بهترین هندزفری بی سیم زیر 500 تومان

شاید به نظر برسد هندزفری‌های بلوتوثی قیمت بالایی دارند و برای خرید آن‌ها باید هزینه زیادی پرداخت کرد؛ اما این فکر کاملا اشتباه است! شما می‌توانید تنها با پرداخت چند صد هزارتومان صاحب یک هندزفری باکیفیت و بادوام شوید. هندزفری‌های بلوتوثی متنوعی در بازار موجود هستند که با کمترین قیمت بیشترین کاربرد برای شما خواهند داشت.

اگر قصد دارید با بهترین هندزفری بی سیم زیر 500 تومان آشنا شوید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید. در این مقاله شما را با 3 مدل از باکیفیت‌ترین و بهترین هندزفری بی سیم زیر 500 تومان آشنا خواهیم کرد.

هندزفری بی سیم لنوو Lenovo LP1 TWS، بهترین هندزفری بی سیم زیر 500 تومان

هندزفری بی سیم لنوو Lenovo LP1 TWS با بلوتوث نسخه 5، صدای باور نکردنی را برای شما فراهم می‌کند. این هندزفری با حذف سر و صدا و نویزها اجازه می‌دهد تا در هر جایی که هستید فقط روی موسیقی مورد علاقه خود تمرکز کنید و با وجود میکروفون، تماس های تلفنی واضحی نیز داشته باشید.

لنوو، هندزفری خود را به صورت تو گوشی طراحی کرده و به همین دلیل استفاده از آن بسیار راحت است و به خوبی نیز در گوش جای می‌گیرد. وزن سبک هندزفری بلوتوثی  لنوو LP1 و حالت ارگونومیک این هندزفری باعث می‌شود تا مخاطب به هیچ‌عنوان در استفاده طولانی‌مدت از آن احساس خستگی نکند.

هندزفری بی سیم Lenovo LP1 TWS با داشتن درایورهای 13 میلی‌متری، ابعاد قابل توجهی دارد که این ابعاد باعث بالا رفتن کیفیت صدا می‌شود. با استفاده از پنل‌های لمسی هندزفری بلوتوثی لنوو می‌توان کنترل عملکرد هندزفری را به راحتی به دست گرفت. اگر موسیقی در حال پخش باشد، فقط با یکبار لمس هر کدام از هندزفری، موسیقی در حال پخش را قطع و با دوباره انجام دادن این کار، موسیقی را پخش کنید.

این فرایند هنگام تماس نیز به شما کمک می‌کند تا پس از دریافت تماس، با یکبار لمس پنل، تماس خود را پاسخ دهید و به مکالمه بپردازید و پس از اتمام مکالمه، با تکرار این کار، تماس را قطع کنید. هندزفری بی سیم لنوو LP1 TWS در برابر رطوبت و ضربه و کاملا مقاوم بوده و داشتن این ویژگی‌ها آن را به یکی از بهترین هندزفری بی سیم زیر 500 تومان تبدیل کرده است.

بهترین هندزفری بی سیم زیر 500 تومان

هندزفری بلوتوث باوین Bavin 03 Wireless Handsfree، پر فروش‌ترین هندزفری بلوتوثی زیر 500 تومن

هندزفری بی سیم Bavin 03 Wireless را می‌توان یکی از پرفروش‌ترین و باکیفیت‌ترین هندزفری‌های بلوتوثی زیر 500 تومان بازار به شمار آورد. این هندزفری با داشتن نسخه بلوتوث 5، تاخیر در اتصال هندزفری به دستگاه موردنظر را به حداقل رسانده و کاملاً سریع و با ثبات با حداقل مصرف انرژی به گوشی مورد نظر متصل می‌شود. داشتن استاندارد IPX4 هندزفری بلوتوثی باوین مقاومت آن را در برابر تعریق و رطوبت کاملا تضمین کرده و شما با خیال راحت می‌توانید از این هندزفری بی سیم به عنوان یک هدفون ورزشی باکیفیت و مقاوم استفاده کنید.

هر یک از ایرفون‌های هندزفری بلوتوث باوین با داشتن باتری 50 میلی آمپر ساعت این امکان را به شما می‌دهند که در صورت شارژ کامل هندزفری تا 2.5 ساعت بی‌وقفه به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید و از آن لذت ببرید. البته با استفاده از کیس شارژ با ظرفیت باتری 320 میلی آمپر ساعته این هندزفری بی سیم می‌توانید چند مرتبه در روز، بدون دغدغه پریز و نبود برق هندزفری خود را شارژ کنید. اگر قصد خرید یک هندزفری بی سیم فوق العاده باکیفیت را دارید، پیشنهاد می‌کنیم هندزفری بلوتوثی باوین 03 را از دست ندهید.

هندزفری بلوتوث کیو سی وای، کیفیت بالا و قیمت مناسب

هندزفری بلوتوثی  QCY T3انتخابی بی‌نظیر برای کسانی است که قصد دارند با خرید یک هندزفری بی سیم ارزان قیمت، موزیک‌های موردعلاقه خود را با بهترین کیفیت گوش دهند و از آن لذت ببرند. همچنین این هندزفری انتخابی ایده‌آل برای خرید هدیه و تقدیم آن به عزیزانمان است.

 هندزفری بلوتوثی کیو سی وای T3 بسیار سبک بوده و سری سیلیکونی این هندزفری علاوه‌بر راحتی کاربر به کاهش نویز محیط کمک بسیاری می‌کند. هندزفری بلوتوثی کیو سی وای با داشتن یک درایور کوچک 6 میلی‌متری، صدای HD فوق العاده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 نسخه بلوتوث 5 هندزفری بی سیم کیو سی وای T3 باعث شده تا هندزفری در کمترین زمان به دستگاه بلوتوث موردنظر متصل شود و انتخابی کامل برای گوش دادن به موسیقی، پادکست و انجام انواع بازی‌های هیجان‌انگیز باشد. عملکرد این هندزفری بی سیم مانند کلیه ایرپادهای مطرح بازار به راحتی قابل کنترل است و شما می‌توانید با چند ضربه پخش موسیقی و پاسخ دادن به تماس‌های تلفن همراه را کنترل کنید.

به این نکته توجه داشته باشید که خرید لوازم جانبی و لوازم دیجیتال را از مراکز شناخته شده و باتجربه انجام دهید. برای داشتن یک خرید باکیفیت و آسان پیشنهاد می‌کنیم تجربه خرید از فروشگاه اینترنتی جانبی را از دست ندهید. در این فروشگاه به راحتی می‌توانید خرید اسپیکر، ایرپاد، انواع هندزفری و ساعت‌های هوشمند را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تجربه کنید.

بهترین هندزفری بی سیم زیر 500 تومان

خرید اینترنتی هندزفری بی سیم باقیمت مناسب و کیفیت بالا در فروشگاه جانبی

در این مطلب شما را با 3 مورد از بهترین هندزفری بی سیم زیر 500 تومان آشنا کردیم. برای خرید اینترنتی این محصولات می‌توانید همین حالا به سایت جانبی مراجعه و هندزفری موردنظر را از لیست محصولات به سادگی انتخاب و خریداری کنید و محصول را ظرف مدت 3 روز درب منزل تحویل بگیرید.

 برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 02162999977 تماس بگیرید. کارشناسان ما هر روز از ساعت 9 الی 17 آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی