یادگیری زبان انگلیسی با کلاس خصوصی چقدر زمان می‌برد؟

یکی از موضوعاتی که زبان آموزان در زمان یادگیری زبان انگلیسی به آن توجه دارند مدت زمانی است که باید صرف نمایند تا زبان انگلیسی را یاد بگیرند.

با شرکت در کلاس های خصوصی زبان انگلیسی مدت زمان کمتری را باید صرف نمایید تا زبان انگلیسی را یاد بگیرید اما این موضوع به عوامل مختلفی بستگی دارد که باید به صورت جزئی بررسی شوند.

در این مطلب می خواهیم به این موضوع بپردازیم و ببینم چقدر زمان می برد تا با کلاس خصوصی زبان انگلیسی را یاد بگیریم.

سطح زبان تان چیست؟

برای یادگیری زبان باید ابتدا مشخص شود که سطح زبانی تان چیست. اینکه شما یک زبان آموز با سطح زبانی مبتدی هستید با کسی که آشنایی نسبتا خوبی با زبان انگلیسی دارد و در سطحی متوسط است مدت زمان یادگیری زبان برای تان فرق خواهد کرد.

پس ابتدا باید تعیین سطح شوید و سپس به تخمین مدت زمان یادگیری بپردازید.

تا چه سطحی نیاز به یادگیری زبان انگلیسی دارید؟

بعد از اینکه سطح زبانی تان را مشخص کردید باید سطح زبانی که مدنظرتان است که می خواهید زبان انگلیسی را تا آن سطح یاد بگیرید را معین کنید.

برای یادگیری زبان انگلیسی و رسیدن به سطوح مختلف باید مدت زمان متفاوتی را برای شرکت در کلاس و همچنین مطالعه صرف نمایید در نتیجه این موضوع بسیار مهم می باشد برای اینکه مدت زمان یادگیری زبان تان را تخمین بزنید.

با چه برنامه کلاسی می خواهید به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید؟

کلاس های خصوصی زبان انگلیسی برخلاف کلاس های گروهی به صورت شخصی سازی شده و براساس شرایط زبان آموز برگزار می شوند این موضوع برای زبان آموزان مختلف متفاوت می باشد در نتیجه زمانی که مشخص شود شما با چه برنامه کلاسی می خواهید به یادگیری زبان بپردازید مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی برای تان معین می شود.

مثلا اینکه می خواهید ۲ روز در هفته در کلاس شرکت کنید و یا ۴ یا ۵ روز در هفته که تفاوت زیادی را در زمان یادگیری بوجود خواهد آورد.

آیا با کلاس خصوصی زمان یادگیری کوتاه تر می شود؟

جواب این سوال به صورت کلی هم بله است هم خیر. به این نکته باید توجه شود که شما با شرکت در کلاس خصوصی زبان انگلیسی تایم یادگیری زبان انگلیسی را در کل کاهش خواهید داد مثلا از یک سال به ۶ ماه اما براساس استاندارد های کلی که برای اکثر زبان آموزان صدق می کند باید یک زمان مشخصی را به مطالعه و یادگیری بپردازید. از این رو شما باید بتوانید این مدت زمان را در ۶ ماه ثبت نمایید.

تصور کنید فردی که می تواند یکسال برای یادگیری زبان وقت صرف نماید براساس استاندارد های موجود باید روزی ۲ ساعت مطالعه زبانی داشته باشد در نتیجه فردی که باید همان کار را در شش ماه انجام دهد باید روزانه ۴ ساعت به مطالعه زبان بپردازد در نتیجه این موضوع در مدت زمان یادگیری شما تفاوت ایجاد خواهد کرد که اگر رعایت نشود ممکن است شما به آن نتیجه دلخواه تان نرسید.

هدف تان از یادگیری زبان انگلیسی در مدت زمان یادگیری موثر است؟

شما می توانید زبان انگلیسی را برای اهداف مختلف یاد بگیرید که بر این اساس کلاس ها و کتاب های مختلفی تالیف شده اند.

در نتیجه هدف از یادگیری زبان انگلیسی به صورت جدی بر مدت زمان یادگیری شما تاثیر به سزایی خواهد داشت و این موضوع می تواند برای افراد مختلف متغیر باشد.

معمولا افرادی که می خواهند زبان را به صورت کامل و آکادمیک یاد بگیرند و به دنبال دریافت مدرک زبان همچون آیلتس یا تافل هستند باید مدت زمان بیشتری را صرف یادگیری نمایند.

آیا سن در مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی تاثیرگذار است؟

هر چند که یادگیری زبان انگلیسی در هر سنی ممکن است اما یادگیری در سنین پایین به دلیل داشتن دغدغه های کمتر و زمان بیشتر برای مطالعه می تواند به شما کمک کند تا زمان کمتری را صرف کنید و زبان انگلیسی را راحت تر یاد بگیرید.

مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی با کلاس خصوصی موسسه زبان دهخدا

موسسه زبان دهخدا به صورت حضوری و آنلاین برای تمامی سطوح و سنین مختلف تدریس خصوصی زبان انگلیسی را با اساتید مجرب برگزار می کند.

این کلاس ها به صورت مدون برنامه ریزی شده اند تا شما بتوانید در مدت زمان مناسبی زبان انگلیسی را براساس هدف تان فرابگیرید.

مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی در دوره های بزرگسالان به صورت خصوصی از سطح پایه تا متوسط که شامل ۴ کتاب می باشد در بازه زمانی تقریبا یک سال تا ۶ ماه می تواند به طول انجام که براساس تعداد جلسات در هر هفته متغیر است.

شما ابتدا باید به صورت دقیق تعیین سطح شوید و سپس با دریافت مشاوره و بررسی شرایط تان با یک برنامه درست و دقیق شروع به یادگیری زبان انگلیسی نمایید.

توجه کنید هر چه بیشتر بخواهید مدت زمان یادگیری را کاهش دهید باید بیشتر بر زمان مطالعه روزانه تان بیفزایید تا بتوانید نتیجه دلخواه تان را بدست آورید.

انتهای رپورتاژ آگهی/

آموزشکسب و کار
رپورتاژ
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی