ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان + نحوه ثبت‌نام و مبلغ حق بیمه تکمیلی

49 دیدگاه

به گزارش ساناپرس، ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان + نحوه ثبت‌نام و مبلغ حق بیمه تکمیلی
ثبت نام در طرح بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی آغاز شد متقاضیان می‌توانند به سایت زیر مراجعه کنند.متقاضیان ثبت نام در طرح بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، می توانند به صورت غیر حضوری به سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی مراجعه نمایند.

بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی از مهمترین تسهیلاتی است که در اختیار بازنشستگان تامین اجتماعی قرار گرفته است. سازمان تامین اجتماعی، برای آن دسته از افرادی که بازنشسته تامین اجتماعی می باشند، تسهیلاتی را فراهم نموده است تا در زمان ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، مراحل ثبت نام برای دریافت این بیمه را به صورت اینترنتی و بدون مراجعه حضوری انجام دهند که در اندیشه معاصر به تفضیل به همه این موارد پرداخته ایم.

ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، از طریق سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، انجام می شود. بیمه شدگان نیز، می توانند پس از انجام فرآیند ثبت نام، اقدام به پیگیری ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، از طریق سایت سازمان تامین اجتماعی کنند.

سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی
سازمان تامین اجتماعی، برای آن دسته از افرادی که مستمری بگیر بیمه تامین اجتماعی می باشند، تسهیلاتی را فراهم کرده است که بتوانند، با پرداخت هزینه بسیار کمی به صورت ماهانه، بیمه تکمیلی شوند. بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۲، بیمه آتیه سازان حافظ است که پوشش های خاص خودش را دارد.

تمامی بازنشستگان جدید تامین اجتماعی که قصد دارند، برای ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی اقدام کنند، می بایست که به کانون بازنشستگان استان خودشان، مراجعه کنند. حال، اگر کانون بازنشستگان استان محل سکونت آن ها، سایت داشته باشد، معمولا ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، از طریق سایت انجام می شود.

بنابراین، سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، برای همه استان ها، به صورت یکسان نیست و بدیهی است که افراد، باید مراحل ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را از طریق سایت کانون بازنشستگان بیمه تامین اجتماعی استان خودشان، پیگیری کنند.

در ادامه، نحوه ورود به سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۲ در استان تهران را ذکر می کنیم. افرادی که قصد دارند، در بیمه تکمیلی سازمان تامین اجتماعی ثبت نام کنند، حتما می بایست، در زمان ثبت نام، فرم ثبت نام بیمه تکمیلی را تکمیل نمایند. برای ورود به سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، طبق مراحل زیر پیش بروید.

ابتدا، یکی از مرورگر های خود را باز کنید و در فیلد جستجوی آن، عبارت کابتا را جستجو نمایید. حال، اولین سایتی که برای شما جستجو می شود با نام کابتا و آدرس اینترنتی www.kabta.ir، همان سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، می باشد که می بایست بر روی آن کلیک کنید، تا به آن وارد شوید.

نحوه ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی
بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۲، همان بیمه آتیه سازان حافظ، می باشد. بازنشستگان تامین اجتماعی که جدیدا بازنشسته شده اند، به مدت ۳ ماه بعد از حکم بازنشستگی تامین اجتماعی خود، فرصت دارند که درخواست خود را برای دریافت بیمه تکمیلی، ثبت نمایند. در صورتی که افراد، برای ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی اقدام کنند، می توانند به صورت ماهانه، حق بیمه خود را از روی حقوق مستمری خود بپردازند.

بدیهی است که بازنشستگان، می توانند علاوه بر خودشان، افرادی که تحت تکفل آن ها می باشند، را نیز بیمه کنند. برای این کار، لازم است که بازنشستگان، در فرم ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگی، افراد تحت تکفل خود را نیز وارد کنند و در نهایت، فرم را به سازمان ارسال کنند.

نحوه ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، بسته به کانون بازنشستگان تامین اجتماعی هر استان، متفاوت است و بدیهی است که بعضی از بازنشستگان، می توانند با ورود به سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، مراحل ثبت نام خود را انجام دهند و بعضی از بازنشستگان نیز، باید به صورت حضوری به کانون بازنشستگی خودشان، مراجعه کنند.

در نظر داشته باشید که برای ثبت نام در سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، فقط باید در زمان ثبت نام، به سایت مراجعه کنید؛ چرا که پس از گذشت زمان ثبت نام، لینک مربوط به ثبت نام از سایت برداشته می شود. در صورتی که می خواهید، در کانون بازنشستگان استان تهران، برای ثبت نام بیمه تکمیلی اقدام کنید. راهنمای ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران، به شرح زیر می باشد.

ابتدا، به سایت کابتا به نشانی www.kabta.ir وارد شوید. پس از ورود به سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران، می توانید بر روی لینک ثبت نام و انصراف از بیمه تکمیلی کلیک کنید.

در صورتی که زمان ثبت نام بیمه تکمیلی آغاز شده باشد، لینکی در سایت، قرار داده می شود که شما می توانید به وسیله آن، به بخش ثبت نام بیمه تکمیلی، وارد شوید. پس از ورود به سامانه ثبت نام، شما می بایست که اطلاعات خود و افرادی که تحت تکفل شما می باشند، را وارد کنید و در نهایت، بر روی گزینه ثبت اطلاعات کلیک نمایید.

پس از کلیک کردن بر روی گزینه ثبت اطلاعات، اطلاعات وارد شده شما در فرم ثبت نام، مجددا برای شما نمایش داده می شود که شما می بایست، این اطلاعات را با دقت بررسی کنید و در صورتی که آن ها را تایید می کنید، بر روی گزینه صحت اطلاعات را قبول دارم، کلیک کنید.

پیگیری ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی
آن دسته از افرادی که مراحل ثبت نام بیمه تکمیلی خود را چه به صورت حضوری و چه از طریق سایت ثبت نام بیمه بازنشستگان تامین اجتماعی انجام داده اند، می توانند برای پیگیری ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، به صورت غیر حضوری و آنلاین اقدام کنند.

پیگیری ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، از سایت کانون بازنشستگان کشور میسر نیست؛ چرا که بیمه تکمیلی، در نهایت، توسط سازمان بیمه تامین اجتماعی، ثبت می شود. بنابراین، لازم است که افراد، برای پیگیری ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، به سایت سازمان تامین اجتماعی، مراجعه کنند و با ورود به بخش فیش حقوقی و یا حکم حقوقی، حکم یا فیش حقوقی جدید خود را دریافت کنند. در صورتی که ثبت نام بیمه تکمیلی به درستی انجام شده باشد، قسط های مربوط به آن، در فیش حقوقی درج می شود.

در صورتی که قصد پیگیری ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را دارید، می توانید طبق مراحلی که در ادامه توضیح داده می شود، پیش بروید. لازم به ذکر است که شما تنها در صورتی می توانید فیش حقوقی خود را به صورت غیر حضوری، از سامانه بیمه تامین اجتماعی دریافت کنید، که قبلا در سایت سازمان تامین اجتماعی ثبت نام کرده باشید.

ابتدا، به سایت سازمان تامین اجتماعی کشور به نشانی tamin.ir وارد شوید. برای ورود به این سایت می بایست آدرس tamin.ir را در مرورگر اینترنتی خود جستجو نمایید.
پس از ورود به سایت tamin.ir، به میانه سایت مراجعه کنید و از طریق بخش خدمت غیر حضوری، بر روی گزینه مستمری بگیران، کلیک کنید.

از میان خدمات نشان داده شده برای مستمری بگیران، بر روی گزینه فیش حقوقی و یا حکم حقوقی کلیک کنید.حال، شما به بخش خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی، برای مستمری بگیران وارد می شوید. مجددا بر حسب نیاز خود گزینه مربوط به فیش حقوقی و یا حکم حقوقی را انتخاب کنید و بر روی آن کلیک نمایید.

سپس، بر روی گزینه مشاهده فیش حقوقی مستمری بگیران کلیک نمایید، تا به بخش فیش حقوقی و یا دریافت حکم حقوقی وارد شوید.برای مشاهده و دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی، لازم است که کد ملی و رمز عبور خود را در قسمت مشخص شده، وارد نمایید و بر روی گزینه ورود کلیک کنید، تا فیش حقوقی به شما نشان داده شود.

مدارک لازم برای ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی
بازنشستگانی که قصد ثبت نام بیمه تکمیلی تامین اجتماعی ۱۴۰۲ را دارند می بایست در زمان مشخص نسبت به ارائه مدارک لازم برای ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی اقدام نمایند. مدارک لازم برای این ثبت نام شامل مواردی می شود که در ادامه به آن پرداخته شده است:

مدارک لازم برای ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۲
فرم پرسشنامه سلامت

کپی پشت و روی شناسنامه

کپی پشت و روی کارت ملی

کپی صفحه اول دفترچه بیمه پایه

لازم به ذکر است ارائه مدارک نامبرده از مراحل مهم ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۴۰۲ می باشد. در غیر این صورت ثبت نام بیمه تکمیلی آن ها مورد تایید واقع نبوده و پس از کامل کردن مدارک لازم امکان پذیر خواهد بود.

مبلغ حق بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۲
در بخش های قبل، به معرفی سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، پرداخته و نحوه ثبت نام در این سایت، پیگیری آن و مدارک لازم برای ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را توضیح دادیم. در این بخش، قصد داریم تا به یکی دیگر از مسائل مهم مرتبط بااین نوع از بیمه پرداخته که مساله مبلغ حق بیمه می باشد.

بر اساس اعلام ریاست سازمان تامین اجتماعی، مبلغ حق بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی در سال گذشته، ۲۰۵ هزار تومان، مورد تصویب قرار گرفت که نسبت به مبلغ حق بیمه سال پیش از خود، یعنی ۹۱ هزار تومان، افزایش ۱۱۴ هزار تومانی داشته است. شایان ذکر می باشد که مبلغ حق بیمه تکمیلی بازنشستگان سال ۱۴۰۲، هنوز اعلام نشده و به محض اعلام، متن مقاله، بروزرسانی خواهد شد.

اخباراقتصاد
پربازدید

آخرین اخبار

49 دیدگاه.

  • ن۱

  • احمد
    2023-11-27 21:17

    آخه چرا آتیه سازان
    این همه بیمه تکمیلی که خیلی هم بهترخدمات میدن چرا یه نظرسنجی نمیزارن ببین بازنشستگان کدوم بیمه رو بهترمیپسندن

  • احمد
    2023-11-27 21:26

    دوباره با بیمه آتیه سازان قرار داد بستند در صورتیکه هیچ بازنشسته ای راضی نیست
    از همکاران باز نشسته تقاضا میشود
    برای یکبار هم شده زیر بار این بیمه نروید

  • سید قاسم کوهپایه
    2023-11-27 22:00

    از آتیه سازان رازی نیستم بازنشسته

  • بازنشسته
    2023-11-27 22:19

    بیمه سینابهترین بیمه است

  • بیمه آتیه سازان خیلی مزخرفه

  • محمود
    2023-11-27 22:48

    بیمه اتیه سازان مال خود تامین اجتماعیه،برای همین تعرفه های مسخره ای که مال چند سال پیشه رو برای خدمات درمانی به روز نکرده و از طرفی دارو و ویزیت رو نمیده خلاصه دو تایی دست به دست کردن تا بازنشست رو بچاپن،همین

  • اصفهانی
    2023-11-27 23:06

    نخ نما شده اید.
    09044606517

  • حسین
    2023-11-27 23:12

    حسین از آتیه سازان راضی نیستم فاکتور دادم ۵ ماه خبری نیست چرا مثل بیمه های دیگر در همان روز کم نکنند

  • حسین
    2023-11-27 23:16

    از آتیه سازان راضی نیستیم چرااز بیمه دیگر استفاده نکنیم

  • حسین ما آدمهای بد بخت هستیم که هر چه چیز به درد نخور است برای ما باز نشسته ها است
    2023-11-27 23:20

    از آتیه سازان راضی نیستیم چرااز بیمه دیگر استفاده نکنیم

  • مستمری بگیر
    2023-11-27 23:36

    باسلام آخه چرا آتیه سازان حافظ چرا بابیه دیگری قرارداد نمیبندن

  • نسرین
    2023-11-28 00:41

    انشالا هرچه ازدل بازنشستگان میگذره به سرشون بیاد

  • ناشناس
    2023-11-28 01:30

    با سلام، آخه اینا قسم خوردن فقط با بیمه آتیه سازان حافظ ساخت و پاخت کنند و با هم نشخوار کننده نه با بیمه دیگری.

  • ناشناس
    2023-11-28 01:47

    چرابایداصلا پول بدیم طبق قانون اساسی باید بازنشستگان تامین اجتماعی خودش با تمام بیمارستانها ازمایشگاها ورادیولوژیها قراردادببنده بعدمثل گذشته ماهرجابریم ۱۰درصدپرداخت کنیم دکترداروبیمارستان بعدسقفی روتعین کنندازاون سقف بیشرشدمدارک روتقدیم به اسنادپزشکی کنیم مثلابشه پنج میلیون خوب معلومه ۵۰۰هزارتومن برای ما فوق العاده زیاده بعدازبررسی بما پرداخت بکنندتمام اتیه هم بره استراحت کنه

  • قدرت سینا
    2023-11-28 03:42

    سلام مگه چقدر حقوق می گیریم که این هزینه هم بر ماتحمیل شود باعث تاسف است .چون حقوق کفاف یک هفته هزینه راجبران نمی کند.باید از خورد و خوراک بیمه شده و خانواده کم شود.

  • یک همشهری
    2023-11-28 06:23

    ازبیمه اتیه سازان حافظ راضی نیستم چون هیچ هزینه ای نمی‌دهند

  • از آتیه سازان راضی نیستیم به چه درد میخوره من بازنشسته اگر موقع عمل پول داشتم که نیازی به آتیه نداشتم اول پول بيمارستان رو بدی وبعد از شش ماه اونهم مقداری از هزینه عمل رو میدهد

  • محمد رضا
    2023-11-28 07:16

    آتیه سازان خدمات نمی دهد ‌. اگر قرار باشد برای هر دارو و درمان خودم هزینه کنم بیمه به چه درد میخورد . تا زمانی که من دست به جیب ببرم و بیمه آنلاین نباشد بیمه به درد نمیخورد

  • محمد
    2023-11-28 08:25

    بدترین ومزخرف تریم بیمه را تأمین‌اجتماعی انتخاب کرده اصلا راضی نیستم

  • بیسواد
    2023-11-28 08:34

    از آتیه سازان راضی نیستم

  • غلام
    2023-11-28 08:34

    سلام مزخرفترین بیمه آتیه سازان می‌باشد .چرا اینقدر ظلم میکنید درحق بازنشستگان تا کی اینقدر دزدی و چپاول خدا ازتون نگذره

  • بازنشسته
    2023-11-28 08:36

    رادیو نیستم از آتیه سازان

  • ناشناس
    2023-11-28 08:42

    بیمه تکمیلی که توسن بازنشتگی عینک ودندان راپوشش نده چه تکمیلی خواهشن بیمه دیگری را انتخاب یابازنگری گردد درنوع خدمات.

  • محمد مصطفی
    2023-11-28 08:45

    خواهشن درنوع خدمات بازنگری کنید بیمه ای که درزمان بازنشتگی عینک ودندان را پوشش نده دردنمی خوره پس یا تغیر یا خدمات بهتر

  • شجاعی
    2023-11-28 09:36

    شش ماه پیش مدارک بستری بیمارستان تحویل اتیه سازان داده ام ولی تا کنون خسارت را پرداخت نکرده اند!
    بالای ۲۰۰میلیون تومان هزینه درمانی ام شده پیگیری کردم اتیه سازان گفتند در مجموع ۶۵میلیون تومان پرداخت می کنند تازه اگر مدارک درست و اشکالی نداشته باشد!

  • بازنشسته کشوری
    2023-11-28 10:01

    بیمه ای که برای رسیدن به سلامتی سقف تعیین میکند یک زالوی کثیف است که فقط بفکر جیب صندقش است لعنت بر مسئولین رباخوار ریا کار و یهودی های خائن اسلام نما

  • عباس
    2023-11-28 10:05

    بیمه اتیه سازان اگر در همان زمان که لازم است بشه
    استفاده کرد نه پول بدی ۶ ماه دیگه بحسابت بریزن
    وتغیر وتحول بیمه به حالت امروزی نه با وضع قدیم
    خوب است

  • مریم اکبری
    2023-11-28 11:17

    اتیه سازان بدرد نمیخو درد

  • ناصرنامجو
    2023-11-28 11:21

    من راضی نیستم از اتیل سازان حافط

  • آبروی بازنشستگان برد تمام مراکزدرمانی تو این مملکت قبولش ندارد .

  • مزخرفترین بیمه فقط آتیه سازان

  • مستمر بگیر
    2023-11-28 15:26

    بیمه تکمیلی دیگری وجود نداره فقط چسبیدیم به آتیه سازان این بیمه را جمع کنید که فقط بدرد خودتان میخوره

  • بچه جنگ
    2023-11-28 15:30

    پر روی هم حدی داره ، وقتی همه ناراضی هستند چرا اسرار دارید به آتیه سازان … معلومه چون منافع خودتون مهمه … بابا خجالت هم خوب چیزیه !!! همه چی شده یه طرفه اگر عدالت دارید به خودتون بیاید .

  • ناشناس
    2023-11-28 16:15

    بازم اتیه سازان حافظ؟؟؟؟!!!!بیمه های دیگه تمام هزینه های دارو وویزیت را تقبل میکنن،ولی حافظ نه؟؟؟!!توروخدا حالاکه بااین بیمه بازم قرار داد بستین یه فکری به این ویزیت وپول داروهامون بکنین خیلی سخت شده واقعا.متشکرم

  • رشیدی
    2023-11-28 20:40

    مزخف ترین بیمه آتیه سازان حافظ است هیچ یک از درمانگاه‌ها قبولش ندارند همچنین بیمه عینک ودندان شامل بیمه نمی‌شود.توایران فقط بیمه آتیه سازان وجود دارد شانس بازنشسته بعد از سی سال خدمت

  • سیروس
    2023-11-28 22:20

    سه تابیمه درنظر بگیرند اختیاری باشه درسرویس دهی بیمه هاباهم رقابت میکنند…دیگر اجباری درکارنمیشه

  • مجید
    2023-11-28 23:14

    بیمه تکمیلی فقط سینا

  • چطور بیمه تکمیلیه که پول عینک نداره.دندان پزشکی ندارد . آزمایشگاه نداردو……. واقعا زدوبند خوبی انجام میدهند خدابه داد این مدیرانی که باجان میلیونها خانواده سالمندبازی میکنند

  • ناشناس
    2023-11-28 23:51

    آتیه سازان به درد نمیخوره لطفا یه بیمه دیگه جایگزین کنید

  • حسین
    2023-11-29 01:59

    برای انصراف ازبیمه تکمیلی باید چکارکرد؟

  • ناشناس
    2023-11-29 08:59

    یعنی همیشه بنجولترین گزینه ها برای تامین اجتماعی انتخاب میشه من برای ‌درمان دخترم شش تومن فاکتور دادم یک وپونصد پرداخت کردند اونم بعد چندماه اینکه بیمه نصفه ونیمه هم نمیشه چه رسد به تکمیلی

  • دزدان دریایی خدا ازتون نگذره با این کثافت کاریتون .گند کارتون دنیا رو گرفته .جمع کنید دکان مکر وسیله را

  • یک انسان
    2023-12-01 10:56

    سه ماهه مدارک هزینه دادم هنوزهم خبری نیست.هزینه جزئی روهم حالا حالاواریزنمیکنن.فقط ماهارومیبرن ومیارن.خداوندبدونه وبس

  • قاسم حسینی اخوان
    2023-12-01 18:12

    من پزشک هستم و بازنشسته تامین اشتباهی،😭😭😭متاسفانه این بیمه خدمات دهی خوبی ندارد و تحمیلی و شریک سازمان تعبیر اشتباهی است

  • باز نشته بدبخت
    2023-12-02 18:30

    لطفا جمع کنیداین بیمه را ؟ولی گو گوش شنوا

  • دردمندبازنشسته
    2023-12-02 21:02

    بیمه اتیه سازان ازبرج ۴تا به‌حال هزینه نداده خدا لعنت کنه ۸ میلیون پول دادم به چه درد میخوره اصلا مزخرف ترین بیمه است

  • آتیه سازان هم مال دولت هست دزدی رو خوب یاد گرفته

  • ناشناس
    2023-12-03 22:31

    اگر باز نشسته ای بیمه تکیملی بوده باید دوباره ثبت نام کنه

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی