ میلیون تومان واریز کنند. بر اساس اطلاعیه ثبت نام ایران خودرو، برای خرید سورن پلاس به قیمت کارخانه باید حوالی ۴۵۹ میلیون تومان واریز کنید و ۹۰روز دیگر خودرو را تحویل بگیرید. همچنین می توانید فروش اقساطی ایران خودرو را انتخاب کنید که در این صورت موعد تحویل سمند سورن پلاس سال آینده خواهد شد. جزییات بیشتر را در تصویر زیر بخوانید.

تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو به مناسبت روز پدر تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

فراخوان ثبت نام ایران خودرو ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه است که اسامی آنها از سوی وزارت صمت به عنوان اولویت های زمستان ۱۴۰۲ اعلام شده است.

برنامه عرضه های ایران خودرو بروز رسانی شد و قرار است به زودی ابی های جاده مخصوص یکی از محصولات ارتقا یافته خود را در دسترس متقاضیان واجد شرایط قرار دهند.

ایران خودرو برنامه خود برای عرضه رانا پلاس ارتقا یافته را اعلام کرد. ایران خودرویی ها قصد دارند این محصول جدید خود را به صورت پیش فروش در دسترس متقاضیان واجد شرایط قرار دهند.

ایران خودرویی ها در دور اول سامانه یکپارچه فروش خودرو محصولات خود را عرضه کردند. این خودروساز به دلیل پُرشدن ظرفیت فروش از حضور در دور دوم انصراف داد.

رانا پلاس و همچنین رانا پلاس با سقف شیشه ای جز محصولاتی بودند که ایران خودرویی ها در اولین حضور خود در سامانه یکپارچه فروش خودرو پشت ویترین این سامانه قرار دادند.

مدیران ایران خودرو در میانه سال جاری بعد از ناامید شدن از دریافت مجوز افزایش قیمت از شورا رقابت مسیر دیگری را برای افزایش درآمد خود در پیش گرفت.

ثبت نام فروش فوری ایران خودرو
ایران خودرویی ها به سمت تولید محصولات جدید رفتند. البته این محصولات جدید همان محصولات قدیمی این خودروساز بودند که پسوند ارتقا یافته را به دنبال اسم خود یدک می کشیدند.

به عبارت دیگر آبی های جاده مخصوص قصد داشتند تا همان محصولات قدیمی را با آپشن های جدید به بازار عرضه کنند.

رانا پلاس ارتقا یافته یکی از محصولاتی است که در لیست هشت محصول ایران خودرو به شورای رقابت قرار داشت و توانست مجوز قیمت را کسب کند.

آبی های جاده مخصوص این خودروی ارتقا یافته را به عنوان خودروی جایگزین خود در اولین فروش سامانه یکپارچه یعنی رانا پلاس با گیربکس دستی و سقف شیشه ای به ثبت نام کنندگانی که موعد تحویل خودروی آنها پاییز 1402 بود، پیشنهاد دادند.

متقاضیان در واکنش به پیشنهاد ایران خودرو با اعلام اینکه برای رانا پلاس با گیربکس دستی و سقف شیشه ای نام نویسی کردند و همان خودرو را می خواهند، نارضایتی خود را نشان دادند. متقاضیان رانا پلاس دلیل نارضایتی خود را افزایش قیمت کارخانه ای مدل ارتقا یافته به نسبت مدل عرضه شده در سامانه یکپارچه فروش عنوان کردند.

حال ایران خودرویی ها بار دیگر همان پیشنهاد را با روش جدید به متقاضیانی که موعد تحویل خودروهای آنها پاییز 1402 اعلام شده بود، مطرح کردند.

آبی های جاده مخصوص در پیشنهاد جدید خود رانا پلاس ارتقا یافته را به صورت پیش فروش با سه بازه زمانی تعیین شده برای تحویل در دسترس متقاضیان واجد شرایط قرار دادند.

پیشنهاد اول تحویل رانا پلاس ارتقا یافته در خرداد 1403 است. پیش پرداخت در نظر گرفته شده برای متقاضیانی که قصد شرکت در این برنامه پیش فروش را دارند. حدود 225 میلیون و 700 هزار تومان اعلام شده است. این مبلغ پیش پرداخت 50 درصد قیمت خودرو در زمان فعلی است.

پیشنهاد دیگر آبی های جاده مخصوص عرضه تحویل این محصول ارتقا یافته در تیر سال آینده است. مبلغ پیش پرداخت اعلام شده برای تحویل در اولین ماه تابستان حول و حوش 203 میلیون تومان است. این مبلغ 45 درصد قیمت فعلی رانا پلاس ارتقا یافته است.

پیشنهاد سوم و پایانی ایران خودرو واگذاری این خودروی جدید در مرداد 1403 است. متقاضیان تحویل رانا پلاس ارتقا یافته در دومین ماه تابستان باید نزدیک به 180 میلیون تومان به حساب ایران خودرویی ها واریز کنند.

الباقی قیمت خودرو براساس قیمت روز زمان تحویل محاسبه و از خریداران اخذ خواهد شد.

خودروسز ساکن کیلومتر 14 جاده مخصوص رنگ های سفید، مشکی آبنوس، خاکستری متالیک و آبی کبود را برای هر سه پیشنهاد خود در نظر گرفته است.

باید منتظر ماند و دید متقاضیان رانا پلاس با گیربکس دستی و سقف شیشه ای حاضر می شوند در دور جدید پینشهاد ایران خودرویی ها را جایگزینی خودروی مورد نظر خود با رانا پلاس ارتقا یافته بپذیرند؟

این احتمال وجود دارد که با توجه به افزایش قیمت بازاری خودرو این بار تعداد بیشتری از متقاضیان رانا پلاس با گیربکس دستی و سقف شیشه ای زیر برگه یشنهادی ایران خودرویی ها را امضا کنند.

اخباراقتصادخودرو
پربازدیدثبت نام خودرو

آخرین اخبار

76 دیدگاه.

  • محمد
    2024-01-26 22:46

    چرا مرض دارید والکی تیتر می زنید خودروسازها هیچ طرح فروشی ندارند.فقط رسانه دروغگو ی دولتی

  • ناشناس
    2024-01-26 23:17

    لعنت به ….. لعنت به این نظام و این قانون های …. توف به شرفه تک تکه مسئولانه … دزده …. وسلام

  • امید کوردستان
    2024-01-26 23:29

    شما هنوز تحویلی آبان ماه را تکمیل وجه نکرداید،به سال آینده موکول کردید،چه جوری میتونید تحویل فوری ،دهه فجر یا روز پدر بدهید

  • ناشناس
    2024-01-27 00:00

    لطفا چرت و پرت ننویسید.
    یکی نیست جلوی مزخرفات شما را بگیره؟
    کدوم برنامه ارایه شده؟ چرا جدول زمانی را نمیزنید دروغگوها؟

  • هیچ فروشی ندارن مثل سگ دروغ میگین البته دور از جون سگ که شرفش از شما بیشتره یه مشت دزد و کلاه بردار دور هم جمع شدین خون این مردم رو تو شیشه میکنید

  • ناشناس
    2024-01-27 00:14

    چرا چرت میگید تو سایت ایران خودرو هیچ فروشی حتی برای روز پدر نبود

  • مرض دارید خبر کذب میزنید …

  • ناشناس
    2024-01-27 00:23

    خیلی عوضی هستی با این تیتر زدند

  • ناشناس
    2024-01-27 01:08

    ی جماعت دروغگو‌وبی خاصیت که جز رانت وکلاهبر سر مشتری نهادن و نهایتا بردن مال ،هنری ندارند وفقط با تبلیغات کذب و اطلاعیه های واهی سعی دارند فریب وریا را ترویج کنند.
    که لعنت خداوند بر همه ایشان

  • عزراییل
    2024-01-27 01:28

    شبکه های زرد مث سانا پرس انقد به فلاکت وحقارت رسیدن که فقط با خبر فیک و دروغ میخوان مخاطب جذب کنن شخصیت هر رسانه میشه از خبرهایی فهمید که با تیتر فریبکارانه شروع میشه ،برین به جهنم

  • رضا محمدی
    2024-01-27 01:31

    شما هنوز ثبت نامی های قبلی رو که از این مردم بیچاره پول گرفتی تحویل ندادی بعد این وسط چطور میتونی دوباره باز فروش راه بندازی این مملکت صاحب نداره

  • وجیه اله
    2024-01-27 01:37

    سال ۱۳۸۶ یکدستگاه وانت مزدا دوکابین از شرکت بهمن ثبت نام کردم و خریدم به مبلغ ۱۲۵۲۰۵۰۰ تومان دوازده میلیون و پانصد و بیست هزار و پانصد تومان
    الان ۱۷ ساله ازش استفاده میکنم و در این مدت غیر از تعوض باتری و شمع و تسمه تایم هنوز به موتورش دست نزدم
    لعنت بر پدر مدیر شرکت ایران خودرو
    و لعنت بر پدر مدیر سایپا

  • وجیه اله
    2024-01-27 01:39

    خودرو فقط ژاپنی و رنوی فرانسه
    لعنت بر پدر ایران خودرو و سایپا

  • یاسر
    2024-01-27 01:53

    ایرانخودرو تو سایت یکپارچه یک سال پیش ثبت نام کردم یک سال تو انتظار نشستم الان تو وقتش میگند بیا سمند ببر واسه پارس ایکلس

  • توجه توجه سلام دوستان ؛ منم مثل خیلی از شما دنا پلاس اتومات توربو شارژ ثبت نام کردم که در حال حاضر ایران خودرو به بهانه ی ارتقا یافتن و آپشنال شدن در صدد تحمیل خودروی مسخره ی خودش به ماست در حالیکه ما توانایی خرید این خودروی با قیمت بسیار گزاف را نداریم لذا از تمامی شما دوستان تقاضا دارم ثبت نام نکرده و بابت این خودرو هزینه ای پرداخت نکنید و یکی از دوستان در این رابطه کارزاری را تشکیل داده که از تمامی شما خواهشمندم در این کارزار “ثبت امضاء” نموده تا کارزار ، بیش تر به چشم بیاید و صدای مردم معترض به گوش مسؤلین مربوطه برسد؛ تا حد امکان این کارزار را نشر دهید و ثبت امضاء نمایید.این کارزار مخالفت با دریافت دنا اتومات توربو شارژ اپشنال karzar. توجه توجه سلام دوستان ؛ منم مثل خیلی از شما دنا پلاس اتومات توربو شارژ ثبت نام کردم که در حال حاضر ایران خودرو به بهانه ی ارتقا یافتن و آپشنال شدن در صدد تحمیل خودروی مسخره ی خودش به ماست در حالیکه ما توانایی خرید این خودروی با قیمت بسیار گزاف را نداریم لذا از تمامی شما دوستان تقاضا دارم ثبت نام نکرده و بابت این خودرو هزینه ای پرداخت نکنید و یکی از دوستان در این رابطه کارزاری را تشکیل داده که از تمامی شما خواهشمندم در این کارزار “ثبت امضاء” نموده تا کارزار ، بیش تر به چشم بیاید و صدای مردم معترض به گوش مسؤلین مربوطه برسد؛ تا حد امکان این کارزار را نشر دهید و ثبت امضاء نمایید.
    لینک کارزار مخالفت با دریافت دنا اتومات توربو شارژ اپشنال karzar.net/100995

  • علی نعمت
    2024-01-27 01:59

    تکلیف ماشین تارا تحویل زمستان چی شد

  • ایوب
    2024-01-27 03:21

    اخه پدر سگ دروغگو تو میگی ۳روزه بعد میگی ۹۰ روز دیوس.خدا نابودتون کنه با این همه دروغ و کلک و دزدی پدر مردمو و مملکتو دراوردین مملکتو به فساد کشوندین فقط میخواین با ترفند و دروغ پول از مردم بیچاره بگیرین از بس مشتری ندارین.قیمت خودرو توایران سه برابر جهانی خدا نابودتون کنه گناه این مردم چیه گیر یه عده دزد و از خدا بی خبر اومدن مسولین همه از دم خودشون کاسبن و دزدن فقط نقشه میکشن پول از مردم بگیرن

  • حسین
    2024-01-27 03:52

    لعنت به این خبرگزاری ها تیترها راین ها میزنن دقت کنین همش واریز حقوق زیاد شد وعیره

  • ناشناس
    2024-01-27 06:02

    هنوز مال خبری از خودرهای قبلی مردم نیست چطور تحویل فوری روز پدر داری تف به زات تان بیشرفها ملت و سرکار گذاشتن

  • محمود
    2024-01-27 06:19

    چرا مردم رو سرکار می گذارید ازهرنمایندگی رفتم پرسیدم اصلا هیچ سایتی باز نیست وفروشی درکار نیست.همش سرکاریه.کذبه.جمع کنید این بساطو

  • جزیره سنتینل
    2024-01-27 06:33

    فقططططططط دروغ
    از دولت گرفته تا شما رسانه‌ها
    الهی آسون ترین دردتون بشه دندون درد
    که انقدر مردم رو سر کار نذارید

  • رسول
    2024-01-27 06:34

    امان از لقمه های شبه دار که با مردم چه می‌کند آیا در بلاد کفر هم مردم اینجور ماشین میخرند؟

  • علی باقر محمدی
    2024-01-27 06:37

    یک مشت دزد ماشین زیر پام را به عنوان طرح جایگزین ۶ ماهه ازم گرفتن و خبری نشد

  • صبح تا شب دروغ بنویسین کثافتها

  • جمشید
    2024-01-27 07:03

    خدا به داد مردم برسه بااین دروغ های که میگین

  • ناشناس
    2024-01-27 07:10

    حروم زاده ایران خودرو ماشین های تحویل زمستان تحویل بدین یک سال تو نوبت بودیم دزد تر ایران خودرو مادر نمیزاید

  • ایلیا
    2024-01-27 07:21

    میخواستم وقتمو تلف کنم یه سری لعن و نفرین حواله مرسولات بی کفایتمون بنویسم اما دیدم وقتمو تلف می‌کنم ما هر چی نفرین میکنیم اینا گردنشون کلفت تر میشه ،فقط میتونم بگم توف به شرفتون چند ساله برا یه ماشین دست حلبی ما رو دنبال خودتون میکشونید

  • حسین
    2024-01-27 07:36

    آخه کو تحویل 3روزه؟
    چرا الکی تیتر میزنی؟
    خبرنگار دروغگو ندیده بودم تاحالا

  • احمد
    2024-01-27 07:42

    حق این خبرگزاری اینه که فیلتر بشه تا دیگه تیترالکی نزنه.

  • ناشناس
    2024-01-27 07:46

    من ازوقتی حساب وکالتی شد دیگه ثبت نام نکردم یعنی الان میشه ثبت نام کنم؟؟؟تواین فراخوانا مینویسه ویژه اوناییکه اولویت دوم سوم ۱۴۰۲و ۱۴۰۳ هست یعنی چی خواهشا یکی اینو برام توضیح بده

  • فرهاد
    2024-01-27 07:49

    من ازوقتی حساب وکالتی شد ماشین ثبت نام نکرد.الان میشه ثبت نام کنم؟؟؟توفراخوانا مینوسسه ویژه اوناییکه اولویت دوم سوم ۱۴۰۲و۱۴۰۳ هسا یعنی چی خواهشا یکی اینو برام توضیح بده

  • سعید زندوکیلی
    2024-01-27 09:31

    تخم دروغ و نفاق

  • ناشناس
    2024-01-27 10:08

    خدا ازتون نگذره

  • ناشناس
    2024-01-27 10:42

    هیچ حرفی برای گفتن نمانده، شما اینکاره نیستید جمع کنید خوب زور نیست توانایی ندارید آدم درست وحسابی ندارید، آدم های توانمند و پدر دار و با سواد را کنار زدید یا فراری دادید. نتیجه اش مشخصه!

  • ناشناس
    2024-01-27 10:44

    لعنت بر پدر ومادر مسئول خبرگذاریتون با همه مدیران ایران خودرو وسایپا خدا ازتون نگذره مسئولین دزدی که مردم رو استثمار میکنید برا یه ماشین

  • ناشناس
    2024-01-27 11:57

    سلام شماازمامی خواهید دیدگاهمان رابنوسیم ایابه نظردادن مابهامیدهید؟اگرنظرات مردم راببینیدوبخوانیدروشتان راعوض می کنید اینقدردل مردم کشورتان راخون نکنید!

  • مردم گول نخورید اینها هر روز برای فروش ماشین طرح جدید میدن و ریدن توی اقتصاد کشور مردم بیدار بشید نزارید ایران خودرو سایپا انقدر پدر مردم رو در بیاره دوسال ماشین نخرید با ماشینهای قدیمی تون بگذرونید مجبور میشن قیمتها رو بیارن پاین و تورم کشور از بین میره تمام تورم کشور به خاطر اینهاست وارد بازی کثیف اینها نشید گربه محض رضای خدا موش نمیگیره

  • مجید
    2024-01-27 12:53

    خاک تو سرشون دیکه مسلمان هستن

  • کوروش مقدم
    2024-01-27 13:29

    انسان هم آرزوست

  • شهروند
    2024-01-27 14:04

    شماهمون تعهداتی که تاپایان سال ۴۰۳توصفش مردم‌ ایستادن راتحویل دهیداگرخودرو داریدما دعاتون میکنیم

  • پیمان
    2024-01-27 14:57

    ‌واقعا شما از ایران خودرو بی شرفت تر و کثیف تر هستید
    دارید به جوی ایران خودرو آب میریزید بی شرف های دروغگوی کثیف هنور به وعده های آبان ماه وفا نمایید

  • ریدن به سردر ایران خودرو و اون احمقی که این تیتر تحویل سه روزه رو کرد به قبر پدرش

  • برای پدر و مادرت فحش میخواستی بخری خبر دروغ منتشر میکنی تحویل سه روزه اگه ندن لعنت ب جدوابادت

  • حمید
    2024-01-27 16:08

    توی روح پدر آ دم دروغگو. همه رو سر کار گذاشتن. اصلا ثبت‌نامی نیست.

  • لعنت
    2024-01-27 16:54

    لعنت بر اول تا آخر این نظام دزد و دروغگو

  • پرنیان
    2024-01-27 17:16

    چرا بهمن موتورموعود زمستان فیدیلیتی را اعلام نمیکنه؟

  • ناشناس
    2024-01-27 17:17

    دهن پدرتون با این ماشین دادنتون ،اوزگل های بدرد نخور

  • ناشناس
    2024-01-27 17:18

    دهن پدرتون با این ماشین دادنتون،اوزگل های بدرد نخور

  • فقط و فقط دروغ و دزدی از جیب مردم حالا برید رای بدهید مملکت نیست دزد خونه شده

  • ناشناس
    2024-01-27 18:32

    من فقط میتونم فحش بدم با این مسخره بازیشون
    واقعا ابن کارا توهین به مردم هست
    که برای ایرانخودرو اصلا اهمیت نداره

  • دروغ

  • ناشناس
    2024-01-27 18:48

    خداوکیلی‌خوب‌مردم‌راسرکارمی‌گذاریدهمه‌تبلیغات‌تان‌دروغ‌است‌

  • مسعود
    2024-01-27 18:49

    خداوکیلی‌خوب‌مردم‌راسرکارمی‌گذاریدهمه‌تبلیغات‌تان‌دروغ‌است‌

  • احمد
    2024-01-27 19:24

    سلام من هیچ وقت ناامید نمیشم به امید مدیران ایران خودرو صبر میکنم شايد رحمت الاهی شامل من بشه در حسرت یک ماشین هستیم من وفرزندان

  • ناشناس
    2024-01-27 19:56

    چرا مثل یک کفتار دروغ سرهم میکنید‌ خجالت نمیکشن همش خبر دروغ می نویسین
    مگه مردم مثل شما بیکارن که سر کار می زارید شرف خوب چیزیه بی شرف ها

  • ناشناس
    2024-01-27 19:58

    عین سگ دروغ می گید هنش مردم رو سر کار می زارید خجالت نمی کشین بی شرف همش چرت وپرت واقعا ارزش داره اینجوری مخاطب جذب کنید از نجس هم نجس نره خجالت بکشید بی شرف

  • ناشناس
    2024-01-27 20:30

    فقط خدا ب داد ما برسد با این روندی ک مملکت داره پیش میره اونم از دست مسئولانی ک روزهای فقرو گشنگی نکشیدن ک ببیننن ک تو این زمانه الان ی دوچرخه شده برا ماها آرزو ،چه برسه ب خونه و ماشین و ازدواج و زندگی و غیره….پناه میبرم ب خداوند متعال از دست این مسئولان…

  • امیدوار
    2024-01-27 20:35

    دي شيخ با چراغ همي گشت گرد شهر
    کز ديو و دد ملولم و انسانم آرزوست

  • قنبر قلی
    2024-01-27 21:36

    مطمئن هستم آدم اگر حلال زاده باشه این تفکرات و این حجم وقاحت و خباثت رو نداره اینا میشینن فکر میکنن و نقشه میکشن چه جوری سر ملتو کلاه بذارن دنیا رو به لجن کشیدن

  • لعنت بر مسئولین بی عرضه که وعده دادن و عمل نکردن

  • حقه‌نباشد‌دراینکار‌
    دنبه‌چکار‌میکند‌در‌شخمزار؟

  • کریم شیره ای ناصرالدین شاه قاجار
    2024-01-27 21:46

    مثل شما مجازی ها به مثل شیرازی ها میماند که میگویند خونه داماد خبری نیست اما خونه عروس رم کننونه،برید، وخدا رو شکر کنید که قدیمی های شیرازی معنی اش رومیفهمند،و این مصداق شما دست بیکاران مجاز ای است.

  • ناشناس
    2024-01-27 23:20

    بی شرفا دروغ گو درد

  • مهدی
    2024-01-27 23:36

    سلام اسم اسلام روداریم یدک میکشیم هیچ چیزمون اسلامی نیست

  • سامان
    2024-01-28 02:23

    کاری نکردین که ادم‌متونه ماشین سوار بشه.فقط دروغ تعویل.مردم میدین بسه دیگه چقدر میخواین گرون کنین این لگنای ایرانیو.وبندازین به مردم

  • ایران

  • ناشناس
    2024-01-28 14:57

    لعنت برهر دروغگو

  • ناشناس
    2024-01-28 16:42

    چوپان دروغگو

  • اگه ما مردم مریم صف بکشیم برای ثبت نام بخدا ماشین رو دستشون خاک می خوره .پس از ماست که بر ماست از نادانی ما خودرو ساز سو استفاده می کنه

  • داقان
    2024-01-28 17:32

    چطور اقامت عربستان بگیریم ، حیف نکرده ، این جا صبح از خواب پا شدی ، میبینی یک دست دیگه هم تا فیها خالون فرو کردن تو … ، یعنی یکی از این مسئولین نیست یک لحظه این پیام های محبت امیز شما که نثار پدر و مادرشون شده رو بخونند و حیا کنند ، نه وقت نمیکنن ، آخه دستشون جای دیگری است

  • فرزند آدم
    2024-01-28 20:55

    من جای شما بودم با خوندن این همه نظر منفی حیا میکردم و صادقانه و انسان‌وار همراه مردم میشدم

  • محمود.
    2024-01-28 21:18

    آقای عزیز هرچه فحش بدید اینا گوششون پره..فقط دوای درست شدن یکی انصراف از خرید و ثبت نام نکردن هست آن هم بصورت هماهنگ و یکپارچه..ولی خیلیا از نون خانوادشون میزنن که کلاس بذارن ماشین خریدم.مشکل ما یکی دوتا نیست

  • ناشناس
    2024-01-28 23:09

    توجه توجه، سلام خدمت تمام دوستان و خوانندگان این پیام، من هم همانند خیلی از دوستان دیگر اسفند سال گذشته داخل سامانه یکپارچه خودرو اقدام به ثبت نام خودرو سورن پلاس بنزینی نمودم و موعد تحویل را برای بنده بهار ۱۴۰۳ اعلام کردند. حالا بعد از گذشت تقریباً یک سال از موعد ثبت نام برای من پیام واریز وجه خودرو با قیمت جدید و گزاف به طوریکه قیمت به یکباره ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافته و دلیل خودروساز برای این موضوع تغییر موتور خودرو از موتور EF7 طراحی آلمان به موتور XU7P می‌باشد!! حال سوال بنده از شما خوانندگان عزیز این است چطور یک موتور که طراحی داخل هست و هیچگونه استاندارد جهانی و حتی مهندسین خودروساز و تعمیرکاران خودرو آن را تأیید نمی‌کنند، می‌تواند جایگزین موتور تأیید شده جهانی با طراحی کشور آلمان شود و از طرف دیگر قیمت این خودرو به یکباره و به همین بهانه ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یابد؟! به گمانم این موضوع فقط به دلیل متقاعد کردن شورای رقابت برای افزایش قیمت این محصول باشد و هیچ دلیل منطقی دیگری در این مورد وجود ندارد. از شما خوانندگان عزیز و تمام افرادی که این اتفاق همانند من برایشان افتاده تقاضا دارم به هیچ‌وجه وجهی برای تحویل این خودرو با این نوع موتور پرداخت نکنید و کارزاری تشکیل دهید و اعتراض خود را از این اتفاق اعلام نموده تا بلکه به گوش ناشنوای خودروساز و مسئولین مربوطه برسد. باتشکر

  • ناشناس
    2024-01-29 11:56

    ارزانی خودتن هر روز ی دروغ بزرگ خجالت بکشید مردم نون ندارن بخورن

  • ناشناس
    2024-01-30 06:18

    ماکه برا نون شبمون موندیم بخدابا این گرانی حتی تحویل ی روزه ام بزنید با کدوم پول، هرروز داره سفره امون کوچیک تر میشه.. اگه مردم شرکت نکنن مجبور میشن قیمتو بیارن پایین تقصر خودمونه لگن ایران خودرو را با قیمتای گزاف میخریم تازه بش ذوقم میگنیم

  • بر پدرتون لعنت خدا نیامرزدتان بی شرفا همش دروغ و خزعبل در مملکتو گل بگیرن ایشالا به امید پنج تن

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی