آبروریزی تتلو با فریب دختران / سحر قریشی همه چیز را لو داد + تصویر

2 دیدگاه

به گزارش ساناپرس، آبروریزی تتلو با فریب دختران / سحر قریشی همه چیز را لو داد + تصویر

امیر تتلو تصویری زشت را از بدن تتو شده خود منتشر کرد که با این ترفندها دختران را عاشق خود کند.امیر تتلو خواننده آن ور آبی که این روزها بخاطر ادعای دختران زیادی اسمش بخاطر آزار و اذیت بر سر زبانها افتاده، عکسی ناجوری را از خود منتشر کرد.

به نظر می‌رسد مجموع اتفاقاتی که در این بین برای دختران نوجوان اطراف تتلو می‌افتد، با استدلال دیده شدن توسط سلبریتی مورد علاقه‌شان توجیه شود.

یعنی یک دختر نوجوان، همین که در مجموعه دختران اطراف امیر تتلو قرار بگیرد و این فرد از او نام و نشانی بداند، احتمالا برایش جذاب است. یا اینکه اگر توسط او مورد آزار واقع شود، این را یک نوع انتخاب شدن توسط سلبریتی مورد علاقه‌اش بداند و برایش مهم نباشد آنچه که به سرش می‌آید دور از شأن اوست.

نباید به این بسنده کنیم که امیر تتلو امروز خارج از مرزهای ایران است و هر کاری که انجام می‌دهد، از سوی پلیس آن کشور مورد بازخواست قرار می‌گیرد؛ بلکه باید رفتارهای او و طرفدارانش را ذیل مساله هواداری، مورد بررسی قرار دهیم و بپرسیم‌ چه می‌شود که یک نوجوان حاضر است برای رسیدن به حرمسرای تتلو مورد آزار قرار بگیرد؟

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدید

آخرین اخبار

2 دیدگاه.

  • ناشناس
    2023-11-29 00:04

    آدمای دم دستی نباید انتظار رفتار محترمانه ای که با یک ادم خونواده دار و متشخص میشه رو داشته باشن.چون اصلا ارزش ندارن و خودشون خودشونو بی ارزش کردن

  • ناشناس
    2023-11-29 00:05

    چسیدم تو این اخبار گوز

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی