اولین ویدئو از لحظه آتش سوزی در داخل هواپیمای مسافری ژاپن ایرلاین

یک فروند هواپیمای خطوط هوایی ژاپن روز سه شنبه پس از فرود در فرودگاه هاندا در آتش سوخت.

مقامات به شبکه تلویزیونی ژاپنی NHK گفتند که پرواز JL516 که از چیتوز، هوکایدو در حال پرواز بود، ممکن است هنگام فرود با هواپیمای گارد ساحلی ژاپن برخورد کرده باشد. هواپیما حدود ساعت 5:47 بعد از ظهر به زمین نشست. زمان محلی.

به گزارش ساناپرس به نقل از سی ان ان یک هواپیمای خطوط هوایی ژاپن که صدها مسافر را حمل می کرد روز سه شنبه پس از فرود در فرودگاه هاندا توکیو پس از برخورد با هواپیمای درگیر در امدادرسانی در زلزله، آتش گرفت.

به گفته این شرکت هواپیمایی، همه خدمه و مسافران، از جمله هشت کودک زیر دو سال، در پرواز 516 JAL به سلامت از هواپیمای مسافربری خارج شدند، اما پنج نفر از شش نفر در هواپیمای دیگر کشته شدند.

این هواپیما پس از پرواز به Haneda از شهر ساپورو در شمال ژاپن در ساعت 5:47 بعد از ظهر به وقت محلی (3:47 بامداد به وقت شرقی) مشتعل شد.

به گفته شبکه تلویزیونی عمومی ژاپن NHK، پنج نفر از خدمه هواپیمای دوم جان خود را از دست دادند که گمان می رود یک هواپیمای De Havilland Canada DHC-8 باشد که توسط گارد ساحلی ژاپن (JCG) اداره می شد. گفته می شود که وضعیت کاپیتان هواپیما وخیم است.

یکی از نمایندگان این شرکت هواپیمایی به سی ان ان گفت که JAL در حال بررسی جزئیات و علت آتش سوزی هواپیما است.

فیلم‌های ویدئویی نشان می‌دهند که جت مسافربری در حین حرکت به سمت پایین باند، توسط یک گلوله آتش‌سوزی بزرگ می‌خورد. سپس هواپیما در حالت سکون دیده شد و افرادی که از سرسره های اضطراری برای فرار از جهنم استفاده می کردند، در حالی که آتش نشانان تلاش می کردند با شعله های آتش فزاینده مبارزه کنند.

 

اخبارجهانحوادث
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی