واکسیناسیون دانشجویان خوابگاهی شریف از ۲۰ شهریور آغاز می شود

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف،  بنا به اطلاعیه مدیریت امور دانشجویی این دانشگاه در سامانه “شاخص”، دانشجویان ساکن خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی شریف می‌توانند از روز ۲۰ شهریورماه طبق زمان‌بندی اعلام شده، برای دریافت دز اول واکسن (سینوفارم) اقدام کنند.  

 براساس این اطلاعیه، زمان شروع واکسیناسیون ساعت ۹ صبح شنبه، ۲۰ شهریور است البته با توجه به عدم قطعیت در زمان توزیع واکسن‌ها در شهر تهران، ممکن است این زمان تغییر کند.

در ادامه  این اطلاعیه آمده است: واکسیناسیون در طبقه همکف اداره امور تغذیه (سلف دانشجویی البرز) انجام می شود و ورود از درب غربی سالن البرز و خروج از درب جنوبی این سالن خواهد بود.

به گزارش ایرنا، دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته (16 شهریور)  پس از حضور در یکی از کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: یکی از دغدغه‌های ما بعد از شیوع کرونا مسأله آموزش در کشور بود. این در حالی است که کرونا به نظام آموزشی صدمه زیادی وارد کرده است.
وی با یادآوری واردات مقادیر زیادی واکسن از آمادگی این وزارتخانه برای تزریق واکسن کرونا به دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها خبر داد.

وزیر بهداشت ادامه داد: کلاس‌های دانشگاه‌ها از اواسط مهر بازگشایی می‌شود.
وی افزود: باید هرچه سریع‌تر آموزش در دانشگاه‌ها آغاز شود این در حالی است که مقادیر زیادی واکسن وارد کشور شده و آمادگی تزریق واکسن به دانشجویان و خانواده‌های آنان را داریم این در حالی است که واکسن تأثیر بسیار بالایی در مقابله با ویروس کرونا دارد.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی