فریادشیران: اسماعیلی جایی در استقلال ندارد/نادری را فراری دادند!

سپهر ستاری: تیم استقلال چند روز دیگر باید در دیداری حساس به مصاف الهلال عربستان برود ولی این روزها حواشی زیادی پیرامون این تیم وجود دارد. و همین حواشی در کنار جدایی چند بازیکن تاثیرگذار فصل گذشته نگرانی‌های زیادی را برای هواداران این تیم به وجود آورده است. ناصر فریادشیران، معاون باشگاه استقلال اما اعتقاد دارد اوضاع این تیم خوب است و عده‌ای در فضای مجازی علیه مدیریت و کادر فنی باشگاه حاشیه می‌سازند. او که شدیدا از پخش شدن شماره خودش و دیگر اعضای باشگاه ناراحت است در گفت و گو با خبرآنلاین درباره آخرین وضعیت باشگاه و تحرکات پشت پرده علیه مدیریت حرف‌های جالبی را مطرح کرد:

*ابتدا درباره آخرین وضعیت استقلال در آستانه بازی با الهلال بگویید.

با تمهیدات انجام‌شده از سوی باشگاه و آقای مددی در سفر اخیر به امارات، هتل مناسب، هواپیمای چارتر و زمین تمرینی تدارک دیده شد و خدا را شکر هیچ مشکلی وجود ندارد. آقایان مظلومی و امیری هم در کنار کادر فنی و بازیکنان حضور دارند و شرایط خیلی خوب است و انشالله نتیجه مطلوبی کسب شود تا دل هواداران را شاد کنیم.

*آقای گابریل پین هم به اردوی تیم اضافه شدند.

بله، پس از درخواست سرمربی محترم باشگاه این اتفاق خوب رخ داد. آقای گابریل پین از مربیان شناخته شده اروپایی هستند و از تجربه گران‌بهای ایشان برای ارتقای سطح فنی بازیکنان به نحوی شایسته استفاده خواهد شد.

*در مورد حضور آقای امیری گفتید که به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شدند. با حضور ایشان آقای فرزاد مجیدی هم‌چنان در باشگاه فعالیت می‌کنند یا اتفاقات دیگری رخ خواهد داد؟

آقای مجیدی هم کارشان را انجام می‌دهند و اقای امیری هم یکی از مدیران باسابقه باشگاه استقلال و یک نعمت بزرگ برای تیم هستند و از تجربه ایشان برای باشگاه استفاده می‌شود. آقای مجیدی هم زحمت می‌کشند. همه مجموعه باشگاه استقلال در کنار هم زحمت می‌کشند تا نتیجه دلخواه هواداران حاضل شود.

*الآن آقای امیری چه وظایفی دارند و با حضور همزمان ایشان با فرزاد مجیدی تداخل وظایف پیش نمی‌آید؟

نه اصلا. قبلا هم این‌گونه بود و آقای عبداللهی و آقای مجیدی باهم حضور داشتند.

*استقلال پس از بازی با الهلال هم در نقل و انتقالات فعالیتی خواهد داشت؟

بله احتمال دارد.

*آیا گزینه خاصی معرفی شده است؟ مخصوصا در مورد جذب بازیکن خارجی.

ممکن است بازیکن جدید حذب شود.

*درحالی که اخبار زیادی مبنی بر پیوستن لوسیانو پریرا به استقلال وجود داشت ولی او در نهایت قراردادش را با فولاد تمدید کرد.

ما چندین جلسه با مدیر برنامه شیمبا برگزار کردیم ولی متاسفانه او به تهران نیامد و ما با درخواست سرمربی محترم تمام تلاش خود را انجام دادیم.

*وضعیت فرشید اسماعیلی به کجا رسید؟ فرهاد مجیدی در مصاحبه چند روز قبل خود به صراحت خواستار تمدید قرارداد او شده بود ولی آقای ملکیان جدایی او را اعلام کرد و نامش از لیست آسیایی خط خورد. وضعیت او به چه صورت است و آیا شانسی برای ادامه همکاری دارد؟

رئیس هیات مدیره باشگاه نظر قاطع خودشان را اعلام کردند و باشگاه براساس مسائل انضباطی رفتار خواهند کرد و بازیکنی که مسائل انضباطی را رعایت نکند جایی در باشگاه استقلال نخواهد داشت.

فریادشیران: اسماعیلی جایی در استقلال ندارد/نادری را فراری دادند!

*پس جدایی فرشید اسماعیلی به خاطر مسائل انضباطی قطعی است؟

بله. یکی از اهداف ما خشکاندن ریشه بازیکن‌سالاری است. بازیکن پول حرفه‌ای می‌گیرد و باید رفتار و اخلاق حرفه‌ای را رعایت کند و نمی‌شود هر لحظه مصاحبه کند و استوری بگذارد و باید قواعد را رعایت کند. فرشید اسماعیلی جایی در باشگاه نخواهد داشت.

*با توجه به تغییرات وزارت ورزش اخبار زیادی دربار تغییرات در سرخابی‌ها به گوش می‌رسد. در پرسپولیس هم جعفر سمیعی استعفا داده است. وضعیت آقای مددی به چه صورت خواهد بود؟ آیا احتمال جدایی ایشان پس از بازی با الهلال وجود دارد؟

آقای گل‌محمدی مصاحبه کردند و گفتند اگر 500 میلیون در خزانه باشگاه بود ما نمی‌گذاشتیم ستارگان از دست بروند. الآن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس به خاطر کالدرون بسته شد و آن‌ها هم شرایط خوبی ندارند. پرسپولیس هم مثل تمام باشگاه‌ها مشکلات مالی دارد. شرایط باشگاه‌ها ولی متفاوت است و ما خوشبختانه با فروش آقای قایدی خیلی از مشکلات مالی باشگاه مثل شکایت آقای استراماچونی را حل کرده‌ایم و با وکیلی که گرفته‌ایم تلاش می‌کنیم جریمه درخواستی را پرداخت نکنیم و فقط اصل پول را بدهیم. شرایط خوبی داریم و پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باز است و مثل دوران اقای سعادتمند قراردادهای ترکمانچای نداریم. قراردادها نامتعارف نیست و براساس مدلی است که سازمان بازرسی کل کشور تاکید داشتند و بازیکنان مبلغ ثابتی را می‌گیرد و براساس تعداد بازی و عملکردش پول می‌گیرد. مثل قراردادهای حرفه‌ای تمام دنیا که امیدوارم الگویی برای سایر باشگاه‌ها باشد. حتی با آقای ریگی و چند بازیکن دیگر که مبالغ بالا می‌خواستند هم موافقت نشد و آن‌ها هم به خاطر پول پیراهن استقلال را فروختند و این شعارها که می‌گویند از بچگی عاشق استقلال بودیم حرف است. کسانی که ماندند عاشق استقلال بودند و کسانی مثل رشید و دیگران که رفتند هم جایگاهی در استقلال نخواهند داشت.

آقای مددی هم با تغییرات انجام شده و حضور آقای سجادی به جای سلطانی‌فر با قدرت به کارشان ادامه خواهند داد. هیات مدیره هم در چند روز آینده کامل خواهد شد. برای آقایانی هم که جلسات شبانه می‌گذارند و بعضی از مدیران سابق و ورشکسته و مدیرانی که بدهی در باشگاه داشتند هم متاسفم که در این شرایط حساس استقلال و بازی‌های آسیایی مشغول جلسه و نظرسنجی هستند. حتی شماره تماس ما را در شبکه‌های مجازی پخش می‌کند و همین الآن از صبح به من زنگ می‌زنند و پیام می‌دهند و توهین می‌کنند. این کار انسانی نیست و کسانی که این کار را می‌کنند اخلاق دارند؟ خانواده دارند؟ استقلالی هستند؟ این افراد هم شناسایی شده‌اند و به زودی روشنگری می‌شود و من افشاگری می‌کنم که چه کسانی پشت پرده این کارها را می‌کنند. آقای مددی یک مدیر سالم و ارزشی است و بیت‌المال را مدیریت می‌کنند را می‌خواهند این‌گونه زیر سوال ببرند. شماره من، آقایان مددی، علی‌نژاد، ملکیان و مظلومی را پخش کرده‌اند و تهدید می‌کنند. برای من چاقو و قمه می‌فرستند ولی من بچه جوادیه هستم و از این چیزها نمی‌ترسم.

*اخیرا هم تجمعاتی علیه مدیران باشگاه انجام شده است.

حتی این تجمعات هم مطمئنا توسط افراد خاض انجام شده و شناسایی شده و به زودی دستگیر خواهند شد و شماره‌های این افراد هم به پلیس داده است. خواهش من از پلیس امنیت و نهادهای نظارتی، وزارت و پلیس فتا این است که پیج‌های هواداری مقابله کند. ما ریگی و روح‌الله زم را گرفتیم ولی نمی‌توانیم با این‌ها برخورد کنیم؟ ذهنیت این افراد توسط پیج‌های هواداری علیه مدیریت مخدوش شده است. کجای دنیای دیده‌اید مقابل باشگاه این همه آدم جمع شود؟ این برای چندمین بار در یک سال گذشته است. ساختمان باشگاه باید یک جای امن باشد که بازیکن و مهمانان داخلی و خارجی به ان رفت و آمد کنند. حتی کار خبرنگاران هم سخت شده است. مقصر پیج‌های هواداری هستند که لایو می‌گذارند، خبرهای فیک می‌زنند و به بزرگان باشگاه توهین می‌کنند. مثلا آقای مظلومی با 45 سال سابقه باید مورد توهین قرار بگیرد؟ ما آمده‌ای خدمت کنیم و کار سالم تاوان دارد!

*رشید مظاهری هم قراردادش را یک‌طرفه فسخ کرده است. آیا با توجه به دریافتی‌اش می‌توانست فسخ کند؟ کلا باشگاه استقلال و رشید مظاهری چه بود و چطور او که قرار بود در تیم بماند در نهایت فسخ کرد؟

ایشان بیش از همه بازیکنان دریافتی داشت و وکیل او عوام‌فریبی کرد و مصاحبه‌اش در شان ایشان و باشگاه استقلال نبود. من یک چیز را روشن بگویم؛ کسی که عوام‌فریبی می‌کند و لباس ناصر حجازی را می‌پوشد باید حداقل کمی از اخلاق و روحیات این بزرگ‌مرد را داشه باشد. ایشان به خاطر شهرت به استقلال آمد و تعصبی به استقلال نداشت. وکیلش هم اصلا مدرک وکالت ندارد! آقای یونسی در جلسه کمیته انضباطی از او خواستند مدرکش را نشان دهد که اول گفت در ماشین است و بعد گفت یادم رفته بیاورم که آقای یونسی گفت شما اصلا نمی‌توانید در جلسه حضور پیدا کنید و او را از جلسه بیرون کردند. به خاطر بحث حضور در مسابقات آسیایی تمام پرونده‌های انضباطی رشید مظاهری تا پس از بازی با الهلال تعلیق شد ولی او بیرون آمد و علیه باشگاه مصاحبه کرد. او گفته بود با آقای مددی پشت یک میز نمی‌نشینم ولی زیر حرفش زد و دو روز بعد مصاحبه کرد گفت آقای مددی جواب تماش من را نمی‌دهد. مگر آقای مددی موظف است جواب تماس همه را بدهد؟ کما این‌که این کار را می‌کند. مگر باشگاه سرپرست و کادر فنی و معاون ندارد؟ در باشگاه هم روی تمام بازیکنان باز است. آقای مظاهری چرا عوام‌فریبی می‌کنی و به مردم دروغ می‌گویی؟ چرا لباس آقای حجازی را می‌پوشی و تیمت را می‌فروشی؟ آن پسربچه کتک خورد ولی تیمش را نفروخت اما شما به خاطر پول استقلال را فروختی و بهتر است صحبت نکنی. شما به مربی‌ات آقای عزیزیان فحاشی کردی. چی شده که شما انقدر وقیح شده‌ای؟ الآن هم می‌خواهی فسخ کنی خب اگر می‌توانی برو و فسخ کن. از ایشان و وکیلش شکایت شده و باید درباره این موضوع تصمیم قاطع گرفته شود. چنین بازیکنانی اصلا نباید وارد باشگاه استقلال شوند.

*مشکل مرادمند و دانشگر حل شده است؟ فصل بعد در استقلال هستند؟

بله. هر دو نفر امارات هستند.

*آقای مجیدی هفته گذشته مصاحبه تندی انجام دادند و از عملکرد مدیریت باشگاه ناراضی بودند. مشکلات بین مدیریت و فرهاد مجیدی حل شده است؟

تمام این مشکلات میراث آقای سعادتمند و هیات مدیره قبلی است. الآن شما قرارداد محمد نادری را ببینید. گفته بودند قراردادش سه ساله است ولی مشخص شد یک ساله است. نمی‌دانم آقای عبدیان دنبال چیست. آقای عبدیان شما برو به کارخانه‌ات برس. به فوتبال چه کار داری؟ یک دوره عضو هیات امنای آکادمی بودی و آقای سعادتمند شما را عضور هیات مدیره کرد و حالا حضور نداری. چرا انقدر راحت دروغ می‌گویی؟ مگر نگفتی 7-8 بار به مکه رفته‌ای؟ کسی که به مکه رفته انقدر راحت دروغ می‌گوید؟ شما به همراه حجت نظری، اسماعیل خلیل‌زاده و دیگر اعضای هیات مدیره قبلی به من تهمت زدی که پول گرفته‌ام. خب چرا نتوانستی ثابت کنی؟ چرا انقدر راحت دروغ می‌گویی و در این وضعیت باشگاه استقلال چه نیازی است که دروغ بگویی قرارداد نادری سه ساله بوده است؟ انقدر هول شدی که قرارداد او را در کارخانه امضا کردی. این بازیکن از دست شما شاکی و ناراحت بود و این بازیکن بااخلاق و فنی را فراری دادی.

فریادشیران: اسماعیلی جایی در استقلال ندارد/نادری را فراری دادند!

*در فضای مجازی صحبت‌هایی مطرح شده که مدیریت باشگاه به دنبال جانشین برای فرهاد مجیدی است و در صورت شکست مقابل الهلال تغییراتی انجام خواهد شد. آیا مدیریت باشگاه صرف نظر از نتیجه بازی با الهلال پشت فرهاد مجیدی خواهد بود؟

تمام حمایت‌ها از فرهاد مجیدی انجام شده و او با قدرت به کارش ادامه می‌دهد و کادرش هم تکمیل شده است. این‌ها حاشی است که هر لحظه به باشگاه استقلال انرژی منفی می‌دهد. همین باعث می‌شود باشگاه زیر سوال برود و خواهش می‌کنم انقدر به تیم و بازیکنان و کادر فنی حاشیه وارد نشود و بگذارند کارشان را کنند. همه پشت آقای مجیدی هستند و هیچ نگرانی وجود ندارد.

*اسپانسر برای فصل جدید مبلغی پرداخت کرده است؟

ما اسپانسر خیلی خوبی داریم و آقای میری و های‌وب بیشتر از تعهدات خود پرداختی داشته‌اند و هیچ مشکلی از این بابت نداریم. ایشان حتی برای اسپانسر شدن همراه اول هم به ما کمک کردند.

*مبلغ فروش مهدی قایدی چقدر است؟

این را هم به زودی از طریق رسانه رسمی باشگاه اعلام خواهیم کرد.

*صحبت پایانی؟

خواهش من این است که به تیم آرامش دهیم. این تجمعات و رفت و آمدها مقابل باشگاه انرژی منفی است. این پیج‌های هواداری فیک یکی از عوامل تخریب باشگاه است. از 2-3 روز قبل که شماره ما پخش شده زندگی ما مختل شده است. اگر باشگاه و بازیکنان و کادر فنی را دوست دارند این کارها را نکنند. باشگاه برای هواداران است و ما همیشه اینجا نیستیم. آمده‌ایم به کمک هیات مدیره و آقای مددی ساختار خوبی درست کنیم و کاری کنیم دیگر پنجره نقل و انتقالات باشگاه بسته نشود. رشیده بازیکن‌سالاری خشک خواهد شد و این اتفاق تا حدودی رخ داده و دنبال ایجاد ساختار خوب و اصلاخات اساسی هستیم تا اشتباهات مدیران قبلی تکرار نشود. اسپانسر خوبی داریم و مشکلات حل خواهد شد. هواداران دعا کنند ما این بازی حساس را ببریم و انشالله بتوانیم به قهرمانی آسیا برسیم.

فریادشیران: اسماعیلی جایی در استقلال ندارد/نادری را فراری دادند!

بیشتر بخوانید:

اتهامات سنگین علیه رونالدو و تقابل با رسانه‌های انگلیسی

واکنش خنده‌دار قایدی به گاف تلویزیون قطر/عکس

جنجالی‌ترین صحنه تاریخ جام جهانی/عکس

258 41

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی