حمله علی پروین به رضا درویش بابت سرمربی خارجی جایگزین یحیی! / درخواست سلطان پرسپولیس رد شد

5 دیدگاه

به گزارش ساناپرس، حمله علی پروین به رضا درویش بابت سرمربی خارجی جایگزین یحیی! / درخواست سلطان پرسپولیس رد شد
باشگاه پرسپولیس در آخرین تلاش‌های خود برای انتخاب سرمربی این تیم با سه گزینه جدید وارد مذاکره شده و صحبت‌های اولیه نیز با این نفرات انجام شده است.
مارکوس پاکتا سرمربی قطعی پرسپولیس؟
آن طور که تسنیم نوشته، نخستین گزینه پرسپولیسی‌ها مارکوس پاکتا ، سرمربی پیشین تیم‌های الهلال و تیم ملی عربستان است که صحبت‌های ابتدایی با او انجام شده اما مذاکره درباره جزئیات قرارداد باقی مانده و فعلاً توافق نهایی حاصل نشده است. او گزینه اصلی این باشگاه به شمار می‌رود.

علاوه بر این مربی، باشگاه پرسپولیس به صورت همزمان مذاکره با دو گزینه دیگر خود را نیز پیش برده تا در صورت عدم توافق با پاکتا بتواند به زودی با گزینه‌های دیگر وارد مذاکره نهایی شود.

بعد از استعفای یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، نام‌های زیادی برای جانشینی او اعم از مربیان داخلی و خارجی مطرح شد.

در این بین مطرح شدن نام حسین عبدی و مهدی تارتار برای هدایت پرسپولیس بسیار عجیب بود چرا که عبدی رزومه زیادی در زمینه کار در بزرگسالان ندارد و تارتار هم با تیم ملوان قرارداد دارد و جدایی او منطقی نیست.

گفته می‌شود مطرح شدن نام عبدی و تارتار برای هدایت پرسپولیس بی ارتباط با رفاقت دیرینه علی پروین و رضا درویش نیست و گویا پروین در تلاش بوده تا یکی از این دو مربی جایگزین گل‌محمدی شود که البته در این کار ناکام ماند.

علی پروین در مورد حضور ستاره‌های بزرگ فوتبال در لیگ عربستان اظهار کرد: با حضور این ستاره‌ها تکلیف بازیکنان خود عربستان چه می‌شود!؟ با این شرایطی که فوتبال عربستان پیدا کرده تیم عربستان ضعیف‌ترین تیم جام ملت‌های آسیا خواهد بود و شک نکنید.

وی افزود: ۶ ماه دیگر جام ملت‌ها آغاز می‌شود و مشخص می‌شود که پیش‌بینی من درست بوده است. ستاره‌های خارجی که نمی‌توانند در تیم ملی عربستان بازی کنند و در این تیم بازیکنان خود عربستان باید حضور داشته باشند.

سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد کمبود مهاجم در این تیم در فصل جاری گفت: پرسپولیس نیازی به مهاجم ندارد، امیری و ترابی هستند.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیسرضا درویشیحیی گل محمدی

آخرین اخبار

5 دیدگاه.

  • ناشناس
    2024-01-24 10:41

    اقا این نظرات واقعا کجا منتشر میشه که ما بنویسیم

  • صادق
    2024-01-24 12:24

    اینقدرآماتورهستیم که نمی‌توانیم مربی انتخاب کنیم،اسم تیم بزرگه ولی مدیرانش خیلی خیلی کوچک هستند
    وقتی قدرت انتخاب نداری چراهستی؟

  • حامد
    2024-01-24 14:52

    پول برایحیی نبود برام بی خارجی هس جمش کنید این بساطو خخخخخت

  • سرورتون
    2024-01-24 15:12

    بجز رانت و دلال بازی و کثافت مگه چیز دیگری تو این فوتبال هست اصلا حذف کنید فدراسیون بی دروپیکر فوتبال را نتیجه شده شتیل بده وشتیل بگیر!دراوردن نتیجه هزار مسخره بازی دیگه گند زدید به علایق مردم فدراسیون تومرگای بی همه چیز

  • کیسه سوزهمیشه قهرمان
    2024-01-24 21:38

    آقاهرکاری میخواین بکنین زودانجامش بدین تامثل نیم فصل قبل توگل گیرنکردین اینهمه مربیه خارجی رزومه داروبیکارهست ومربی داخلی اگه بخواین همون یحیی بهترازهمه شونه

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی