ثبت نام ۸۵ درصد دانش‌آموزان لرستانی برای سال‌تحصیلی جدید انجام شد

به گزارش ایرنا سید عیسی سهرابی روز سه‌شنبه به رسانه ها اعلام کرد: بازگشایی مدارس لرستان همزمان با سراسر کشور مهر ماه امسال خواهد بود و نحوه آموزش بستگی به شرایطی دارد که باید در سطح کشور و استان فراهم شود.

وی افزود: کارگروهی توسط آموزش و پرورش و با محوریت دانشگاه علوم پزشکی لرستان در راستای نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی به منظور بازگشایی مدارس تشکیل و کارگروه دیگری با همکاری دستگاه تعلیم و تربیت، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدا و سیما در راستای اقدامات فرهنگی و اقناع‌سازی جامعه فعال شده است.

وی با بیان اینکه ستاد ملی کرونا باید اجازه بازگشایی مدارس را به آموزش و پرورش دهد ادامه داد: فعالیت های آموزش و پرورش در قالب اقدامات درون سازمانی، پروژه مهر و هفت کمیته زیر گروه این ستاد به منظور بازگشایی مدارس آغاز شده است.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان در خصوص وضعیت نیروی انسانی این اداره کل بیان کرد: ساماندهی نیروی انسانی یکی از برنامه‌های مهم دستگاه تعلیم و تربیت در استان برای بازگشایی مدارس است که در لرستان به واسطه تعداد زیاد مشمولان قانون تعیین تکلیف، یکهزار و ۸۰۰ نفر از مرحله اول و ۹۰۰ نفر از مرحله چهارم این قانون مصوب مجلس شورای اسلامی در انتظار بکارگیری هستند.

وی با بیان اینکه با مازاد نیروی انسانی مواجه هستیم گفت: در این راستا تدابیری اندیشیده شده از جمله اینکه خروج نیروها از استان آزاد و ورود کارکنان جدید به لرستان بسیار سختگیرانه است.

۳۶۰ هزار دانش آموز در حدود پنج هزار و ۳۰۰ آموزشگاه لرستان تحصیل می کنند.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی