زمان بازگشت وحید امیری مشخص شد

به گزارش ساناپرس، زمان بازگشت وحید امیری مشخص شد
تصور می‌شد وحید امیری تا قبل از دربی 23 آذرماه آماده خواهد شد و به ترکیب پرسپولیس باز خواهد گشت تا بخشی از مشکلات این تیم را حل کند اما ظاهرا قرار نیست تا یک ماه و نیم آینده هم او را در زمن ببینیم.
وحید امیری که بعد از یک مصدومیت سخت همسترینگ بعد از حدود چهل روز دوری از میدان در بازی برگشت با استقلال تاجیکستان به زمین رفت تا در دیدارهای مهم باقیمانده لیگ قهرمانان و لیگ برتر تیمش را یاری کند، بعد از تنها حدود ده دقیقه بازی دوباره مصدوم شد و شرایط سختی را تجربه کرد.

بعد از فروکش کردن انتقادها نسبت به کادر پزشکی و کادر فنی پرسپولیس که چرا به این بازیکن روی زمین چمن مصنوعی بازی دادید و بازگشتش در آن شرایط رقم خورد، امیری در مصاحبه‌ای اعلام کرد خودش مقصر بوده چرا که برای بازگشت عجله کرده است و دیگر این اشتباه را تکرار نخواهد کرد.

با این وجود حدود یک ماه بعد از مصدومیت مجدد او ،حضور وحید امیری در تمرینات اخیر پرسپولیس و البته با توجه به روند درمانش به نظر می‌رسید این بازیکن موثر و مهم سرخ‌ها برای بازی با هوادار به فهرست تیمش باز خواهد گشت و بعد از حضور در دقایق کوتاهی از این بازی و بازگشت به شرایط مسابقه برای دربی پنجشنه بعد آماده خواهد شد اما ظاهرا قرار نیست به این زودی‌ها او را در ترکیب پرسپولیس ببینیم.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی