حضور انواع دوربین داهوا در نمایشگاه Intersec 2024

شرکت داهوا در نمایشگاه Intersec امسال در دبی از تاریخ 27 الی 29 دی ماه شرکت خواهد کرد . امسال داهوا قصد دارد “ابتکارات بیشتری در حوزه نظارت و هوش مصنوعی (AI) نسبت به هر زمان دیگری” را در خود به نمایش گذارد. این شرکت راهکارهای ویژه‌ای برای هر نوع کاربر در اختیار دارد.

دوربین داهوا از پیش به خاطر ارائه راهکارهای پیشرفته تصویری از ابتدا تا انتها شناخته شده است. حالا به همراه نوآوری‌هایی در حوزه ارتباطات و هوش مصنوعی و همچنین فناوری نوین در زمینه دوربین مداربسته مبتنی بر هوش مصنوعی شناخته می شود.

در بین تمامی مدل های ارائه شده در این نمایشگاه می‌توان به توسعه مدل‌های جدید دوربین داهوا مبتنی بر هوش مصنوعی اشاره کرد ، که شامل نه مدل جدید از جمله دوربین‌های دومگاپیکسلی دام و بولت و دوربین‌های پنج مگاپیکسلی جدید این کمپان است. این دوربین‌ها از آخرین فناوری Lightmaster NIR برخوردار هستند که قابلیت دید برتر در شب فراهم می‌کند و دارای استاندارد IP6 می باشند که این مدل ها را گزینه مناسب برای فضای بیرونی می کند.

توسعه این دسته از محصولات این امکان را به تعداد بیشتری از کاربران می‌دهد تا از قدرت تجزیه و تحلیل عمیق داهوا یا همان دیپ لرنینگ در شناسایی سریع‌تر، دقیق‌تر و قابل قبول تراشیاء، سرقت، سیستم مدیریت عبور و مرور و زیر نظر داشتن سوژه های متحرک بهره‌مند شوند.

در این رویداد در غرفه شرکت داهوا یک دوربین PTZ هوشمند 50 مگاپیکسلی است که به طور صدر در صد هوشمند توسط هوش مصنوعی مدیریت می شود که البته قابلیت دستی توسط میدر شبکه را نیز دارد و این امکان را به وجود می‌آورد که با دنبال‌کردن هوشمندانه توسط AI بر روی مساحت‌ها و فواصل طولانی اطلاعاتی را ارائه دهد.

در میان دوربین‌های جدید دیگر، دوربین‌های ویدئویی تعاملی دو مگاپیکسلی وجود دارند که امکان دو ارتباط از طریق نرم‌افزار داهوا Center VMS و اپلیکیشن داهوا Mobile Plus را فراهم می‌کنند.

راه‌حل‌های نمایندگان داهوا برای مشتریان خود

در طول ۱۲ ماه گذشته، نمایندگان داهوا در سراسر جهان از راه‌حل‌های سودآور مانند جعبه All-in-One AI برای انواع سیستم های نظارت تصویری که با نرم‌افزار ERP ادغام شده است، بهره‌مند شده‌اند.

در Intersec 2024، بازدیدکنندگان می‌توانند تجربه “راه‌حل‌های هوشمند ویدئویی برای خرده‌فروشی” را تجربه کنند که شامل PTZ های دارای افزاینده‌های PoE داخلی، دوربین‌های هوش مصنوعی 360 درجه ، دام و بولت داهوا ، به علاوه دسته جدید و مقرون به صرفه‌ای از دوربین‌های سری Lite و یک ذخیره ساز هشت کانالی که پشتیبانی از دوربین‌های مختلف و همچنین ادغام آسان و مقرون به صرفه با نقطه فروش است را ببینند.

همچنین با سیستم تحت کلود داهوا، تیم‌های امنیتی و مدیران فروشگاه ها به راحتی می‌توانند تمامی دستگاه‌های خود را از راه دور اضافه و پیکربندی کنند.

محور اصلی داهوا در نمایشگاه

تمرکز اصلی نمایشگاه داهوا در Intersec امسال بر روی نظارت هوشمند و بهای مقرون به صرفه، و همچنین مانیتورینگ مرکزی مبتنی بر AI است. ایستگاه هوشمند داهوا امکان ساخت و نصب دیوارهای ویدئویی پویا از هر نوع و اندازه را سریع و راحت فراهم می‌کند. این ایستگاه ارزش بهتری نسبت به سیستم‌های جایگزین مانند محصولات ماتریس دیوار ویدئویی دارد و امکان کنترل آسان از هشت تا ۱۶ مانیتور را فراهم می‌سازد.

از سوی دیگر، اپراتورها می‌توانند به راحتی صفحات نمایش را به صورت زمان‌واقعی سفارشی‌سازی کنند تا اطلاعات ویدئویی حیاتی‌ترین جریان‌ها را نشان دهند، در حالی که از سازگاری بی‌نقص با تمامی محصولات داهوا از جمله دستگاه‌های پلاگین AI باکس و ادغام (و کنترل بعدی) دوربین‌های شخص دیگر بهره‌مند می‌شوند.

داهوا دارای دوربین‌های هدایت پارکینگ خود است که طراحی شده‌اند تا مدیریت امن پارکینگ و بهبود تجربه رانندگان را افزایش دهند. این دوربین‌ها دارای سه لنز ۵ مگاپیکسلی، یک لنز ۳۶۰ درجه امتدادی و نشانگر LED داخلی هستند و می‌توانند به طور همزمان تا هشت پارکینگ و گذرگاه‌های ترافیک را پوشش دهند تا هدایت کارآمد وسایل نقلیه به فضاهای تعیین‌شده را تسهیل کنند. این دوربین‌ها به طور سریع وآسان در سیستم‌های پرداخت پارکینگ با استفاده از نرم‌افزار داهوا Solution Suite VMS ادغام می‌شوند.

راه‌حل‌های POC

برای اولین بار، بازدیدکنندگان قادر خواهند بود راه‌حل‌های POC (تاکید بر گفتگو از طریق تلفن همراه) از داهوا Powertel، شرکت ارتباطات رادیویی کره جنوبی، را ببینند. حالا که با VMS ISS ادغام شده‌اند، رادیوهای LTE جدید از ویژگی‌های پیشرفته‌ای نظیر تماس گروهی فوری، پیام‌رسانی، ردیابی مکان GPS و هشدارهای اضطراری پشتیبانی می‌کنند.

با یکپارچه‌سازی ویدئو با ارتباطات اساسی، کاربران نهایی می‌توانند با بهبود کارآیی عملیاتی از طریق همکاری بهتر تیم برای مقابله با وظایف امنیتی و ایمنی روزمره، همراه با پاسخ‌های حادثه سریع‌تر و هماهنگ‌تر اطمینان حاصل کنند.

“این یکی از مهمترین رویدادهای نمایشگاهی ما در سال‌های اخیر خواهد بود”، توضیح دنیس چوئی، مدیرعامل داهوا در منطقه میانه شرق و آفریقا، “با رونمایی از محصولات جذاب و بهبود‌های ارائه شده. فناوری ویدئویی در حال ورود به مرحله‌ی جدیدی با توسعه قابلیت‌های هوش مصنوعی و ارتباطات، همچنین تقاضا برای راهکارهای کامل از یک تولیدکننده شرکت داهوا پیشرفت‌های خود را در تمام این زمینه‌ها که برای مشتریان ما به شکل‌های جدید و جذاب بهره‌مند خواهد بود، به نمایش خواهد گذاشت.”

فناوریکسب و کار
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی