مشاهده لیست قیمت انواع مبل و لوازم چوبی در ایمالز

لیست قیمت انواع مبل‌ و لوازم چوبی

مبل‌ها و لوازم چوبی در انواع طرح‌ها و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند. این موضوع نشان می‌دهد که میزان تقاضا برای چنین وسایلی هر روز در حال بیشتر شدن است و تولیدکنندگان مختلفی وارد بازار رقابتی می‌شوند و سعی می‌کنند که محصولات برتری را ارائه دهند.

 مبل‌ها و وسیله‌های چوبی از قیمت‌های مختلفی برخوردار هستند برای اینکه هر کسی با هر سلیقه‌ای و هر بودجه‌ای بتواند نسبت به خرید آن‌ها اقدام کند. در ادامه مهم‌ترین و محبوب‌ترین مبل‌ها و وسیله‌های چوبی را به شما معرفی می‌کنیم و قیمت آن‌ها را نیز ارائه می‌دهیم تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید.

قیمت مبل تختخواب‌شو

یکی از نوآوری‌های بسیار مفیدی که در صنعت مبل‌سازی دنیا صورت گرفته است به ساخت انواع مختلفی از مبل‌های تختخواب‌شو باز می‌گردد. طرفداران این نوع از مبل‌ها هر روز در حال افزایش هستند. افراد می‌توانند از این مبل‌ها هم به عنوان مبل راحتی و هم به عنوان تختخواب استفاده کنند. مبل‌ تختخواب ‌شو به دلیل یک نفره یا چند نفره بودن از قیمت‌های مختلفی برخوردار هستند.

قیمت فروش کاناپه بادی تخت شو مدل Intex 68565 از ۶۵۰,۰۰۰ تا ۸۹۵,۰۰۰ تومان متغیر است که به عنوان ارزان‌ترین مبل تختخواب‌شو محسوب می‌شود. بیشترین قیمت مربوط به مبل تختخواب‌شو دو نفره ایکیا مدل FLOTTEBO است با قیمت ۳۶,۵۵۶,۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

قیمت مبل راحتی

از مبل‌های راحتی بیشتر در منازل استفاده می‌شود. از این رو تولیدکنندگان همواره راحتی و زیبایی را در ساخت این نوع از مبل‌ها مورد توجه قرار می‌دهند. بسته به اینکه مبل راحتی مورد نظر شما چند نفره است و می‌خواهید جنس روکش آن چه باشد، قیمت مبل راحتی نهایی تمام شده برای شما متفاوت خواهد بود.

ارزان‌ترین مبل راحتی موجود در بازار پاف‌ها هستند. مبل پاف پرووال مدل P3-054 با قیمت ۲۹۵,۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد. در دسته گران‌ترین مبل‌های راحتی می‌توانیم به سرویس مبلمان نئوکلاسیک مدل صدفی هیواهوم اشاره کنیم که قیمت آن ۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان است.

قیمت میز جلو مبلی

در بررسی لیست قیمت انواع مبل و لوازم چوبی باید به قیمت میز جلو مبلی نیز توجه کنید. میزهای جلو مبلی به غیر از زیباتر نشان دادن دکوراسیون داخلی، بسیار کاربردی نیز هستند. می‌توانید روی آن وسایل مختلفی از جمله نوشیدنی یا گوشی موبایل را قرار دهید. مدل‌ها و طرح‌های مختلفی از میزهای جلو مبلی ساخته شده‌اند که بسته به نوع مبل‌تان می‌توانید آن‌ها را در ابعاد، رنگ‌ها و کاربری‌های مختلف سفارش دهید.

ارزان‌ترین این میزها مربوط به میز کنار مبلی مدل رو دسته سایز 20 است که با قیمت ۴۴,۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد. می‌توانید آن را روی دسته مبل خود قرار دهید. این نوع از میزهای جلو مبلی جای کمی را اشغال می‌کنند. گران‌ترین این میزها مربوط به میز جلو مبل کلاسیک مدل روزونی است که می‌توانید آن را با قیمت ۴۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان خریداری کنید. این میز به دلیل بزرگی و استفاده از چوب مخصوص، ماندگاری بالایی دارد.

مشاهده لیست قیمت انواع مبل و لوازم چوبی در ایمالز

قیمت میز تلویزیون

در بررسی لیست قیمت انواع مبل و لوازم چوبی نباید از قیمت میز تلویزیون غافل شویم. باید بدانید که این میزهای تلویزیون با توجه به سایزهای مختلف تلویزیون‌ها در ابعاد مختلفی تولید می‌شوند. انواع مختلف آن‌ها به شکل چوبی و فلزی وجود دارند که این مهم روی قیمت آن‌ها تأثیر مستقیمی می‌گذارد و این یعنی مدل‌های چوبی همواره قیمت بیشتری دارند.

میز تلویزیون آیلکس مدل LOTUS-WHBR-180 به عنوان ارزان‌ترین میز تلویزیون با قیمت 1,800,000 تومان به فروش می‌رسد. در مقابل آن میز تلویزیون کلاسیک مدل باپوک هیواهوم (صنایع چوبی راش) است که می‌توانید این میز را با قیمت 22,500,000 تومان خریداری کنید.

مشاهده لیست قیمت انواع مبل و لوازم چوبی در ایمالز

قیمت تخت دو نفره

تحت‌های مختلفی در بازار وجود دارند که می‌توان آن‌ها را با جنس‌های مختلف، رنگ‌های متنوع و طرح‌های گوناگون خریداری کنید. تخت‌های دو نفره نیز در ابعاد و اندازه‌های مختلفی در بازار وجود دارند که برای هر سلیقه با هر بودجه‌ای این تخت‌ها موجود هستند و می‌توانید آن‌ها را سفارش دهید.

ارزان‌ترین تخت خواب دو نفره برای کسانی که می‌خواهند بودجه کمی برای این موضوع در نظر بگیرند، تختخواب دونفره کد V94 است که با قیمت 1,300,000 تومان به فروش می‌رسد. کسانی که می‌خواهند تخت‌خوابشان هم تخت باشد و هم گزینه‌هایی چون ماساژور، کتابخانه، گرمکن، سیستم صوتی و میز برای لپ‌تاپ داشته باشد می‌توانند تختخواب آپشنال مدل ایسلند 200 در 120 انتخاب کنند. این تخت با قیمت 64,300,000 تومان به فروش می‌رسد.

سخن پایانی

برای خرید مبل‌ها و لوازم چوبی باید به خاطر داشته باشید که مهم‌ترین موضوع این است که در مورد محصول مورد نظر خود تحقیقات زیادی انجام دهید و در نهایت کالایی را بخرید که با بودجه و سلیقه شما مطابقت داشته باشد.

 وقتی بدانید که چه سلیقه‌ای دارید و بودجه مورد نظرتان چقدر است، در بین تنوع بی حد و اندازه کالاها سردرگم نمی‌شوید و خریدی هدفمند را تجربه خواهید کرد. امیدواریم که این مقاله برایتان مفید واقع شده باشد. در انتها نیز خوشحال می‌شویم نظرات خود را در مورد لیست قیمت انواع مبل و لوازم چوبی که ارائه دادیم با ما به اشتراک بگذارید.

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی