بچه غول را به رگبار بطری بستند/عکس

دورتموند دیروز در دیداری تماشایی و مهیج با نتیجه  3-4 موفق به غلبه بر لورکوزن شد تا از همین ابتدای فصل خود را به عنوان یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی در بوندسلیگا معرفی کرد. اما این دیدار لحظات تماشایی بسیاری داشت و چند بار نام تیم برنده و بازنده عوض شد، اما در نهایت این دورتموند که با گلزنی ارلینگ هالند از روی نقطه پنالتی موفق شد حریف خود را مغلوب کند.

اما این ستاره نروژی بعد از به ثمر رساندن گل چهارم به سمت هواداران لورکوزن رفته و به شکل تحریک آمیزی جشن شادی خود را برگزار کرد. مطابق انتظار این رفتار به مذاق هواداران حریف خوش نیامد و آنها از هر چه دم دست شان بود به سمت ارلینگ هالند پرتاب کردند تا در کسری از ثانیه جلوی پای این بازیکن غرق در بطری شود.

بچه غول را به رگبار بطری بستند/عکس

اما جالب اینجاست جود بلینگهام، دیگر بازیکن جوان دورتموند که خود را به حلقه شادی بازیکنان دورتموند رسانده بود، یکی از نوشیدنی ها را برداشته و مقداری از آن نوشید تا اینگونه پاسخ رفتار هواداران لورکوزن را بدهد. در ادامه نیز بازیکنان دورتموند بطری های نوشیدنی را با پا به بیرون از زمین انداخته و برای برگزاری ادامه مسابقه به مرکز میدان رفتند. دورتموند حالا از چهار بازی ابتدایی خود موفق به کسب 9 امتیاز شده و پایین تر از ولفسبورگ و بایرن مونیخ در رده سوم جدول قرار دارد.

بچه غول را به رگبار بطری بستند/عکس

بچه غول را به رگبار بطری بستند/عکس

252 252

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی