گریم متفاوت بازیگر خانم در موزه / هانده ارچل دوباره ازدواج کرد؟ + بیوگرافی همسرش!

به گزارش ساناپرس، هانده ارچل چه بلایی سر چهره اش آورده؟! | تغییر چهره شوکه کننده هانده ارچل با موهای رنگی +عکس
به گفته کاربران در فضای مجازی، هانده ارچل در سالهای اخیر با لاغری شدید و تغییراتی که در چهره اش به وجود آورده، معصومیت و زیبایی سابق چهره خود را از دست داده است.
هانده ارچل 30 ساله بدون شک پرطرفدارترین بازیگر زن ترکیه ای در میان ایرانیان است. محبوبیت هانده ارچل در سال های اخیر بسیار بیش از پیش شده و این بازیگر شهرت جهانی پیدا کرده و روی فرش قرمز جشنواره های بین المللی هم می درخشد. هانده ارچل در حال حاضر 30 ساله است و حتما در سالهای آینده شاهد درخشش بیشتر او در سینمای ترکیه و جهان خواهیم بود.

هانده ارچل، بازیگر ۳۰ ساله و محبوب ترک که این روزها با موهای حنایی‌رنگش استایل‌های متفاوتی را تدارک می‌بیند، در پستی اینستاگرامی تصاویری از بازدیدش از یک گالری هنری را به اشتراک گذاشته و با استایل ساده و شیکش جلب توجه کرد.

به گفته کاربران در فضای مجازی، هانده ارچل در سالهای اخیر با لاغری شدید و تغییراتی که در چهره اش به وجود آورده، معصومیت و زیبایی سابق چهره خود را از دست داده است.

به نقل از سایت چی بپوشم، هانده برای تدارک این استایل تیشرت مشکی‌رنگی که طرح یک دختر بر روی سینه‌ی آن نقش بسته‌بود، شلوار جین اسکینی ذغالی‌رنگ، نیم‌بوت‌های مشکی و کت کتان مشکی‌‌اش را در کنار هم قرار داده‌بود. عینک شیشه‌بزرگ با فریم پلنگی و کیف کوچک مشکی نیز این تیپ را به سرانجام رسانده‌ بودند.

 

هانده ارچل از سال ۲۰۱۵ به مدت دو سال با «اکین مرت دایماز» بازیگر ترکیه نامزد بود ولی در نهایت سال ۲۰۱۷ به این رابطه خاتمه دادند

عکس هانده ارچل (Hande Erçel) با اکین مرت دایماز نودادامروز

مردی پر از عشق و دانش همیشه مرا به خود جلب کرده است، من معتقدم که عشق همه جا است علاوه بر این باید مردی وجود داشته باشد که بداند چه می خواهد

هانده ارچل سال ۲۰۲۳ کنار «هاکان سابانجی» میلیادر ترکیه ای دیده شده است

خانواده سابانجی مالک هلدینگی با هفتاد شرکت مختلف از جمله پگاسوس، اکابک، تمسا، آویوا اس‌ ای و انرژیسا انرژیسا می باشند که آنها را به یکی از ابر ثروتمندان کشور ترکیه تبدیل کرده است

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدید

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی