هشدار ایران به آمریکا درباره حمایت از اسرائیل

به گزارش ساناپرس، هشدار ایران به آمریکا درباره حمایت از اسرائیل
امیر سعید ایروانی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل با بیان اینکه اسرائیل بدون حمایت بی قید و شرط آمریکا قدرت تجاوز ندارد، به دولت جو بایدن هشدار داد.
به نقل از ایرنا،امیر سعید ایروانی گفت: با طولانی شدن جنگ غزه، هزینه این حمایت برای آمریکا بصورت تصاعدی رو به افزایش است. یا آمریکا باید این حمایت را مشروط و محدود کند و یا قربانی جاه طلبی حاکمان اسرائیل شود.

ارشدترین دیپلمات جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با نشریه آمریکایی نیوزویک با هشدار درباره حمایت دولت جو بایدن از کابینه رژیم اسرائیل افزود: اسرائیل برای آمریکا بسیار پرهزینه شده است؛ هزینه مادی سیاسی و بالاتر از همه، اخلاقی و اعتباری در افکار عمومی جهان. در چنین شرایطی نه منافع آمریکا ایجاب می کند و نه توان اسرائیل برای اینکه به سراغ جنگ جدیدی برود. نتانیاهو حیات سیاسی خود را در ادامه جنگ غزه می بیند و بایدن انتخاب مجدد خود را در پایان دادن به جنگ غزه. این تعارض منافع با طولانی شدن جنگ قابل مدیریت نخواهد بود.

وی در بخش دیگری از این مصاحبه تصریح کرد: اصرار ایران بر آتش بس فوری و پایدار به معنای پایان دادن به بمباران‌ها و کشتار غیر نظامیان در غزه است. جنگ مقاومت و اسرائیل تا پایان اشغالگری ادامه خواهد داشت اما عرصه این جنگ نباید به غیر نظامیان کشیده شود.

اخبارسیاسی
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی