به گزارش ساناپرس، این تبلیغ صداوسیما مرزهای بیمزگی را جا به جا کرد!
یکی از تبلیغات اخیر صداوسیما در خصوص چین و چروک صورت با انتقاد بسیاری از فعالان عرصه رسانه مواجه شده است.
برترینها: یکی از تبلیغات اخیر صداوسیما در خصوص چین و چروک صورت با انتقاد بسیاری از فعالان عرصه رسانه مواجه شده است. بسیاری محتوای آن را توهینآمیز دانستند و از پخش آن در تلویزیون متعجب شدند.
یک فعال رسانهای در خصوص این تبلیغ نوشت: حکایت مواجهه من با این تبلیغ، حکایت مار و پونه است و نمیدانم چه حکمتی است که اگر قرار باشد در روز فقط سه دقیقه تلویزیون ببینم، در میان بالا و پایین کردن شبکهها حتما باید چشمم به این تبلیغ موهن بیفتد. اینکه چرا خوش ندارم چنین تبلیغی را ببینم برمیگردد به سناریوی مزخرفی که برای آن طراحی شده است. در سناریوی تبلیغاتی این محصول، ما شاهد یک مجلس خواستگاری هستیم که گفتگویی توهینآمیز و سبک بین خانوادههای طرفین رد و بدل میشود چنانکه یکی از حضار با نیش و کنایه به داماد میگوید «مگه چهل سالگی هم وقت زن گرفتنه؟!» و داماد که سن کمتری دارد از شنیدن این جمله آزرده میشود.
در ادامه میبینیم که همه بزرگان مجلس منتظرند تا عروس خانم، تکانی به خود بدهد و طبق رسومات رایج با آوردن یک سینی چای، زینت آرای محفل باشد اما ایشان در عالم خویش و فارغ ز غوغای جهان در گوشهای از آشپزخانه بُق کرده و تمایلی برای بردن چای و مشعوف کردن آقا داماد ندارد! خواهرِ داماد که از قضا دوست صمیمی عروس هم محسوب میشود مشکل را جویا شده و مشخص میشود علت تعلل عروس خانم، معضل بسیار مهم و خانهبراندازی همچون چروکهای روی صورت داماد میباشد!!!
عروسِ نکتهبین و نکتهسنجِ ما چنان نسبت به این موضوع گارد گرفته و از آن شوکه است که گویی تا قبل از آن مجلس، هرگز چشمش به جمالِ (یا بهتر است بگوییم چروکِ) آقا داماد روشن نشده و لذا رغبتی برای همسری او نمیبیند.