مبل بادی ارزان را از تهران اینتکس خریداری کنید

اگر دوست دارید که از مبل های فانتزی استفاده کنید که علاوه بر داشتن ظاهری زیبا و جذاب ، نشیمنگاهی فوق العاده برای شما باشد ، ما خرید مبل بادی را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم . بله درست متوجه شدید ، مبل های بادی از بهترین وسیله ها و محصولات بادی هستند که برای استفاده شما در رده های سنی مختلف ساخته شده اند تا شما بتوانید یک مبل بی نظیر و راحتی را داشته باشید و در هر زمان و در هر جایی از آن ها استفاده کنید . از ویژگی های قابل توجه مبل بادی می توانیم به استفاده کردن از آن ها حتی در سفر ها اشاره کرد . بنابراین اگر دوست دارید که یک مبل بی نظیر برای استفاده در خانه و همچنین در سفر داشته باشید ، می توانید از مبل بادی استفاده کنید . در صورتی که مبل بادی را بسته بندی کنید ، متوجه خواهید شد که حجم مبل بسیار کوچک خواهد شد و شما می توانید این مبل های سبک را به سادگی جابجا کنید و با خود به سفر ببرید

کیفیت ساخت مبل بادی بسیار بالاست و همین مسئله باعث شده است تا هر مشتری با خیال راحت آن ها را خریداری کند . به طور کلی مبل بادی برای استفاده کودکان ، نوجوانان و بزرگسالان ساخته شده است که هر یک از آن ها بسته به رده سنی که دارند ، سایز و ابعاد مختلفی داشته و می توانند برای آن رده سنی قابل استفاده باشند . به طور مثال مبل بادی کودک ، سایز کوچک تری نسبت به مبل بادی بزرگسال دارد و تحمل وزن آن ها نیز متفاوت است . حداقل ترین وزنی که یک مبل بادی بزرگسال می تواند تحمل کند 80 یا 90 کیلوگرم می باشد و بیشتر آن ها وزن های بالای 90 کیلوگرم را به خوبی تحمل می کنند ، برای همین است که هیچ محدودیتی برای استفاده از مبل بادی وجود ندارد . یک مبل بادی ضد آب است و حتی در فضاهای مربوط مانند محیط استخر ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

مبل بادی یک نفره و دو نفره

طرح ها و مدل های مبل بادی بسیار زیاد است و شما می توانید این مبل ها را در رنگبندی های مختف ، سایز های بزرگ و کوچک مشاهده کنید . حتی مبل هایی نیز به صورت شیب دار و یا ایستاده و حتی منحنی شکل ساخته شده اند که هر کدام به نحوی می توانند شرایط نشستن را برای شما فراهم کنند . به طور مثال با خرید مبل بادی شیب دار ، می توانید در حالت نیمه دراز کش از آن ها استفاده کنید . با این حال مبل بادی را می توانیم از نظر ظرفیت به چند مدل تقسیم کنیم ، مبل های بادی عمدتا به صورت یک نفره و دو نفره ساخته می شوند که بیشترین تنوع در این مبل ها ، در مدل های تک نفره دیده می شود . اما با این وجود شما می توانید حتی در فروشگاه اینتکس مبل بادی دو نفره را نیز خریداری کنید که عرض بیشتری داشته و می تواند برای استفاده دو نفره مناسب باشد . قیمت مبل بادی بسته به سایز ، برند ، جنس ، یک نفره یا دو نفره بودن و سایر مشخصات متفاوت است که می توانید در فروشگاه اینتکس از قیمت آن ها مطلع شوید .

جنس و دوام مبل بادی

دلیلی که باعث شده است مبل بادی فروش بسیار خوبی داشته باشد ، نوع جنس محصول است که باعث دوام مبل بادی شده است . همانطور که در ابتدای مقاله اشاره گردید ، مبل بادی به خصوص مبل بادی بزرگسال می تواند بیش از نود کیلوگرم وزن را تحمل کند ، دلیل این تحمل وزن بالا از یک محصول بادی به دو مورد مربوط است . یکی از این موارد جنسی است که شرکت های تولید کننده برای ساخت مبل بادی استفاده می کنند . برای ساخت بیشتر مدل های مبل بادی از پی وی سی استفاده شده است ، این جنس چندین ویژگی بارز از جمله ، تحمل ضربه و فشار ، ضد آب بودن ، قدرت انعطاف پذیری بالا ، عدم ایجاد حساسیت پوستی ، طبیعی بودن مواد اولیه به کار رفته در آن و امثال این موارد ، به یکی از بهترین جنس ها برای ساخت مبل بادی تبدیل شده است .

سطح بسیاری از مبل های بادی علاوه بر اینکه از پی وی سی ساخته شده اند ، معمولا دارای سطحی پوشیده از جیر هستند و لایه هایی از جیر در آن ها به کار رفته است تا بدن شما با این رویه در تماس باشد و حس خوبی به شما منتقل شود . حتی اینکار می تواند از عرق کردن شما جلوگیری کند و زیبایی مبل را بسیار بیشتر خواهد کرد . برای همین است که استفاده از این می تواند به بهترین شکل ممکن دوام مبل را افزایش دهد . مورد بعدی که سبب افزایش دوام و کیفیت مبل ها شده است ، نوع طراحی خاص آن هاست . عمدتا برند های معروف و مارک های شناخته شده ، به دلیل تجربه بسیار خوبی که در طراحی مبل های بادی دارند ، این مبل ها را به گونه ای طراحی می کنند که محصول بتواند به خوبی وزن های بالا را تحمل کند و در برابر آسیب دیدگی ها مقاوم تر از همیشه باشند . برای همین سعی شده است تا مبل ها به صورت چند لایه ساخته شوند و حتی لایه هایی در بخش های زیرین مبل وجود داشته باشد تا دوام مبل چندین برابر شود

.

بهترین مارک مبل بادی

اگر پس از بررسی های لازم قصد خرید مبل بادی داشتید ، بهتر است که با شناخت بهترین مارک مبل بادی سعی کنید تا مبل هایی اصل و اورجینال را خریداری کنید که از هر نظر مورد تایید هستند . ما در اینجا دو مارک فوق العاده اینتکس و بست وی را معرفی می کنیم که هر دو از بهترین مارک های مبل بادی به شمار می روند و کیفیت فوق العاده آن ها باعث شده است تا طی سال ها ، محصولات این دو برند ، در صدر پر فروش ترین مبل بادی قرار بگیرد . حتی سایر محصولات بادی این دو برند نیز پر فروش هستند . اینتکس و بست وی که رقیب یکدیگر هستند ، در یک رقابت بسیار عالی ، بیشترین تنوع مبل های بادی را نیز پیش روی ما قرار داده اند تا با دستانی باز تر ، مدل مد نظر خود را انتخاب کنیم .

مبل بادی از کجا بخرم ؟

یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما به وجود بیاید این سوال است که مبل بادی از کجا بخرم ؟ بهترین مرکز فروش مبل بادی در ایران کجاست ؟ شاید بهتر باشد که این سوال را حتی از خود گوگل بپرسید ، برای هم ما و هم جناب گوگل فروشگاه اینتکس را به شما عزیزان پیشنهاد خواهد کرد ، زیرا فروشگاه تهران اینتکس بزرگترین فروشگاه مبل بادی در ایران است که بیش از یک دهه در این حوزه فعالیت داشته و مبل های بادی خود را گارانتی شده به مشتریان تحویل خواهد داد . شما می توانید مبل بادی خود را با گارانتی تعمیر 48 ساعته از فروشگاه تهیه کنید . شما می توانید بیشترین تنوع مبل بادی را در فروشگاه تهران اینتکس مشاهده کنید و با مقایسه بین مدل ها ، بهترین آن ها را خریداری کنید . امکان ارسال مبل بادی به سراسر کشور میسر بوده و می توانید محصولات بادی خود را توسط پیک ، پست ، تیپاکس و باربری ها در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید .

خدمات پس از فروش مبل بادی

نه تنها مبل بادی ، بلکه هر محصول بادی را اگر به درستی استفاده نکنید و به خوبی از آن نگهداری نکنید ، ممکن است دچار آسیب دیدگی و پارگی شوند ، ما در این جا هستیم تا در صورت بروز هر گونه مشکل و آسیب دیدگی مبل بادی به شما کمک کنیم تا مبل را تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده کنید . مهم ترین خدمات پس از فروش نمایندگی اینتکس این است که شما بتوانید از این خدمات پس از فروش برخوردار شده و در صورت بروز هر گونه مشکل ، تعمیرات و پنچرگیری مبل بادی به صورت کاملا تخصصی را به تعمیرگاه فروشگاه اینتکس بپسارید تا با بهترین ابزار ها و مواد ها ، مبل بادی شما توسط متخصص باتجربه فروشگاه ، آپارات شده و توسط شرکت برای شما ارسال شود . شما می توانید برای هر گونه اقدام به خرید مبل بادی و یا بهره مندی از خدمات پس از فروش مبل بادی ، به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید .

انتهای رپورتاژ آگهی/

دکوراسیونکسب و کار
رپورتاژ

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی