مهمترین مزایای خرید اقساطی گوشی

بالا رفتن قیمت گوشی‌، طی سال‌های اخیر باعث شده است که برخی افراد به فکر خرید قسطی این محصول باشند؛ اما گاهی اوقات، سؤال پیش می‌آید که آیا این روش خرید، مقرون به صرفه است؟ در بخش‌های آتی نوشتار، تلاش می‌کنیم، شما را با مهمترین مزایای خرید اقساطی گوشی آشنا کنیم. در نهایت تصمیم با شماست که موبایل مد نظر خود را با چه روشی تهیه کنید.

مزایای خرید اقساطی گوشی

امروزه گوشی تلفن همراه، صرفاً وسیله‌ای برای برقراری تماس تلفنی نیست و به نظر می‌رسد که امکانات چندین دستگاه (مثلاً دوربین، وسیله بازی، برنامه‌های آموزشی و کاربردی) را در خود جای داده است؛ به همین دلیل، افراد در هر سن و با هر شرایطی به گوشی هوشمند نیاز دارند.

خوشبختانه بسیاری از مراکز عرضه موبایل و فروشگاه‌های اینترنتی، امکان خرید قسطی گوشی را برای مشتریان خود فراهم کرده‌اند. مزایای خرید اقساطی تا حدودی به روش خرید و شرایطی بستگی دارد که یک فروشگاه، در نظر می‌گیرد. آنچه در ادامه می‌آید، اصلی‌ترین مزایایی هستند که در مورد همه شیوه‌های خرید اقساطی، صدق می‌کنند.

خرید گوشی در کوتاه ترین زمان

هنگامی که مجبور نیستید، برای در دست گرفتن یک گوشی نو، مقدار زیادی پول پرداخت کنید، هر زمان که مدل و برند دستگاه را انتخاب نموده‌اید، می‌توانید آن را داشته باشید. به خصوص اگر برای خرید گوشی به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید. در این حالت، می توانید، سفارش خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن ثبت کنید و در اسرع وقت آن را تحویل بگیرید.

خرید گوشی بدون پرداخت کامل پول

گوشی هوشمند، علی رغم کاربردی بودن و همه مزایایی که دارد، وسیله نسبتاً گران قیمتی است. به نحوی که برخی افراد برای تهیه یک گوشی نسبتاً خوب با امکانات امروزی، مدت زمان قابل توجهی را به پس انداز پول اختصاص می‌دهند.

مهم‌ترین مزیت خرید قسطی گوشی، عدم نیاز به پرداخت کامل پول آن است. در این روش، بسته به شرایط و قوانین مرکز فروش، تنها بخشی از قیمت دستگاه را پرداخت می‌کنید؛ البته در برخی موارد خاص، امکان خرید گوشی، بدون نیاز به پیش پرداخت و به صورت تمام قسط نیز وجود دارد.

با توجه به نیاز مبرم اکثر افراد به موبایل هوشمند، در اختیار داشتن یک گوشی جدید با پرداخت هزینه اندک، بسیار لذت بخش خواهد بود. از طرفی دیگر مجبور نیستید، برای خرید تلفن همراه، حساب پس انداز خود را خالی کنید.

بالارفتن قدرت خرید گوشی

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بر حسب نیاز خود یک برند یا مدل خاص از گوشی را انتخاب کنید، اما به علت بالا بودن قیمت آن، از خرید خود صرف نظر نموده و به تلفن با مدل پایین‌تر رضایت دهید. یکی دیگر از مزایای مهم خرید قسطی گوشی، بالا رفتن قدرت خرید است.

به منظور توضیح پاراگراف بالا باید اضافه کرد، از آنجا که جهت خرید اقساطی، ناچار نیستید، به یکباره مبلغ زیادی را بپردازید، دست شما برای انتخاب گوشی، بازتر بوده و می‌توانید، محصول گران‌ قیمت‌تری را که با شرایط شما سازگاری بیشتری دارد، انتخاب کنید.

بازه زمانی طولانی برای پرداخت قسط

برخلاف خرید نقدی، در خرید اقساطی گوشی ، طی بازه زمانی مشخصی، هر بار فقط مقداری از هزینه محصول را می‌پردازید. به طور معمول، اقساط به صورت ماهانه پرداخت می‌شوند و تعداد آنها به عوامل گوناگونی وابسته است؛ اما معمولاً بازه زمانی نسبتاً طولانی مدتی در نظر گرفته می‌شود.

به عنوان توضیح بیشتر باید اضافه کرد که مبلغ پیش پرداخت و مقدار هر قسط تا حدودی به شرایط فروشگاهی که از آن خرید می‌کنید، بستگی دارد؛ البته در برخی موارد، دست مشتری، برای انتخاب مبلغ پیش قسط و بازه زمانی پرداخت قسط باز است.

آیا خرید قسطی گوشی مقرون به صرفه است؟

در صورتی که قصد خرید اقساطی گوشی تلفن همراه را داشته باشید، احتمالاً برخی افراد به شما می‌گویند که با این روش، شما متحمل هزینه اضافه خواهید شد. این سخن تا چه حد درست است؟

سخن فوق از این جنبه صحیح است که اگر شما در زمان خرید، تعداد اقساط را در مقدار هر قسط ضرب نموده و با مبلغ پیش قسط، جمع کنید، متوجه می‌شوید که از قیمت نقدی محصول، بیشتر است. در حالی که اگر نرخ تورم و قیمت گوشی را پس از پایان بازه زمانی پرداخت اقساط در نظر بگیرید، متوجه می‌شوید که نه تنها متضرر نمی‌شوید، بلکه مقداری سود می‌کنید.

در ادامه، باید اضافه کرد، برای پی بردن به این مسئله که آیا خرید قسطی گوشی، مقرون به صرفه است یا خیر، کافی است، در پایان فرآیند پرداخت اقساط، قیمت روز گوشی را با کل مبلغی که پرداخت کرده‌اید، مقایسه کنید. سوای از اینها دقت کنید که پرداخت اقساطی هزینه کالا، در طولانی مدت، مزایای زیادی دارد که قابل مقایسه با قیمت تمام شده‌ محصول نیست.

مزایای فروش اقساطی گوشی برای فروشنده

خرید و فروش اقساطی، نه تنها برای مشتریان، بلکه برای فروشندگان نیز مزایایی دارد. در فروش قسطی، کل مبلغی که فروشنده دریافت می‌کند، از قیمت فروش نقدی گوشی بیشتر است؛ اما مزیت اصلی این شیوه فروش، جلب رضایت خریداران می‌باشد.

آشنایان با تجارت می‌دانند که مشتری مداری تا چه حد بر موفقیت کسب و کار و میزان فروش محصولات تأثیر می‌گذارد. به بیان بهتر، فراهم کردن فروش اقساطی گوشی، توسط یک فروشگاه، باعث می‌شود که خریداران، آن را در زمره بهترین مراکز عرضه دستگاه موبایل قرار دهند و حتی فروشگاه را به آشنایان خود معرفی کنند.

بهترین روش خرید اقساطی گوشی

امروزه مراکز زیادی در زمینه فروش اقساطی گوشی، فعالیت می‌کنند؛ اما استفاده از سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی معتبر از هر لحاظ بهتر است؛ به عنوان مثال از سایت کوروشاپ نام می‌بریم. شرایط خرید قسطی گوشی در این سایت، بسیار آسان است و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌گیرد.

تنوع محصولات، امکان مقایسه هم زمان انواع گوشی با برندها و مدل‌های مختلف، قیمت نسبتاً ارزان گوشی‌ها، مشاوره پیش از خرید و ارسال سریع کالا از جمله مزایای خرید اقساطی و اینترنتی تلفن همراه از سایتی مانند کوروشاپ هستند. علاوه بر اینها با خرید اینترنتی از یک مرجع معتبر، دست شما در انتخاب مبلغ پیش قسط و تعداد اقساط، باز خواهد بود.

سخن پایانی

در این مقاله، سعی بر آن بود که توضیحات کاملی درباره مهمترین مزایای خرید اقساطی گوشی بیان کنیم. اصلی‌ترین مزیت انجام این کار آن است که خیلی سریع و آسان می‌توان صاحب یک گوشی تازه شد و بدون هیچ گونه فشار اقتصادی، هزینه کالا را طی اقساط طولانی مدت، پرداخت کرد. نظر شما درباره خرید قسطی گوشی چیست؟ نظرتان را با ما در میان بگذارید.

انتهای رپورتاژ آگهی/

فناوریکسب و کار
رپورتاژ
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی