کلید اولیه آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی منتشر شد

به گزارش روز شنبه ایرنا از معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بخش کتبی شصت و هشتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی و سی و پنجمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی از روز پنجشنبه ۱۱ شهریورماه با حضور حدود پنج هزار داوطلب در ۱۰ دانشگاه علوم پزشکی به صورت الکترونیک آغاز شد،

برگزاری این آزمون ها تا روز یکشنبه ۱۴ بر اساس رشته های اعلام شده ادامه دارد.

با توجه به برگزاری بخش کتبی، دفترچه سوالات رشته های برگزار شده به همراه کلید اولیه آزمون در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است.

آزمون شفاهی نیز تا ۱۴ شهریور بر اساس زمان بندی اعلام شده برای افرادی که حدنصاب لازم را در بخش کتبی بدست آورده اند در مراکز اعلام شده برگزار می‌شود.

در شصت و هشتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی ۴ هزار و ۵۵۷ نفر شرکت کرده اند. در این دوره تمام داوطلبان در هر دو مرحله آزمون کتبی و شفاهی (فارغ از نمره مکتسبه در مرحله کتبی) شرکت می کنند …

داوطلبانی  که موفق به کسب ۷۰ درصد از نمره کل آزمون کتبی می‌شوند (نمره ۱۴۰ از نمره کل ۲۰۰) به عنوان قبول شده آزمون کتبی دانشنامه تخصصی محسوب و نمره مکتسبه ایشان در مرحله آزمون شفاهی مورد احتساب قرار خواهد گرفت.

تمامی داوطلبان مراحل کتبی- شفاهی آزمون دانشنامه تخصصی و نیز تمام افرادی که در آزمون کتبی دانشنامه تخصصی دوره‌های گذشته قبول شده‌اند، (چنانچه بیش از ۵ سال از قبولی آزمون کتبی آنان سپری نشده باشد)، می‌توانند با رعایت ضوابط در آزمون شفاهی دانشنامه تخصصی (KFP /PMP / OSCE /MMI) شرکت کنند.  

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی