معاون آموزش،پژوهش و فناوری وزارت صمت بین برترین دانشمندان جهان

به گزارش امروز پنجشنبه شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران ، پایگاه استنادی طلایه داران علم تامسون رویترز (ISI-ESI) به ارائه فهرستی از دانشمندان برتر دنیا می پردازد که هر دو ماه یکبار براساس آخرین تحولات در شبکه علم بین الملل روزآمد می شود و مرجعیت علمی مبنای گزینش دانشمندان برتر در پایگاه طلایه داران علم است.

قبادیان در این زمینه گفت: پایگاه استنادی طلایه داران علم تامسون رویترز، ISIشاخص های از پیش تعیین شده ای دارد که با استفاده از این شاخص ها، دانشمندان جهان را ارزیابی و رصد می کند.

وی با اشاره به ارسال مقالات ISI به عنوان یکی از شاخص های این پایگاه در انتخاب دانشمند برتر توضیح داد:اثر بخشی مقالات و همچنین ارجاعات بین المللی از دیگر شاخص های انتخاب دانشمندان برتر جهان است.

قبادیان گفت: دو سازمان اسکوپوس و تامسون رویترز شاخص های دیگری دارند که شاخص های سختگیرانه ای است و براساس آنها هر دانشمندی دارای یک کد بین المللی است و با استفاده از این کد،این دو سازمان فعالیت روزانه دانشمندان را رصد کرده و می سنجند.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: در دهه اخیر جزو یک درصد برتر دانشمندان قرار گرفته و در سال های 2018, 2019 و 2020 نیز به عنوان دانشمند برگزیده اعلام شوم.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی