خبر جنجالی حذف عادل فردوس پور از شبکه خانگی / جرم عادل فرودوسی پول مشخص شد

عادل فردوسی پور

صدا و سیما که این روزها یک جوان بی تجربه نقش سخنگویی آن را بر عهده گرفته، به اظهارات مصطفی پورمحمدی و ماجرای حذف عادل فردوسی پور از تلویزیون واکنش نشان داد.

سید عبدالجواد موسوی در یادداشتی در خبرگزاری #خبرآنلاین نوشت:

▫️مخلص کلام آقای پورمحمدی درباره فردوسی پور همین چند کلمه است: اشتباه آقای فردوسی پور این بود که این برنامه را سیاسی کرد اگر این برنامه سیاست زده نمی شد شاید هنوز هم ادامه داشت. ▫️همین الان در صدا و سیما چه بسیارند مجریانی که نه صدا دارند و نه سیما اما تا دلتان بخواهد سیاسی هستند. یعنی رسما به سیاستمداران خاصی فحش می دهند و از سیاستمداران خاصی تعریف و تمجید می کنند اما همه حواسشان هست که مبادا یک بار از دستشان در برود و طوری حرف بزنند که مدیران سیاست‌زده صدا و سیما را خوش نیاید.

▫️البته سرکشی های فردوسی پور به سیاست ختم نمی شد. اظهار ارادت او به کیارستمی و فرهادی و شجریان هم خیلی ها را خوش نمی آمد. فکر کنید او به جای این کارها به بهروز افخمی و علیرضا افتخاری اظهار ارادت می کرد، آیا بازهم مدیران صدا و سیما برنامه اش را تعطیل می کردند؟

▫️شاید بگویید بی کاری و شکم سیر که تعطیلی برنامه نود و عادل فردوسی پور این قدر برایت مهم است. اول آن که اگر هم برنامه نود برایم مهم نباشد، عادل فردوسی پور برایم مهم است. به دلیل سلامتش. چیزی که آقای پورمحمدی هم بدان معترف است. به دلیل استقلالش. به دلیل بی اعتنایی اش به قدرت و پشتگرمی اش به خدا و مردم.

▫️من اگرچه سردبیر فرهنگستان فوتبال بوده ام اما چیزی که برایم از فوتبال مهم تر است فضائلی است که عادل فردوسی پور به آن ها آراسته است. فضائلی که رسما و بی تعارف این روزها عیب شمرده می شود. من اگر جای آقای پورمحمدی بودم عادل فردوسی پور را با همه بدقلقی هایش تحمل می کردم و راستگویی و نجابت و سلامت او را به هر چیز دیگری ترجیح می دادم. سرزمین ما این روزها بیش از هر وقت دیگری به عادل فردوسی پور و ویژگی های اخلاقی او نیازمند است.

▫️توضیح ضروری: این حرف ها به معنای بی عیب و نقص بودن عادل فردوسی پور از هر حیث نیست. به کارهای حرفه ای او می توان نقدهای بسیاری وارد دانست که اگر روزی لازم شد به آن ها هم اشاره می کنم.

اخباربازیگران و هنرمندانچند رسانه ایورزش
پربازدیدعادل فردوسی پور

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی