محمد محبی با اماراتی‌‌ها چکار کرد که شاکی شدند

تکرار شادی گل جنجالی توسط محبی؛ اماراتی‌‌ها شاکی شدند!

پایگاه خبری فوتبالی – شادی گل بازیکنان ایران پس از باز کردن دروازه امارات باعث عصبانیت بازیکنان این تیم شد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی ایران پیش موفق شد در سومین مسابقه از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا با نتیجه دو بر یک امارات عربی متحده را شکست بدهد. با این نتیجه ایران به عنوان صدرنشین از گروهش صعود کرد و امارات با قرار گرفتن در رده دوم به مرحله حذفی رسید.

در این بازی یک اتفاق جنجالی چند بار تکرار شد و باعث شد در دقایقی بازیکنان امارات به ملی‌پوشان ایران اعتراض کنند. این مساله مربوط به شادی گل بازیکنان ایران بود. مهدی طارمی بعد از هر دو گلی که زد در کنار سایر بازیکنان اشک‌های خودش را پاک کرد.

البته او واقعا اشک نمی‌ریخت. بلکه مخاطبش طرفداران امارات بودند و مهدی داشت به آنها می‌گفت اشک‌های‌شان را پاک کنند. چرا که طرفداران تیم ملی امارات دیشب شعار می‌دادند: «ایرانی گوش کن! اشکتونو درمیاریم».

این کار اماراتی‌ها غرور بازیکنان تیم ملی ایران را جریحه‌دار کرده بود و مشخص بود که بازیکنان تیم ملی با هم قرار گذاشته‌اند بعد از باز کردن دروازه امارات با شادی گل‌شان پاسخ شعارهای اماراتی‌ها را بدهند.

حتی محمد محبی هم بعد از گلی که زد همین کار را کرد. اما ظاهرا او این کار را رو به جایگاه طرفداران امارات انجام داد. همین باعث شد بازیکنان تیم ملی امارات از دست محبی عصبانی شوند و به سمت او حمله کنند. اتفاقی که البته که با واکنش بازیکنان ایران در دفاع از محبی مواجه شد.

این اتفاق بعد از رد شدن چند گل ایران پس از بازبینی ویدئویی، جنجالی‌ترین اتفاق بازی امروز ایران و امارات بود.

اخبارورزش

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی