بهترین وکیل پایه یک دادگستری برای مشاوره حقوقی را از تهران مدافع انتخاب کنید

وقتی سری به دادگاه‌ها، دفاتر و مجموعه‌های وکالت می‎زنید، می‌بینید که بیشترین پرونده‌ها مربوط به مسائلی در حوزه خانواده، املاک و … است. زیرا مردم در این زمینه‌ها اطلاعات حقوقی و قانونی بالایی ندارند و همین مشکل ندانستن و بی اطلاع بودن از قوانین کشور می‌تواند پس از اقدام به یک معامله و یا ازدواج و .. آن‌ها را با مشکل مواجه نماید، در حالی که بهره‌مند شدن از یک مشاوره حقوقی به عنوان مثال می‌تواند در زمینه ازدواج یا طلاق به خصوص طلاق توافقی راه را برای شما هموارتر نماید. ما در این مطلب قصد داریم درباره کمک گرفتن از یک وکیل پایه یک دادگستری که به عنوان وکیل خانواده و یا وکیل ملکی می‌تواند در این دو حوزه به شما کمک نماید، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

وکیل پایه یک دادگستری چه فردی است؟

بسیاری از افرادی که علاقمند به کار وکالت هستند باید بدانند که برای این امر مسیر سختی را در پیش دارند و تبدیل شدن به یک وکیل دادگستری پایه یک هدفی نیست که بتوان یک شبه و به راحتی به آن دست یافت. تمامی افرادی که امروز در جایگاه وکیل پایه یک دادگستری به امر دفاع و یا دادن مشاوره حقوقی مشغولند لازم است پس از قبول شدن در رشته حقوق و کسب مدرک کارشناسی و یا کارشناسی ارشد در این رشته، دوره کارآموزی در این رشته را بگذرانند و بتوانند با شرکت در آزمون کانون وکلا که آزمون پر رقابت و بسیار سختی به شمار می‌آید و طی دو آزمون کتبی و شفاهی برگزار می‌شود، نمره قابل قبولی را دریافت نمایند و پس از حضور در مراسم تحلیف و خوردن سوگند به کسب پروانه وکالت نائل شده و به عنوان وکیل دادگستری و یا وکیل پایه یک دادگستری شناخته شوند. امر دادخواهی کار بسیار سخت و البته بسیار خداپسندانه‌ای است که با پیچ و خم‌های بسیاری روبروست و وکیلی می‌تواند چالش‌های پیش رو را پشت سر بگذارد که با قوانین هر حوزه که در قانون اساسی ما وضع شده است به طور کامل آشنا بوده و بر آن‌ها تسلط داشته باشد.

آیا یک وکیل دادگستری می‌تواند در همه زمینه‌ها به شما مشاوره حقوقی بدهد؟

رشته حقوق شاخه‌ها و گرایش‌های مختلفی دارد که فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی می‌توانند در مقطع کارشناسی ارشد یکی از این گرایش‌ها را انتخاب کرده و تخصص خود را در آن رشته دریافت نمایند. پس از آن هر وکیلی می‌تواند در حوزه‌ای که در آن تخصص پیدا کرده است پرونده قبول نماید به همین دلیل بهتر است اگر به مشکل خانوادگی در زمینه طلاق برخورده‌اید از یک وکیل خانواده مشاوره حقوقی و کمک بگیرید و یا برای پرونده‌هایی که در زمینه املاک برایتان پیش آمده به یک وکیل ملکی خبره و آگاه مراجعه نمایید.

وکیل خانواده در چه حوزه‌ای مهارت دارد؟

خانواده همیشه از اهمیت بالایی برخوردار بوده و به عنوان یکی از عناصر مهم تشکیل جامعه به شمار می‌آید. بنابراین یک خانواده خوب می‌تواند یک جامعه خوب بسازد. به همین منظور چنانچه قصد ازدواج دارید بهتر است برای حفظ بنیان یک خانواده از همین ابتدا و پیش از زمان عقد با یک جلسه مشاوره حقوقی نزد یک وکیل خانواده از حقوقی که می‌توانید در این امر داشته باشید و یا به طرف مقابل بدهید، مطلع شوید، به این ترتیب چنانچه مشکلی در روابط زناشویی و خانوادگی شما پیش آید و خدای نکرده مسئله طلاق روی دهد، شما از حقوق خود در این زمینه آگاه بوده‌ و می‌توانید با گرفتن حق خود و یا بخشیدن آن به ازدواج و نکاح خود خاتمه دهید. یک وکیل خانواده مجرب در شرایطی در این تخصص خبره می‌شود که بتواند تعداد پرونده‌های بسیاری را در موارد مختلفی همچون طلاق، طلاق توافقی، مهریه، نفقه و یا حضانت فرزند به خوبی به پایان رسانیده باشد. همچنین یک وکیل خانواده آگاه تمامی مسائل شما را که با وی در میان گذاشته‌اید مانند رازی حفظ می‌کند و در زمان دفاع در دادگاه به درستی از موکل خود دفاع می‌کند. از جمله پرونده‌های گوناگون این حوزه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

بهترین وکیل پایه یک دادگستری برای مشاوره حقوقی را از تهران مدافع انتخاب کنید

  • دعوی انحلال نکاح و عقد ازدواج
  • مطالبه و اجرای مهریه
  • شروط ضمن عقد نکاح و ازدواج
  • اجازه ازدواج مجدد برای مرد
  • حضانت و ملاقات فرزندان
  • نفقه و پرداخت هزینه‌های زندگی زوجه
  • مطالبه و استرداد جهیزی

وکیل ملکی مجرب در چه زمینه‌هایی تبحر دارد؟

به قاطعیت می‌توان گفت یکی از بیشترین پرونده‌های موجود در دادگاه‌های کشور به دعاوی ملکی مربوط است که گاهی به پرونده‌های دیگری نیز ارتباط پیدا می‌کند و از پیچیدگی‌های زیادی برخوردار است. دعاوی ملکی عموما به آن دسته از دعاوی مطروحه در دادگاه‌ها اطلاق می‌شود که به اموال غیر منقول مانند املاک و مستغلات اعم از زمین و خانه و .. ارتباط داشته باشد. وکیل ملکی مجرب باید از قوانین مختلف در این حوزه اطلاعات داشته باشد. همچنین چنانچه قوانینی در این زمینه به روز رسانی شده باشند، وکیل ملکی باید از آن‌ها اطلاع داشته باشد و شما از وکیل پایه یک دادگستری ملکی زمانی می‌توانید در خصوص خرید و فروش املاک و .. مشاوره حقوقی خوبی بگیرید که تعداد پرونده‌های گوناگونی را با موفقیت به سرانجام رسانده باشد. علاوه بر این اطلاع از فنون صحبت کردن، قدرت بیان و اشراف وکیل ملکی روی پرونده، کمک می‌کند تا یک وکیل ماهر بتواند از حقوق موکل خود دفاع نماید. از جمله دعاوی مهمی که در زمینه ملکی مطرح می‌شود را در موارد زیر خلاصه کرد.

  • دعوی ابطال سند رسمی
  • دعاوی مربوط به سرقفلی و حق کسب
  • دعوی الزام به تحویل مبیع
  • دعوی خلع ید
  • دعوی رفع تصرف عدوانی و مزاحمت
  • دعاوی مربوط به فروش ملک مشاع
  • طرحی دعوی در خصوص الزام به اخذ پایان کار و همچنین اخذ سند رسمی

مواردی که ذکر کردیم تنها بخشی از دعاوی مهمی است که در زمینه املاک و مستغلات مطرح می‌شود و هر یک می‌تواند پیچیدگی‌های خاص خود را داشته باشد. به همین دلیل است که پیشنهاد می‌کنیم پیش از اقدام به هر کاری در این حوزه از مشاوره حقوقی وکیل معتبر در خصوص املاک بهره‌مند شوید تا دچار مشکلات خاصی نشوید. ما در ادامه این بخش یکی از موسسات حقوقی معتبر و با سابقه کاری طولانی به نام تهران مدافع را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید پرونده‌های حقوقی خود را در حوزه‌های مختلف به این موسسه بسپارید.

موسسه حقوقی تهران مدافع

بهترین وکیل پایه یک دادگستری برای مشاوره حقوقی را از تهران مدافع انتخاب کنید

هنگامی که به یک مشکل حقوقی برخورد می‌کنید، ممکن است حالت آشفتگی و درگیری فکری زیادی برای شما به وجود آید به طوری که نتوانید تصمیم درستی برای رفع آن اتخاذ نمایید. در این شرایط بهترین کار مراجعه به وکلای خبره در آن حوزه است تا بتوانید ضمن برخورداری از مشاوره حقوقی اصولی که به شما ارائه می‌شود، پرونده حقوقی خود را در زمینه‌های مختلف به وکیل پایه یک دادگستری کاربلد بسپارید. موسسه حقوقی تهران مدافع یکی از مجموعه‌های حقوقی در تهران است که با برخورداری از وکلای مختلف در زمینه‌های گوناگون مانند وکیل ملکی و کیفری و وکیل خانواده و .. می‌تواند پرونده‌های حقوقی شما را به سرانجام مطلوب برساند. برای برقراری ارتباط با موسسه حقوقی تهران مدافع می‌توانید سایت این مجموعه را به آدرس الکترونیکی https://tehranmodafe.com/ ببینید و یا با شماره تماس‌های این مرکز جهت گرفتن وقت مشاوره حقوقی ارتباط برقرار نمایید.

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی