معرفی دیزل ژنراتور ولوو یک منبع تغذیه همیشگی

دیزل ژنراتور ولوو از باکیفیت ترین ژنراتور های موجود در بازار است. شرکت سوئدی ولوو پنتا تولید کننده این نوع ژنراتور های گازوئیلی است. صدای کم هنگام فعالیت و کیفیت بالای قطعات و مصرف پایین سوخت این نوع دیزل‌ژنراتور را از دیگر انواع دیزل ژنراتور متمایز می کند. در طی چندین سال فعالیت، شرکت ولوو توانسته توجه و اعتماد خریداران ژنراتور های دیزلی را به خود جلب کند و با تولید مدل های مختلف نیاز های کاربران را برطرف نماید. موتور های دیزل ژنراتورهای‌ولوو تولید سوئد با ژنراتور های مختلفی کوبل شده و به بازار عرضه می شوند. از جمله ژنراتور مکالته ایتالیا و استمفورد انگلستان. فروش این دستگاه ها بنابر اعلام خود ولوو به عدد باورنکردنی 1 میلیون دستگاه رسیده است. باما همراه باشید تا در این نوشتار به یکی از بهترین تجهیزات تولید برق دیزلی بپردازیم.

 بررسی ویژگی ها و مشخصات دیزل ژنراتور ولوو

شرکت سوئدی ولوو در سال 1927 کار خود را با شعار کیفیت، ایمنی، مراقبت آغاز کرد. این شرکت متخصص در تولید موتور های خودرو، موتور های مولد نیرو است. شرکت‌ولوو پنتا که از زیر مجموعه های این شرکت محسوب می شود و وظیفه تولید دیزل ژنراتور ولوو بر عهده دارد.

دیزل ژنراتور ولوو محصول ولوو پنتا

از مهمترین ویژگی های منحصر به فرد مصرف سوخت بهینه آن است. سازندگان این ژنراتور تمام تلاش خود را در جهت کاهش مصرف سوخت در این دستگاه به کار گرفته اند. کاهش مصرف سوخت در این نوع ژنراتور به معنای سازگاری با محیط زیست و کاهش آلاینده ها و گرمای ناشی از فعالیت ژنراتور های گازوئیلی است. برای ایجاد چنین قابلیتی سازندگان از ECU  در موتور این ژنراتور استفاده کرده اند که خود با کاهش بار مصرفی مصرف سوخت را به حداقل می رساند. استفاده از ECU  و سنسور های پیشرفته در بدنه، امکان نصب و راه اندازی سریع دیزل‌ژنراتور ولوو را نسبت به دیگر انواع دیزل ژنراتور فراهم می سازد.

قابلیت جذاب این نوع دیزل ژنراتور حالت FAST START است. حالت FAST START به کاربر این امکان را می دهد، که در جاهایی مانند بیمارستان ها یا بانک ها و فرودگاه ها و نیروگاه های هسته ای که تداوم جریان برق در آن ها ضروری است به سرعت راه اندازی و روشن شود. توان ژنراتور های دیزلی ولوو، در توان تولید برق از 85 تا 700 کیلو ولت آمپر متغیر هستند.

چرا دیزل ژنراتور ولوو در بین کاربران محبوب است؟

دارای استاندارد های کیفی معتبر اروپا

مصرف سوخت بسیار کمتر نسبت به انواع دیزل ژنراتور

کاهش قابل توجه صدا در حین فعالیت

راه اندازی سریع و آسان عملکرد قابل اعتماد

سازگاری با طبیعت و تولید گرما کمتر

پایداری جریان برق در استفاده های طولانی

حجم پایین بدنه و قطعات دیزل‌ژنراتور ولوو

قابلیت تعمیر و تامین قطعات آسان و شبکه خدمات تعمیر در سراسر جهان، عرضه قطعات یدکی فراوان

معرفی عرضه کننده داخلی دیزل ژنراتور ولوو

ژنراتور دیزلی ولوو را می توان به صورت مستقیم از عرضه کنندگان داخلی خریداری نمود. در کشور ما خوشبختانه محصولات ولوو با ضمانت معتبر توسط شرکت های وارد کننده، عرضه می شود. قیمت این دستگاه با توجه به آن که در دسته ی اجناس وارداتی قرار می گیرد به نوسانات ارز ارتباط مستقیم دارد.

شرکت راد دیزل از شرکت های پیشرو در واردات و تامین تجهیزات دیزلی است. دیزل ژنراتور ولوو و بسیاری از تجهیزات دیزلی در برندهای بزرگ و معتبر دنیا، توسط شرکت راد دیزل  عرضه می شود و در صورت تمایل می توانید به وبسایت این شرکت در جهت مشاوره فنی و خرید این محصول مراجعه فرمایید.

ژنراتور گازوئیلی ولوو و بدنه ضد زنگ

جمع بندی

ژنراتورهای دیزلی تولید ولوو پنتا از با کیفیت ترین ژنراتورهای موجود در بازار هستند. از ویژگی های منحصر به فرد آن ها می توان به صدای کم، مصرف سوخت پایین و راه اندازی سریع اشاره کرد. خوشبختانه دیزل‌ژنراتور ولوو را می توان در بازار ایران به صورت مستقیم از وارد کنندگان معتبر این دستگاه تهیه کرد و شرکت راد دیزل از بزرگ ترین و معتبر ترین شرکت های موجود دربین آنهاست. ممنون که تا پایان با ما همراه بودید امیدواریم از مطالعه این نوشتار لذت برده باشید.

کسب و کار

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی