زالی: تزریق واکسن کرونا به دانشجویان براساس شیوه نامه انجام می شود

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا، دکتر علیرضا زالی روز چهارشنبه در مراسم راه اندازی مرکز جدید تجمیعی واکسیناسیون کرونا، واقع در دانشکده بهداشت و ایمنی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: استادان دانشگاه از جمله شهید بهشتی با توجه به سند ملی واکسیناسیون، در مقابل بیماری کرونا واکسینه شدند.

وی به راه اندازی مرکز جدید تجمیعی واکسیناسیون کرونا در دانشکده بهداشت و ایمنی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اشاره و خاطرنشان کرد: این مرکز یک صد و ششمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در شهر تهران و یک صد و سی و دومین مرکز واکسیناسیون در استان تهران است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ادامه داد: این مرکز در بخش جنوبی این دانشگاه برای رفع نیازهای شهروندان این منطقه راه اندازی شده است تا ضمن کاهش ازدحام مردم از نگرانی آنان در زمینه تزریق واکسن بکاهد.

زالی با یادآوری اینکه این مرکز تحت پوشش مرکز بهداشت شمیرانات است، اظهار داشت: این مرکز دهمین مرکز واکسیناسیون در حوزه بهداشت شمیرانات در موضوع واکسناسیون است.

وی تصریح کرد: اعضای کانون های دانشجویی سازمان جوانان هلال احمر، فرایند اصلی این مرکز واکسیناسیون را انجام می دهند.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران با تاکید بر اینکه هر کجا از مشارکت مردمی بهره بردیم، توفیقات بیشتری حاصل شد، گفت: در سایر مراکز هم از توان سایر مجموعه ها از جمله بسیج، شهرداری و اموزش و پرورش استفاده می شود.

به گزارش ایرنا، دکتر بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته (16 شهریور)  پس از حضور در یکی از کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: یکی از دغدغه‌های ما بعد از شیوع کرونا مسأله آموزش در کشور بود. این در حالی است که کرونا به نظام آموزشی صدمه زیادی وارد کرده است.
وی با یادآوری واردات مقادیر زیادی واکسن از آمادگی این وزارتخانه برای تزریق واکسن کرونا به دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها خبر داد.

وزیر بهداشت ادامه داد: کلاس‌های دانشگاه‌ها از اواسط مهر بازگشایی می‌شود.
 

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی