فیلم سانسور شده رقص مهدی قائدی قبل بازی با امارات/ این استقلالی دست بردار حاشیه سازی نیست

مهدی قائدی + همسرش

رقص ریز قایدی پیش از بازی با امارات

رقص مهدی‌ قایدی پیش از شروع دیدار ایران برابر امارات در هنگام بازدید از زمین مسابقه حاشیه جالبی را رقم زد.

بیوگرافی مهدی قائدی

مهدی پس از یک فصل موفق در استقلال به صورت قرضی به الاتحاد کلبا پیوست تا دوباره شاگرد فرهاد مجیدی شود. در اولین تجربه بازی با پیراهن الاتحاد کلبا در یک بازی دوستانه مهدی توانست ۳ گل به ثمر برسونه و سه پاس گل بده[۱۳] ! و همچنین در اولین بازی رسمی خودش در مقابل الشارجه در هر ۳ گل الاتحاد کلبا به حریفش تاثیر مستقیم داشت [۱۴] اما در دومین و سومین بازی خودش با پیراهن الاتحاد کلبا ناکام موند.

مهدی قائدی در جام ملت های آسیا ۲۰۲۳

قایدی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد و در بازی های دوستانه پیش از جام ملت ها در مقابل بورکینافاسو و اندونزی به میدان رفت، و موفق به زدن دو گل به تیم ملی فوتبال اندونزی شد.[۱۸]

قایدی در اولین بازی ایران در مرحله گروهی جام ملت‌ها در مقابل تیم ملی فوتبال فلسطین ۴۵ دقیقه بازی کرد و توانست گل سوم ایران را به ثمر برساند تا در نهایت این بازی با نتیجه ۴-۱ به نفع تیم تیم ملی فوتبال ایران به پایان رسید.[۱۹][۲۰] مهدی قایدی در دومین بازی مرحله گروهی ۶۵ دقیقه در مقابل هنگ کنگ بازی کرد و در دقیقهٔ ۲۴، تک گل ایران را در این بازی به ثمر رساند و با این گل سه امتیازی، ایران به مرحله حذفی این رقابت ها صعود کرد.

اخبارچند رسانه ایورزش
استقلالپربازدید

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی